Re: Thailand: Pattaya 2007
Na enige tijd op andere plekken in Thailand te zijn geweest (geen bijzonderheden voor deze site), had ik toch wel weer zin om de stamkroeg van Diesel, de World Wide Bar in Soi 7, te bezoeken. Ik werd daar zowat besprongen door Pum (Boom), waarmee ik enkele malen spetterende seks had. ik besloot niet verder of wat anders te zoeken en betaalde de bar-fine van 200 THB. Ondanks dat Pum nauwelijks Engels spreekt, is zij een gezellig wijf en dat straalt zij ook uit. Ze vertelde eerder pas 4 weken in Pattaya te werken (inmiddels 7). Ze is in ieder nog lekker spontaan in haar gedrag. We zijn lekker wezen stappen en Pum vond het allemaal prachtig. De bardames zien immers vaak niet meer dan hun eigen bar en een hotelkamer ....... Het was dus erg gezellig en we raakten nogal dronken. Tegen 5-ven strompelden we mijn hotel binnen. Ik had een kamer op de begane grond op 5 meter van het zwembad. Lacherig zijn Pum en ik voorzichtig behoorlijk geruisloos (om geen andere hotelgasten te wekken en getuige te laten worden van ons feestje) samen naakt in het zwembad gelopen. Pum kon niet zwemmen en hing met armen en benen om mij heen. Voordat ik het eigenlijk in de gaten had met mijn dronken kop zat hij er zonder CD in. Ik schrok er zelf van GVD, maar toen was het al gebeurd. En Pum maar hangen en rijden en giechelen. Omdat het toch al gebeurd was, hebben we nog maar wat neukend rondgehuppeld in het zwembad, waar we konden staan. Het begon licht te worden en we werden ontdekt door een grinnikende hotelbediende. Op de hotelkamer doorgegaan. Pum is een hete donder en zorgt er wel voor dat je zeker 2X per nacht aan je gerief komt. Bij types zoals zij moet ik altijd zorgen, dat ik mijn koppies erbij hou. En dat is deze keer dus niet helemaal gelukt.
De volgende avond wilde ik eigenlijk Pumloos doorbrengen. Ik moest de volgende ochtend om 07.00 op en weg uit Pattaya. Ik had dan ook niet naar de World Wide Bar moeten gaan. Nadat Pum me weer om mijn nek vloog, zei ik haar ook, dat ik die avond "con diau" wilde zijn. Pum wilde daar niks van weten. Ze betaalde haar eigen bar-fine en wilde niet dat ik betaalde voor de LT van die nacht. Dit had ik nog nooit meegemaakt. Pum maakte me weer bleodgeil door haar gedrag en geknuffel en ze is weer meegegaan. Op de hotelkamer kreeg ze door, dat ik de volgende dag wegging. Toestanden zeg ! Huilen en "I love you". Ik begon het niet leuk meer te vinden. Zonder slaap en seks gehad te hebben, bracht ik Pum weg.
Ik had wel gevoelens voor Pum, maar niet die van verliefdheid.
Meer lustgevoelens die je voor een fuck-buddy kan krijgen, omdat het allemaal lekker klikte op dat gebied.
Misschien te veel leuke dingen samen gedaan of misschien zit Pum echt nog tekort in het vak om al te professioneel hiermee om te gaan en misschien kreeg zij door het ontbreken daarvan echt gevoelens. Misschien heb ik onbedoeld verwachtingen gewekt. Misschien heb ik haar te vaak of te lang meegenomen. Allemaal "misschien" !
Vr.gr. Wammie, die een 2-gevoel overhield aan de Pum-ervaring, maar vermelding de moeite waard vindt.
Love the life you live,
live your dream,
don't dream your life
and live the life you love !