hier ben ik weer ben afgelopen avond weer bij haar geweest je hoeft niet te vragen wie Samantha natuurlijk.
Je bent in 1 woord geweldig en dat meen ik nee heren ik heb geen aandeel in deze mooie vrouw al zou ik dat wel graag willen hoor dat ontken ik niet.
Ik ben blij dat je de sleutel eruit gehaald hebt samantha maar toch ik heb wat met die kast hahahahaha.
Zoals jij je tanden erin zet i love it je weet wel wat ik bedoel en weet ook dat je dit gaat lezen schat.
Ik heb weer helemaal van je genoten en zou willen dat het elke dag zo zou kunnen zijn.
Deze vrouw maakt je gek met haar ogen en lach.
Het was weer een dikke 11 nee geen 10 hoor rij voor jou graag naar het Z.P om in je armen te liggen.
Lekker spontaan altijd gezellig ook voor goed gesprek te voeren.
Ik mis je nu al weer.
Het is goed te horen dat het goed met je gaat en zo nu en dan van je vakantie geniet volgende keer samen?
Zal je snel weer opzoeken en please heren niet allemaal tegelijk gaan nu he.
Samantha ik hou van jegozer12 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Met citaat reageren

idd vreselijk mooie diepe doordringende ogen, met een heerlijk meisjesachtig lichaam, tijdens t uitkleden viel mijn oog direct op haar zeer fraaie punttepels, heerlijk gewoon
maar heb me nu al voorgenomen snel weer es bij haar naar binnen te stappen. T is zeker ook een gezellige prater, gewoon lekker hollands, terwijl je toch anders verwacht als je haar zo ziet staan.Ben alleen ook benieuwd naar haar werktijden, kon daar nie echt hoogte van krijgen....

Dat had ik lang niet mee gemaakt zodat een heerlijke ontlading niet lang uit bleef.