Tot 19 uur zit ze er zeker. Ben er vandaag ook maar eens langs geweest. Afgesproken een uurtje. Het was het geld meer dan waard. Ik kom zeker terug. Het is een hele vriendelijke meid. Helaas dat ik zo .... verlegen ben anders was ik vast al eerder bij haar langs geweest.icxarus heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Met citaat reageren
, dat ik misschien wat overmoedig was gewenst ten aanzien van mijn wensen. Maar Nathalie stelde me gerust dat dit pas het begin was.
Voor de duidelijkheid vraagt ze je wel regelmatig of het gaat, dus da's wel een veilig gevoel, maar beugelbekkie laat zich natuurlijk niet kennen en heeft het graag over voor deze Meesteres.
). Na afloop nog wat gekletst en ik ging voldaan weer naar buiten.
Ben gisteren weer voor de bijl gegaan. Ik was geil en had wel zin in een potje kinky sex. Net zoals mijn vorige ervaring met haar vond ik het niet bijzonder. Veel geld kwijt terwijl er genoeg dames aanwezig zijn die meer bieden. Soms maak je gewoon de verkeerde beslissing denk ik. Nogmaals, het is mijn ervaring en dat wil nog niets zeggen over de dame in kwestie.