Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 26 t/m 41 van 41

Discussie: Utr., Zp 132-2, Nathalie (uitstekend)

Leeftijd
    30

Actieve recensies
    5

Talking Re: Utr., Zp 132-2, Mrs. Nathalie (goed)

Tot 19 uur zit ze er zeker. Ben er vandaag ook maar eens langs geweest. Afgesproken een uurtje. Het was het geld meer dan waard. Ik kom zeker terug. Het is een hele vriendelijke meid. Helaas dat ik zo .... verlegen ben anders was ik vast al eerder bij haar langs geweest.
    icxarus heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    3

Thumbs up Re: Utr., Zp 132-2, Nathalie (goed)

Vanmiddag sinds lange tijd weer eens naar Utrecht afgereisd. Mijn laatste bezoek aan deze schone Vlaamse was alweer een half jaar geleden.
    Na een hartelijke begroeting (als vanouds) hebben we even gekletst en mocht ik mij wat opfrissen.
    Ze vroeg wat mijn wensen waren voor vandaag en ik gaf aan wat ik ongeveer wilde en dat ik best wat pijn kon verdragen.

Hierna mocht ik gaan liggen en werden mijn polsen aan de hoek van het bed bevestigd. Vervolgens werden mijn benen naar beneden getrokken en met enkelboeien aan de andere hoeken van het bed bevestigd. Mijn kruis werd met een doekje opgepoetst en mijn ballen afgebonden.
    Nathalie kwam heerlijk op mij zitten en begon met mijn tepels te 'spelen'.
    De glimlach die ik krijg als ik haar zie werd niet getolereerd en elke seconde
    glimlach die zij zag zou worden bestraft met evenveel seconden pijn.

Mijn inmiddels gevoelige tepels werden verwend met tepelklemmen. Ik moest mijn hoofd optillen en kreeg een mondgag in die vervolgens met touwtjes werd verbonden met de tepelklemmen. Hierna moest ik weer gaan liggen waarbij er opgelet werd of ik mijn hoofd wel voldoende naar achter deed. Aangezien ik mijn tepels nog enigzins wilde ontzien was dat niet helemaal naar zin van deze Meesteres waarop zij me heel gewillig hielp...
    Stiekum mijn hoofd optillend om zo mijn tepels wat te ontzien, was de Meesteres ondertussen bezig met een parachute om mijn ballen. Deze werd vervolgens met een strak koord verbonden met het voeteneinde van het bed.

Ondertussen bedacht ik me, zo liggende , dat ik misschien wat overmoedig was gewenst ten aanzien van mijn wensen. Maar Nathalie stelde me gerust dat dit pas het begin was. Voor de duidelijkheid vraagt ze je wel regelmatig of het gaat, dus da's wel een veilig gevoel, maar beugelbekkie laat zich natuurlijk niet kennen en heeft het graag over voor deze Meesteres.

Hierna kwam de electrospeeldoos tevoorschijn. Nadat ik eerst ruim van voren was 'verwend' kreeg ik een watje in mijn neusgat en mocht ook de achterkant ruim mee gaan genieten. Voorzover dit in deze houding allemaal ging.
    Aangezien mijn mond wat droog was geworden van deze actie, kon de Meesteres me daar wel bij helpen. Ik werd losgemaakt en mocht in bad gaan liggen. Hier kwam ik aan een heerlijk en klatterend hoogtepunt!

Nathalie bedankt!
    beugelbekkie heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door rtroma; 31-01-09 om 20:46

Leeftijd
    46

Actieve recensies
    90

Standaard Re: Utr., Zp 132-2, Nathalie (goed)

Daar ik onlangs weer eens zin had in wat kinky gedoe ben ik op een woensdagochtend naar het Zandpad gegaan, op zoek naar Nathalie. Ik had haar een paar keer aan het raam gesproken toen ze nog in Den Haag werkte, maar had haar nog nooit bezocht; wel was ze me altijd bijgebleven als een vriendelijke, erg mooie en opwindende dame.

Ze bleek een perfecte keus te zijn voor niet zoveel heeft met harde SM en vernedering, maar vriendelijke dominantie wel kan waarderen. We hebben een spel van een half uur gespeeld met bondage en ademcontrole (voor het eerst geprobeerd -- dat is lekker zeg! Ik geloof dat ik er een nieuwe fetish bij heb ). Na afloop nog wat gekletst en ik ging voldaan weer naar buiten.

H.
    H. heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Leeftijd
    30

Actieve recensies
    5

Wink Re: Utr., Zp 132-2, Nathalie (uitstekend)

Gister weer eens uitgeprobeerd. Dit maal een sessie van 1,5 uur een een half uurtje andere dame er bij. Andere dame was/is Linda. Tevens gevraagd om wat hardere sm. Echt gewelldig genoten met die 2 meiden.
    Om te beginnen werden mijn armen aan boeien aan de deur vast gebonden. Daarna geblindoekt. Na wat teasen en opgeilen werden er een paar gewichtjes aan m'n zak gehangen. Nadat de gewichtjes hingen kennis gemaakt met haar zweep. Na wat klappen gehad te hebben kreeg ik een Mouth Gag in. Hierna wat gewichtjes er bij. Tevens werden de klappen die ik kreeg ook wat harder.
    Na van voren en van achter bewerkt te zijn werden de gewichtjes verwijderd en werden de boeien los gemaakt.
    Ik mocht nu plaats nemen op het bed. Daar werd het oogmaster varvangen door een compleet masker. oog- en mondkleppen werden dicht gedaan.
    daarna werd m'n pik voorzien van elektro speelte.
    Ik geloof dat Linda toen ergens binnen kwam. Samen hebben ze toen bijden lopen te "plagen".
    Linda is toen nog even op m'n pik gaan zitten en heeft even me geneukt tot ik net niet klaar kwam. Daarna nog heerlijk gepijpt en uiteindelijk klaar getrokken.
    Naderhand nog gezellig wat na gepraat.
    Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Voel het nu nog steeds hoe lekker het gister middag was.

ps.
    wow
    heb ik zo'n lang verhaal getypt? Gaat fff kijken of ik niet ziek ben.

Leeftijd
    30

Actieve recensies
    5

Standaard Re: Utr., Zp 132-2, Nathalie (uitstekend)

Ze werkt van maandag t/m zaterdag tussen 12:00 en 20:00. Klopt inderdaat dat er regelmatig langere sesies tussen zitten.... (doe daar ook aan mee)
    Vandaag maar weer eens bezocht. Ze blijft gewoon een lekkere meid om mee te spelen. Heel lekker om even te relaxen na een dag verbouwen van m'n huisje.

Actieve recensies
    21

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door X25 Bekijk bericht
    kan je bij haar ook terecht voor een combinatie sm&intiem...???
    Zij doet zelf geen intiem, maar ik heb wel sessie's gehad met haar en haar buurvrouw roxanne waarin ik volledig vastgebonden lag met een dildo in en de ballen vast aan het ondereinde van het bed. en dan ging Roxanne me lekker berijden terwijl Nathalie op mijn gezicht zat. Deze trio's met hun behoren tot mijn beste ervaringen op seksgebied. Misschien iets voor jouw X25

Leeftijd
    35

Actieve recensies
    29

Een tijdje geleden voor het eerst bij deze domina geweest. Had haar al vaker gezien ,maar heel vreemd genoeg ben ik haar altijd voorbij gelopen.
    Deze keer toch naar binnen en een half uurtje sm afgesproken voor 100 euro.

Moest van Nathalie op het bed gaan liggen en werd vastgebonden door haar. Ballen werden vakkundig afgebonden en Nathalie gaf mij de opdracht mijn ogen te sluiten. Ze pakte iets en bond het vast aan mijn harde pik. Het bleek de beroemde elektro doos te zijn. Ik voelde de hele sessie af en toe een stroomschok op mijn pik. Echt een heel apart gevoel en ik kon het niet laten om te kreunen van pijn en dat beviel nathalie niet zo. Ik moets me schijnbaar niet zo aanstellen en kreeg een mondgag in. Zo nu hoor ik je gezielige gekreun niet meer !!!
    Nathalie kwam boven me staan en liet steeds spuug in mijn mond vallen. Steeds als ik het spuug niet opvangde kreeg ik een pak slaag in mijn gezicht. Oef dat was best heftig .
    Daarna heeft ze me nog anaal verwend en vroeg nathalie of ik een herrinering van haar wilde .... Ik snapte niet gelijk wat ze bedoelde en vroeg of ik een partner had. Ik zei nee. Nou dan krijg jij van mij een herrinnering. Ze deed me een condoom om en ik moets mijn ogen sluiten.... Na een tijdje voelde ik een enorme pijn. Ze had aan het condoom getrokken en opeens los gelaten. Wat een pijn op mijn pik zeg en die werd later echt goed blauw.
    Op commando van Nathalie mezelf afgetrokken en ik kwam heerlijk klaar !!!

Op de badkamer met licht nog even samen met Nathalie mijn pik bekeken en die was echt goed blauw. Heeft toch een paar dagen geduurd voordat het weg was.

Echt een leuke sessie met deze schone dame.
    Swartjes heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Actieve recensies
    29

Post Re: Utr., Zp 132-2, Nathalie (uitstekend)

Zwart naambordje met haar naam is een handig herkenningsmiddel. Zeer vriendelijke Vlaamse blondine, in getogen maar wel apart en spannend. Ik heb een prima relaxt spel kunnen spelen waarbij ze mij met elektrosex eerst helemaal gek heeft gemaakt. Daarna kreeg ik een anale behandeling op een lekkere opbouwende manier uitgevoerd waarbij Mrs. Natalie goed mijn grenzen aftastte en ze ook weer wat verder kreeg, mede door poppers en haar professionele aanpak wat mij een soort rust en ontspannenheid gaf. Ja is me zeker bevallen. Ik begreep dat deze Meesteres meestal tot ca 21 uur werkt op de kantoorwerkdagen.
    Poolrat heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    8

Thumbs up Re: Utr., Zp 132-2, Nathalie (uitstekend)

Afgelopen donderdag geweest bij deze Vlaamse dame, in een woord een vakbekwame dame. Zij beheerst het spel in de volle breedte en weet je grenzen goed te vinden. Over het spel ga ik niets zeggen want dat hangt af van de click en de chemie die je met de dame hebt. Nathalie is zeker geen klokkijkster, ze stelt je op het gemak en is ervaren op veel gebieden. Ze is heel schoon en hygienisch op zichzelf en het materiaal. kortom persoonlijk vind ik het een kanjer.
    Ze vertelde mij dat ze adverteert op www. sexjobs.nl en via het daar aangegeven email adres kun je ook een afspraak maken. Ze hoopt op deze manier een extra service te verlenen
    creative spirit heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

respect is toch gewoon normaal!

Leeftijd
    48

Actieve recensies
    37

Het bovenstaande linkje is "dood". Maar Nathalie heeft tegenwoordig een nieuwe advertentie op kinky.nl staan waarop ook meer foto's te zien zijn. Zie:

http://www.kinky.nl/Advertentie_Onde...1321&show=home

Actieve recensies
    87

Ben gisteren weer voor de bijl gegaan. Ik was geil en had wel zin in een potje kinky sex. Net zoals mijn vorige ervaring met haar vond ik het niet bijzonder. Veel geld kwijt terwijl er genoeg dames aanwezig zijn die meer bieden. Soms maak je gewoon de verkeerde beslissing denk ik. Nogmaals, het is mijn ervaring en dat wil nog niets zeggen over de dame in kwestie.
    Zandpadlover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Actieve recensies
    1

Ook ik ben al meerdere malen door de beeldschone Nathalie onder handen genomen. Voor mij is zij de beste sm Experience die ik tot nu toe had.
    Zij is mooi, beschikt over Hoog niveau en durf en ze heeft de meest heerlijk romige dijen die ik ooit heb mogen aanschouwen.
    slettebekje heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    0

Thumbs up Re: Utr., Zp 132-2, Nathalie (uitstekend)

Zeker een hele fijne ervaring bij haar, alleen soms een beetje afhankelijk van haar stemming.
    Haar ogen kunnen je aankijken waarbij elk stukje verzet uit je lijf verdwijnt.
    Absoluut een aanrader

Leeftijd
    35

Actieve recensies
    29

Actieve recensies
    25

Een van de vaste waardes op het Zandpad, vandaar dat ik haar te weinig bezoek; ze is er nl. altijd, maar gisteren is het er toch weer eens van gekomen en daar heb ik geen spijt van.
    Mrs. Nathalie is een pretiige verschijning en nog een aardig mens ook.
    Het SM spel dat ze speelt is altijd van uitzonderlijke klasse op haar manier binnen de door jou aangegeven grenzen en zeer spannend.
    Gisteren weer een super leuke sessie met haar gehad met veel CBT en plassex ze is een mooie dwingende verschijning met haar goed geproporsioneerde lichaam haar knappe kop met lange blonde haren.
    Haar belgische accent gaf de sessie een extra "spannend" tintje.

Actieve recensies
    1

Smile Re: Utr., Zp 132-2, Nathalie (uitstekend)

heb haar een aantal keren bezocht, en ze speelt een leuk en spannend en voor dan voor mij een soft sm spel.

Ze heeft nu ook een eigen website..,
    uiteraard zie je de electra speeldoos, wat speeltjes, een slaaf in "benarde" posities en zijn achterwerk is redelijk bewerkt.
    Vind die laatste foto's zelf niet zo nodig, heb ik niets mee, maar misschien zou ze eens wat algemenere foto's erop kunnen zetten. Beetje eenzijdig zo vind ik.

Over haar diensten ben ik goed te spreken..

De Snoek.

+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Regels voor berichten