Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 7 8 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 184

Discussie: Utr., Zp 122-3, Vanessa (Dui) (uitstekend)

Actieve recensies
    0

Standaard Re: Utr., Zp 122-3, Vanessa (uitstekend)

Vanessa,
    Al tijden een vaste bezoeker van haar, heb haar twee jaar geleden leren kennen.
    Vanaf dat moment een redelijke band met haar opgebouwd, ze is altijd vriendelijk en lief tegelijk, alle wensen zijn bespreekbaar.
    Ook heb ik tweemaal een trio mogen ervaren, Vanessa blijft toch nummer 1, even slijmen heren.
    Het intieme gedeelte met Vanessa blijft tussen haar en mij, wijt ik ook niet verder over uit.
    Buiten kijf staat: Vanessa is mooi en blijft mooi.

groetjes, R.

Actieve recensies
    42

Thumbs up Re: Utr., Zp 122-3, Vanessa (uitstekend)

Wat kan ik nog meer hier schrijven over Vanessa, ik geloof dat alles hier onder andere al een keer is geschreven. Gisterenmiddag was ik haar 1ste klant en ze ontvangede mijn in haar moulin-rouge pakje met daaronder vreselijk geile rode laklaarzen (was gelijk op temperatuur op deze natte koude middag). Na wat geklets werd ik door haar op het bed gegooid en onderheven aan een heerlijke en zeer plezierige (soms dragende pijn) sessie. Vele speeltjes en andere hulpstukken werden door deze schone DVP gebruikt om mijn een after party vanwege verjaardag te geven.
    Na afloop nog ff wat geklets , gedrinken en afscheid genomen en helaas weer dat rotte, natte, winderige hollandse snertweer in.

Vanessa topper no.1 van het ZP

Actieve recensies
    21

Mijn feestelijk uiteinde van dit voortreffelijke jaar was onder andere met een trio dames onder aanvoering van UberUberschlampenFuhrerinKommandantGeneral Vanessa.

Vanessa was zeer herkenbaar aanwezig. Wat heeft deze fraaie duitse mij laten zien dat ze nog steeds een personality is en de baas is. Ik heb afgesproken haar snel eens op te zoeken en ik ben zeer benieuwd wat mij dan te wachten staat.

gluckiches Neues Jahr UberUberschlampenFuhrerinKommandantGeneral!
    ass worshipper heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

inspired by: Черен Ангел (c) 2009

Actieve recensies
    27

Voor 't eerst heb ik besloten om eens echt wat uit te geven bij een DVP, bijna nooit geef ik meer uit dan 50 euro bij bezoek. Bij Vanessa geef ik altijd al 100 euro, deze keer nog ff iets extra er aan uit gegeven.

Van tevoren in een smsje aangegeven dat ik graag eens iets dominanter wil. En dat heeft ze prima opgepakt, geen uitgebreide afspraken gemaakt...ze kijkt gewoon naar je reactie. Heel eerlijk, het was niet helemaal mijn ding, maar daar kon Vanessa absoluut niets aan doen! Ze wist er gewoon een fantastisch uurtje van te maken, waarbij ik wel weer wat nieuwe dingen heb uitgeprobeerd. Maar de volgende keer gewoon weer een tandje minder qua dominantie...neemt niet weg dat ik uiteindelijk spetterend (letterlijk ) klaar kwam!
    Scuderia77 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    21

Ik ben vandaag weer bij vanessa geweest na enige tijd
    ik moest ff wachten maar dat vind ik echt nooit erg
    het wachten was echt weer de moeite waard want ze deed open in een zwarte lak catsuite met haar zwarte naaldhakken
    ik dacht echt dat ik het leven liet want wat zag dat er ongeloofelijk geil uit ik kwam al bijna klaar bij binnenkomst ik kon gewoon niks meer zeggen of doen
    ik was gewoon verlamd en aan haar overgeleverd
    wat zag ze er ongeloofelijk lekker uit ik heb een heerlijke fetische sessie gedaan lekker na haar kijken en genieten
    deze lak catsuite zat echt helemaal strak over haar mooie lichaam en was gewoon helemaal voor haar gemaakt
    ik kan het gewoon niet vertellen hoe dit was je moet dit echt ervaren
    de eerst volgende keer dat ik weer bij Vanessa kom hoop ik dat dit geile pakje weer aan doet want eerlijk gezegt het was weer super vandaag

groet van iraaki

Actieve recensies
    42

Van de week toen arriveerde was haar agenda al vol voor de dag, dus ff een afspraakje met Vanessa gemaakt om haar te bezoeken op zondag. Het was ff wachten tot het moment daar was maar dan heb je ook wat en dit is echt geen reclame voor deze dame want dat is niet nodig als je haar zelf bezoekt en het ondervind dan kom je tot de conclusie dat zij terecht èèn van de toppers v/h ZP is. Ik had haar verzocht om lekker dominant te zijn nou en dat heb ik geweten, vastgeketend op het bed heb ik allerlei handelingen moeten ondergaan, toen het spel verder ging naast het bed zag ze er nog oogverblinder uit dan in haar normale kleding die ze draagt. Tenslotte op het bed heerlijk intiem in cowboy-ride klaargekomen waarna de gebruikelijke handelingen volgende aan de wasbak , nog ff wat gekletst en afscheid genomen van deze schone dame.

Actieve recensies
    24

nav wat gesprekken elders en discussies hier alsnog een recensie van een bezoek een paar maanden terug.

viavia een afspraak gemaakt, dat ging heel goed, en naar utrecht getogen. Daar liep de afspraak voor mij uit, helaas, maar weinig aan te doen.

De communicatie verliep redelijk. Ik ben nog steeds aan het zoeken naar wat ik leuk vind, en dit kan best het een en ander bemoeilijken.

Achteraf bleek dat ik wss te hoge verwachtingen had gehad, en dat er ook niet echt een klik was. Zeker bij BDSM helpt het als je elkaar goed kan aanvoelen.
    Vanessa zal ook gebukt gaan onder het hoge verwachtingspatroon, net zoals sommige privedames. Zelfs een realist als ik kan hier voor vallen.

Wat mij betreft was de sessie gewoon, en kan ik dichterbij leuker spelen met een paar dames waar ik wel een klik mee heb, dus zal er wss geen herhaling volgen.
    Adam Cook heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

--
    "Shhhhhhhhh. shhhhhhhhh. I'm telling you: your voice, my ears. A bad combination."

Actieve recensies
    9

Ik denk dat je gelijk hebt wat het verwachtingspatroon betreft.
    Een goede sessie ontstaat niet spontaan, die moet zich ontwikkelen.
    Vanessa biedt veel mogelijkheden, je kunt echter niet van haar verwachten dat ze telepatisch is en aanvoelt welke kant je op wilt.

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    37

Het is alweer een tijd geleden dat ik bij Vanessa ben geweest. (oudjaarsdag) Op bed begonnen we nog rustig met het uitgebreide pijp en befwerk. Hoewel ik niet erg kinky ben aangelegd kwamen we wel op dit thema. Voordat ik er erg in had lag ik gemaskerd en vastgebonden op bed. Omdat ik niet kon zien wat er allemaal gebeurde heb ik nog steeds geen idee welk vloeistofje ze op mijn ballen goot. Het was in elk geval enorm heet. Ook werd er veelvuldig een poppersflesje onder mijn neus geduwd.. Na enig oraal werk tussendoor werd er een kaars aangestoken en vloeide de stearine over mijn tepels. Na enige tijd ging het maskertje af en kon ik zien hoe ze mij een lekkere b2b massage gaf. Tussensdoor werd ik regelmatig gepijpt tot ik onverwacht klaar kwam.

Nog even haar nieuwe nummer gekegen en vervolgens snel naar huis gegaan om nog op tijd te zijn voor het oudejaarsfeest..

Groeten,
    Surely Me
    surely me heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Je kunt beter om vergiffenis vragen dan om toestemming!

Actieve recensies
    21

Ik heb de schaatsen weer in het vet gestopt, en de wandelschoenen maar weer eens aangetrokken. Nadat vanessa haar vaste kamer op 146/4 kwijt was geraakt ben ik haar ook een beetje uit het oog verloren. Maar gelukkig heb ik haar weer gevonden. Ze blijft van een absoluut hoog niveau. Eerst moest ik voor haar staan en werden mijn tepels gepijnigd. Ze was gekleed in een catsuit met hoge zwarte geveterde laarzen. Ze ging op de kruk zitten met de benen over elkaar geslagen en ik moest mijn handen op mijn rug houden en haar laarzen gaan likken, tijdens het likken moest ik haar in de ogen blijven kijken. Uit mijn ooghoeken zag ik dat ze de rits van haar catsuit iets naar onderen deed waardoor haar prachtig gevormde borsten half zichtbaar werden. ik werdt hierdoor steeds opgewondener en vooral het feit dat ik haar moest bliven aankijken en niet naar haar borsten mocht kijken maakte mij gek van binnen. Later ontblootte zij haar borsten volledig en spuugde op haar borsten, ik werdt gedwongen om het van haar borsten af te likken. Ze stapte van haar kruk en gebood mij achter haar aan te lopen en moest op min rug op het bed gaan liggen. nadat vanessa klemmen op mijn tepels en mijn ballen had afgebonden ging ze over op het toedienen van kaarsvet. Hierna bond ze een touw vlak achter mijn eikel en ging op mijn gezicht zitten. het gevoel van de catsuit die mijn adem benam en het trekken van Mrs Vanessa aan het touwtje om mijn eikel gaf met het gevoel volledig aan haar overgeleverd te zijn, De koude rillingen van pijn en genot wisselden elkaar af en ik kwam in een fase van complete aanbidding van mijn meesteres. De meesteres ging van mijn gezicht af en deed een zak over mijn hoofd. Ik hoorde haar bezig met omkleden en wou ontzettend graag kijken. Na een tijd werdt de zak verwijdert en daar stond Vanessa naakt met alleen haar laarzen aan. Zij ging aan het eind van het bed zitten met de benen wijdt en ik moest eerst haar kontgaatje likken, hierna was haar heerlijke klitje aan de beurt. Nadat ik dit zo grondig mogelijk had gedaan moest ik gaan staan. Mrs Vanessa pakte de zwarte stretchfolie en wikkelde mij tot een mummie. Ik moest weer op het bed gaan liggen en ze gaf me zweepslagen. Hierna werdt het folie om mijn penis weggeknipt en er werdt een condoom aangebracht. Ze gaf mij een heerlijke pijpbeurt, hierna ging zij op mijn pik zitten en hij verdween diep in haar heerlijk warme grotje. Door de folie was ik totaal bewegingsloos en alleen mijn pik was zichtbaar. Nadat ze mij heerlijk had bereden heeft ze mij tot een hoogtepunt getrokken.

Vanessa blijft een fantastische Mrs, zeker door dat stukje meer wat zij te bieden heeft. Sommige mrs. vinden dat een mrs geen seks met de klant kan hebben, persoonlijk ben ik het daar absoluut niet mee eens, Vanessa bewijst elke keer weer het tegendeel. Mijn respect voor haar als mens en meesteres blijft altijd, sterker het wordt alleen maar vergroot dat zij ook voor meer dingen in is. Ik heb mij vroeger aan een mrs volledig overgegeven, geestelijk gesproken, dit was laura uit Groningen, Zij was van de een op de andere dag vertrokken. Hierdoor hou ik voor mij zelf altijd een bepaalde reserve, om mijzelf niet weer zo,n gemis te laten overkomen. Maar er is 1 iemand bij wie ik hetzelfde voel als bij laura, en net zoals bij Laura destijds ben ik aan de vele berichten te zien niet de enige.
    klaproos heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    14

ja ja.....het moest er maar weer eens van komen

vrijdagmiddag iets eerder weg van het werk en ff langs het pad......tja alles was bezet.... gelukkig was de beroemde file ook op vrijdagmiddag begonnen.....een zekere heer frankK zou te laat komen bij het boefje tja zón kans laat je niet liggen (ha ha ha ) ff snel bij het boefje naar binnen.

sessie was weer als vanouds en iedereen die ooit bij haar binnen is geweest......weet wat ik dan bedoel.....agh kan alweer niet meer slapen

simpel maar waar
    simpel maar waar heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

tja...als ik dit vooaf had geweten.....dan was ik er niet aan begonnen?

Actieve recensies
    14

Talking Re: Utr., Zp 122-3, Vanessa (uitstekend)

nee...het lijkt erop dat ik de enige ben die bij haar komt....maar haar gordijnen zijn altijd dicht!!!!

dinsdagmiddag had ik onverwachts tijd, ff een sms aan het Boefje.....en ik had geluk afspraakje en toen ik binnen kwam......kwam ik al bijna klaar.......Vanessa als motermuis whow whow......echt zo lekker en meteen in haar rol!!!!

heren ik zit nu alweer te bedenken hoe ik naar haar toen kan gaan.....oooooo was ik maar nooit aan haar begonnen

de komende dagen ben ik aan de carnaval.....dus ik zal wel een weekje overslaan.

een zachte G maar een harde L

simpel maar waar

tja...als ik dit vooaf had geweten.....dan was ik er niet aan begonnen?

Actieve recensies
    42

Nou simpel maar waar je ben eg niet de enige die haar bezoekt, maar om van elk bezokje een recensie te schrijven gaat me ook iets te ver, want dan worden door de uistekende recensies bij vanessa allen maar de wachtlijsten langer en langerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Afgelopen zondagmiddag haar weer bezocht en ja wat valt er nog te schrijven over deze dame, dat ze er geweldig uitziet? dat ze je elke keer weer verrast met haar outfit of programma?
    Het was weer fantastisch die bingolotterij trekking bij Vanessa, leuke spannende opdrachtjes die uitgevoerd moesten worden gedurende het bezoekje aan deze mooie blonde dame.

Vanessa je ben gewoon de terechte no.1 van het pad.
    copalover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    34

Actieve recensies
    88

Smile Re: Utr., Zp 122-3, Vanessa (uitstekend)

Afgelopen Maandagmiddag binnengestapt bij Vanessa Ze stond al een tijdje op m'n lijstje, maar tot op heden heb ik haar helaas nog nooit kunnen treffen
    Dus was ik verbaasd toen ik zag dat haar gordijntje open was op deze rustige maandagmiddag.

Wat een prachtige vrouw met een lekker slank figuur, en dan die enorme bos hout voor de deur (sorry mensen, maar Vanessa heeft - gelukkig - toch echt geen C-cup, maar een mooie D-cup) waar je U tegen zegt

Toen Vanessa vroeg wat ik lekker zou vinden, hoefde ik daar niet zo heel lang over na te denken: ik vind het heerlijk om een erotische massage te krijgen

Zo gezegd, zo gedaan, toen we allebei onze kleding uit hadden getrokken gingen we lekker op het bed liggen en begon ik met mijn zeer grondige inspectie van die lekker grote bloemkolen van Vanessa. Gelukkig had ze daar helemaal geen bezwaar tegen, integendeel - ze moedigde mij zeer goed aan omdat ze het heerlijk vond

Die borsten van haar zijn behoorlijk groot, en toch ook wel redelijk stevig (de operatie is niet zo mooi gelukt als bij bv Gina 164-3) maar gelukkig toch niet te stevig voor mij

Nadat ik klaar was met haar borsten, begon ze mij heerlijk te masseren met haar lekkere lichaam
    Een kunst die ze in elk geval goed beheerst

Daarna begon ze me heerlijk langzaam af te trekken zonder cd, en ik ben uiteindelijk heerlijk klaargekomen

Het enige minpunt vond ik dat het allemaal toch een beetje aan de korte kant was, want als ik bijvoorbeeld bij Gina 164-3 kom ben ik toch meestal wel een kleine 30 minuten zoet

Vanessa zal mij waarschijnlijk nog wel vaker zien

Moderator: svp cupmaat aanpassen naar D-cup (siliconen)
    TheOutsideAgency heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    0

Vorige week mocht ik weer naar Vanessa,had er weer zo naar uitgekeken.Zij is gewoon de allerbeste,Haar uitstraling is overweldigend om nog maar te zwijgen over Haar looks.Ze was ook weer zo mooi gekleed,deze keer in een geweldigezwarte catsuit.Ze is een Duitse Godin,maar spreekt vloeiend Nederlands.De sessie was weer super,deze keer was het alleen maar dienen,mocht Haar laarzen kussen en Haar asbak zijn,en Haar hand kussen,voor vele mensen is dit natuurlijk extreem,voor mij niet,ik geloof in dienen en bij Vanessa ben ik altijd onderdanig,Zij straalt dat gewoon uit.Zij is eerlijk en ook erg sympathiek.Tusendoor moest ik nog een boodschapje voor Haar doen in het winkelcentrum en daarna moest ik terugkomen en Haar laarzen kussen,wat een eer.Zij is de droom.

Actieve recensies
    34

Ben in de loop der tijd ook een aantal keer bij deze Vanessa geweest. Tijdens mijn eerste bezoekjes altijd wel leuk en lekker. Deze dame neemt haar "vak" zeker serieus, daar dient niet aan getwijfeld. De laatste tijd heeft ze zich meer toegelegd op de kinky-stuff, daartoe zeker aangemoedigd door de talloze lofbetuigingen op de site van Grootmeester Frankkinky.
    Zelf vind ik Vanessa tijdens mijn recentere bezoekjes wat gemakzuchtiger geworden, de spanning is er wat uit. Het is allemaal wat teveel automatische piloot. Dat is op zich niet verwonderlijk, ik begreep dat ze 6 dagen per week werkt met een overvol agenda.
    Misschien moet Vanessa eens een sabatical houden voor er metaalmoeheid optreed.
    roma heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Actieve recensies
    0

Wink Re: Utr., Zp 122-3, Vanessa (uitstekend)

Deze keer was het raak. Vorige week heb ik ook al staan wachten maar toen was een andere klant me net te snel af en ben ik na een uur wachten naar huis gegaan. Nu had ik mijn sportschoenen aangetrokken om er zeker van te zijn dat ik als eerste bij de deur zou staan. Achteraf gezien kansloos, niet alleen qua uiterlijk vertoon, want dame vertelde veelal op afspraak te werken.

Wat een heerlijk vrouw om te zien! Stijlvol gekleed in een sexy strak jurkje, dat is even wat anders dan die 5 euro setjes van de wibra die ik veel zie bij dames.
    In gebrekkig duits vertel ik mijn wensen, waarop Vanessa in vloeiend nederlands vraagt waarom ik niet gewoon nederlands spreek?! Verbaasd kijk ik haar aan en we schieten beiden in de lach!

Het voelde vertrouwd aan, de klik was er meteen. Ik mocht op het bed gaan liggen en ze goot een soort hete olie over me ballen. Ze wilde me goed kunnen pijpen en vroeg of ik naast het bed kon gaan staan. Op handen en knieen zat ze op bed en begon me heerlijk te pijpen. Ik had zo een mooi uitzicht over haar lichaam en moest oppassen om niet klaar te komen want ik wilde meer. Ze nodigde me uit om weer op bed te komen liggen en heb ik haar langdurig geneukt. Ze doet lekker actief mee, daarna zij bovenop en ben ik vanuit mijn tenen klaargekomen. Toppertje.
    Night_Before heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    45

Actieve recensies
    41

Het was lang geleden dat ik Vanessa nog bezocht had, toen nog in de avond, tegenwoordig op een mooie grote kamer op de dag. Ik had geluk dat ze zowaar open was, misschien wat rustiger door de recessie of gewoon geluk? Vanessa blijft een mooie vrouw, met die zeer innemende persoonlijkheid en vooral rust uitstralend en op hoog niveau erotiek kunnen geven. Ik ben geen man voor die kinkystuff en SM, nee geef mij maar gewone lekkere sex en dat is ook nog steeds mogelijk bij Vanessa, dat wordt nog weleens vergeten.

Vanessa had mooie stijlvolle zwarte kouzen aan met highheels en een spannend zwart setje wat al snel uitging zodat die fraaie grote D-cup borsten tevoorschijn kwamen waarmee ze mij een body too body massage gaf wat zeer opwindend is. Gevolgd door een heerlijke pijpbeurt waarin Vanessa beter is geworden! Ook met haar tong over mijn tepels, mmm. Dan Vanessa on top en in gewoon missionarisstandje afgemaakt. Erg goed blijft deze lady! En ze vertelde mij a.s. dinsdag op SM locatie met jacuzzi (kinky-lesbi)-trio te doen met Samantha van Zandpad 106-3, een nieuwe combinatie die mij wel triggert. Zowel kinky als gewone sex, inschrijven via: http://frankkinky.erolog.nl/2010/03/...-in-rotterdam/ waar ook een emailadres staat waarmee je direct in contact staat met Vanessa. Trio zal wel snel vol zijn met zulke goede beauties ben ik bang...

Ik heb in ieder geval weer genoten hoor!

Gr,

Lonelyracer
    LonelyRacer heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    21

Tja het was weer eens vanessa tijd vandaag en afgelopen donderdag en zaterdag.
    Wat was ze weer enorm goed en wat was het weer leuk.
    Ze doet echt alles om het je gewoon goed naar je zin te maken en ze verzint telkens weer allerlei nieuwe dingen die ze met je kan doen.
    Ik vermaak me keer op keer en ook steeds meer ik kan van vanessa echt geen genoeg krijgen en dat komt omdat ze gewoon heel erg goed weet wat ze aan het doen is.
    Vanessa laat gewoon zien dat dit beroep ook gewoon een vak is.
    En natuurlijk is het dat vanessa een goodlooking women is en het mooie is dat ze met de jaren ook steeds aantrekkelijker word,en dat kun je over veel vrouwen niet zeggen.
    Maar goed ik heb me weer ernstig goed vermaakt bij vanessa en dat zal zeer zeker zo blijven.
    De geile sfeer in de kamer die ze creeert en het hele geile spel waarmee ze je weet te vermaken het was gewoon weer heel erg leuk en voor ik het wist was voor mij het hoogtepunt weer bereikt.
    Ze is en ze blijft voor mij nummer 1

groet van iraaki

Leeftijd
    45

Actieve recensies
    1

Na haar via frankkinky op internet gevonden te hebben en per internet een afspraak ge maakt te hebben toog ik naar utrecht, waar me een zeer aangename verwachting wachtte. Toen ik bij de mij onbekende vrouw (geen foto gezien) aanbelde deed een naakte! bijzonder mooie en bovenal vriendelijke vrouw open. Een true Goddess, ze stelde me op mijn gemak bood me wat te drinken en liet me toen voor haar knielen.
    Ik heb haar vol vuur mogen dienen en ze maakte heel wat onvervulde fantasieen waar. Voor de voetfetishisten onder ons is zij echt een topper, wat een lieve voetjes en wat fijn die te kussen en te likken. Ze was op een rustige manier dominant altijd in control en altijd vol aandacht. Ze gaf me alel ruimte haar te aanbidden en wat heerlijk als ze me aandringend aankeek.
    Het enige wat ik had gewild is dat ik haar jaren geleden ontdekt had.
    Niet moeilijk om te geloven dat ze van zoveel wandelaars de favoriete is en iemand die je het liefts voor jezelf zou houden. Ze is mooi, doortastend, slim en charmant en brengt in haar eentje het vak op een hoger niveau.
    Zelden zo blij weggegaan bij een dame. Ze laat zien dat je en professioneel en gastvrij en aandachtig kan zijn. Het zou me niet verbazen als ze een vaste schare van aanbidders heeft die bij haar tot rustkomen.

zeiler
    riverland heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    2

Dit is een wat late reactie op mijn bezoek aan Vanessa vorige week woensdag volgens mij vanwege problemen met inloggen op mijn account.

Het bezoek was tevens mijn eerste!!!! ja je leest het goed, EERSTE bezoek aan haar. Ik vertelde Vanessa dat ik haar nimmer heb mogen treffen overdags op het pad omdat haar gordijntjes altijd gesloten waren wanneer ik langs reed.
    Haar ex-collega Gina heb ik daarentegen veelvuldig mogen ontmoeten en ik moest en zou met de nr.1 van het ZP een keer kennismaken.
    Mijn 1ste kennismaking met Vanessa was voor mij zeer prettig. Heb gekozen voor een normalen 1ste kennismaking voor €50 p+n.

Een vriendelijke en zeer aantrekkelijke verschijning. Heb totaal niet het gevoel gehad dat ik me gauw moest wassen en op bed moest plaatsnemen om 1-2-3 weer naar buiten te moeten. Eerst drankje aangeboden gekregen en even babbelen.
    Na even gewassen te hebben op bed gaan liggen. Ondertussen mocht ik alles aanraken behalve kontje, tja kwam toch echt handen te kort.
    De rest wat volgde was gewoonweg heerlijk, zacht en teder.
    Zelfs nadat het het doompje eraf was heb ik geen gevoel gehad dat ik haast moest maken om weg te komen.

Ik kan nog steeds niet kan beschrijven wat mijn perfecte dame zou zijn, maar Vanessa komt mogelijk het meest in de buurt samen met Gina. Het enige wat ik enigzins zonde vind is dat de borsten wat hulp hebben gehad, maar aan de andere kant geniet ik er ook wel erg van als die tepels in mijn mond worden geduwd en ik de rest eromheen vast mag pakken.

Als ik ooit de kinky zijde van het leven wil proberen, wil ik mezelf in laten wijden door deze dame.
    Zoals velen voor mij zouden zeggen:
    "Herhalingsgevaar = onontkombaar"

Tot ziens Vanessa en ik zal de volgende x smsen.
    liefs C.
    Wandel met plezier heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 20-04-10 om 22:22 Reden: Tekst.

Leeftijd
    35

Actieve recensies
    29

Afgelopen zaterdag ook weer een soft sm sessie gehad .
    Blijft gewoon een topper. Alles staat al beschreven
    Swartjes heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    21

Ik was vanmidag weer bij Vanessa

Wat was het weer zoals altijd leuk gezellig en geil.
    Het is toch altijd wel heerlijk om haar gewoon helemaal bloot te zien want wat heeft vanessa toch een prachtig lichaam.
    het was daarom ook weer geil om heerlijk binnen te zijn en lekker op haar te geilen en te zien en te ervaren hoe gek ze me kan maken.
    ze kan echt elk geil spelletje voor me bedenken zodat ik altijd weer in een zeer geile extase raak.
    Vanessa is top Vanessa is en blijft gewoon de beste en dat is vandaag weer bewezen door alleen al de toestroom klanten die stonden te wachten.

groet van iraaki

Actieve recensies
    4

Via de advertentie met foto van Meesteres Vanessa op sexjobs: http://www.sexjobs.nl/sexjobs/sm/mee...m-spel_2465381 kwam ik met haar via email in contact en maakte ik een afspraak met haar in Utrecht. Nadat ik mij per sms gemeld had kreeg ik 10 minuten later bevestiging dat ik naar binnen kon. Meesteres Vanessa had goed naar mijn wensen geluisterd, ze stond daar in mooie zwarte laklaarzen en latexbody met sterke uitstraling maar ook vriendelijk gezicht. Een ware domina. Nette schone en best ruime kamer met bondagebankje en toys had zij tot haar beschikking.

Ik had voor een combinatie van lustslaafspel gekozen tot harder SM spel en dat voelde deze mooie blonde Meesteres perfect aan. Ik werd vastgelegd en in een trance gebracht waarbij direct mijn tepels goed werden getest en ook mijn ballen het te verduren kregen. Met poppers die ze me regelmatig toediende werd ik verder in trance gebracht zodat ik meer kon hebben en dat bleek nodig te zijn want het kaarsvet vloeide rijkelijk even later over mijn body. Met lichte geile talk en haar aanrakingen + strakke doordringende manier van kijken met haar mooie blauwe ogen liet ze duidelijk merken dat zij diegene was die bepaalde wat er met mij ging gebeuren.

Mijn lul werd met een vacuumpomp groter gemaakt, tepelklemmen werden opgezet en ik kreeg een halsband om. Ik werd gedwongen haar grote borsten te likken en haar laklaarzen waarbij ik haar hak moest pijpen. Ik werd losgemaakt en moest in hondjeshouding op het bed gaan zitten zodat de Meesteres mij met een behoorlijke voorbinddildo kon gaan neuken en tijdens dat neuken opeens opnieuw kaarsvet , ditmaal over mijn billen, werd heengegoten. Ik was in vervoering en had al snel veel over voor deze ware domina. En dat was nodig, want ook de zweep kreeg ik te verduren om uiteindelijk een goldenshower te moeten ontvangen waarna ik mij moest klaartrekken voor haar terwijl ze met haar vingers mij anaal stimuleerde en bijna haar hele hand binnen wist te brengen maar dat was al zo geil dat ik al heftig klaar kwam!

Deze Meesteres weet een zeer goed spel te spelen met een opbouw waar je als man gek van wordt. En ik ben overtuigd dat achter de ramen wel degelijk zeer goede en ook in dit geval nog eens knappe domina's zitten. Tevens bleek ik direct gekeurd te zijn door Meesteres Vanessa en kreeg ik te horen dat ik in de toekomst ook welkom was voor SM trio's met haar en 1 van haar vriendinnen? Nou of ik dat aankan weet ik niet, maar het lijkt mij bijzonder gaaf!
    hothermans heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    8

WAANZINNIG!!!!!!!!!!!! Heerlijke ervaring. Niks aan toe te voegen!
    Olympus heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 7 8 LaatsteLaatste

Regels voor berichten