Eigenlijk ben ik niet zo schrijverig maar ,deze ervaring wil ik toch even met jullie delen.
Van de week is het er dan van gekomen een kinkytrio met Vanesa en Cristal.
Op het pad aangekomen, Cristal was al klaar, maar Vanessa was nog even bezig. Cristal stelde voor om bij haar even wat te drinken, waar ze mij meteen al lekker opgeilde,zoals zij dat zo goed kan. Al gauw liet Vanessa weten dat ze ook klaar was. Wij naar haar toe ,en konden we beginnen.
Ik lag op het bed, 2 mooie vrouwen in zwarte laklaarzen aan elke kant van het bede 1. Het leek of ik droomde.
Ik werd geboeid en geblinddoekt, 2 monden verwenden mijn tepels terwijl hun handen mijn lul en ballen streelden.
De ballen werden afgebonden, gelikt en ik werd anaal gevingerd. Ik zoog aan Cristal haar borsten .wat zijn die toch heerlijk,ondertussen begon Vanessa mij te pijpen wat een genot.
Daarna voelde ik een ijsblokje en kort daarop het kaarsvet over mijn tepels en ballen stromen,wat een intens gevoel was dat.
Ik werd losgemaakt maar, meteen weer vast, nu staand. 1 begon mij te pijpen en de ander kuste mijn bovenlichaam en likte mijn tepels.
Ik mocht weer op het bed gaan liggen, de blinddoek werd afgedaan en Vanessa kroop bovenop en neukte me daarna zij onderop, waarbij ze Cristal aan haar borsten begon te zuigen, wat een geil gezicht.Daarop neukte ik Cristal in doggystyle die nou Vanessa haar tepels begon te likken.Ik kon mij niet inhouden en nam ook een borst voor mijn rekening,heerlijk!
Vanessa had haar voorbinddildo voor gedaan, ik had haar al gezegd dat ik geen anaal wilde, maar die was ook niet voor mij maar voor Cristal. Vanessa neukte haar in doggystyle en gebood Cristal mij te pijpen, om haar dat nog even goed duidelijk te maken gaf ze haar een paar flinke tikken op haar billen.
Ik genoot volop! en Cristal volgens mij ook.
Ik ging weer liggen. Cristal enVanessa begonnen gretig aan elkaars borsten te likken en te zuigen. Wat een mooi gezicht 2 van die mooie meiden zo met elkaar bezig te zien, ze genoten er zichtbaar van en ik nog meer. Al trekkend kwam ik dan ook geweldig klaar.
Vanessa en Cristal bedankt voor de geweldige ervaring.
Tot gauw!

Met citaat reageren
, balen, ben in staat om zelf een paar te bestellen voor haar, maarja, om nu op internet op de gok wat te bestellen is ook weer wat. Is zien wat ik daar mee kan.

.