Ze is weer terug en hoe. Borsten zijn nog mooier geworden, tepels knoeperthard en een kutje om heerlijk mee te spelen. Geslaagd uurtje gehad. Super dat ze weer terug is.
Ze is weer terug en hoe. Borsten zijn nog mooier geworden, tepels knoeperthard en een kutje om heerlijk mee te spelen. Geslaagd uurtje gehad. Super dat ze weer terug is.
Ik wil aandelen Rebecca. Leveren meer op dan mijn optiepakket....Tering wat is ze toch geil. zo'n heerlijk strakgeschoren kutje. Ze smaakt ook zo lekker. Wel jammer dat ze niet zonder rubber pijpt. Misschien maar beter ook want dan kan ze meedoen aan een zaadslikwedstrijd ben ik bang... Aanrader, hopelijk blijft ze dit werk nog lang doen.fustfustje heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
Rebecca,
Moest ff denken toen ik haar weer zag, was vier jaar geleden.
Regelmatig lekker met haar een uurtje op de kamer geweest, en ze wist nog wat mijn kwaliteiten zijn
Heb weer ff opnieuw kennis gemaakt met haar en idd het knuffelen en zoenen is zij in die tijd niet verleerd
We wilden nog in bad maar ook met Rebecca heb ik dat weer niet gehaald!!ajk heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
ben eens naar Karins home geweest waar ik veel over gehoord had en dat is zeker bevallen. Net knus huis met vriendelijke ontvangst en ik had een geinige kamer met een soort tijgerprint. 5 leuke dames stelden zich voor en ik koos voor Rebecca vanwege haar lieve lach. Zeer lekkere zoenster en wauw! wat een mooie tieten! echt heel lekker! Rebecca vrijt lekker en ongeremd hoor. In 2 standjes geneukt en toen ook heerlijk klaargekomen!![]()
James was vanochtend vroeg op pad, lekker met de Auston Martin Bondcar over de lege snelwegen op deze zondag naar Rotterdam rijden om zo even stoom af te blazen.
Bij Karin's Home werden 3 spionnes door mij ontdekte en het werd Rebecca met haar mooie ogen en wat ik later ontdekte op mijn geheime missie, fantastische lekkere borsten!
Rebecca is een lieve lekkere vrouw die vooral de zoenkunsten op een hoog niveau heeft, want James moest af en toe naar adem happen. Verder goed genoten van haar orale kwaliteiten, en ook nog 2 standjes gedaan!
Topdame deze nieuwe Bondgirl
james hooker 007 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
Dit huis bevalt me goed, goed en gevarieerd aanbod aan dames en nette kamers en zeer gastvrij, goede sfeer. Nu voor de 2e x met Rebecca want die was me de vorige x goed bevallen, mooie ogen en fantastische borsten en dan dat volle tongzoenen! Heerlijk! Wat wil een man nog meer? Ja bubbelen in de jacuzzi en dat hebben Rebecca en ik dus gedaan!
En ook nog goed geprijsd, nu met een aktie van 90 Euro voor 45 minuten. Is mij zeker goed bevallen. Vast adresje geworden voor mij.Jerry-070 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend