Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Schiphol, Hotelontvangst , Lena (uitstekend)

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    252

Smile Schiphol, Hotelontvangst , Lena (uitstekend)

Super ervaring gehad met een zeer aantrekkelijke stijlvolle blondine Lena genaamd.

Achter in de 20, heerlijk lichaam met grote siliconen borsten, prachtige ogen en zeer stijlvol en vriendelijk en verdraaid goed in teasen met haar lippen, vingers en tools, want naast gewone tedere en geile sex is Lena ook in voor het betere kinkywerk als dominante en ze heeft daarvoor in een koffer ook de nodige lakkleding en lange zwarte latexlaarzen bij zich met vele toys, poppers en zelfs eigen sfeermuziek zodat er in de suite een geweldige sfeer hing waarin ik in een soort erotische droom werd meegevoerd door deze schone!

Op het riante bed streelde ze mij, en zochten haar lippen mijn tepels, terwijl ze met haar handen mijn lichaam streelden en ook subtiel mijn mannelijkheid betastte, teasend, plagend, aftrekkend totdat hij groeide, heerlijk!

Even later zochten haar lippen de mijne, een siddering ging door mijn lichaam, subtiel zacht maar o zo lekker zoende Lena mij, en daarna iets voller waarbij ik haar tong voelde. Ik beheersde mij, want ik wist niet of ik haar vol en hartstochtelijk mocht zoenen, en liet de leiding aan haar. Ze voelde het schijnbaar aan, want ze glimlachde even, maar bleef subtiel zoenen....

Een voortreffelijke pijpbeurt volgde waarbij mijn ballen niet werden vergeten. Lena is zelf ingetogen, maar zeker geilmakend, ik hou van dit soort vrouwen, geil met stijl, hypnotiserend en geen onderdeel van je lichaam vergetend en visueel ook nog zeer aantrekkelijk en schoon met een krachtige uitstraling!

Ik genoot van haar geweldige manier van gekmaken, subtiel, teder tot stevig. Opeens besloot ze om op mijn hard geworden lul te klimmen en mij te neuken ontop wat en geweldige gezicht was met haar prachtige grote borsten, ze pakte mijn tepels stevig beet en neukte door, zo voelde ik me ook nog even subtiel gebruikt wat ik ook geweldig vind!

Lena had onthouden dat ik van soft SM hield en nadat ik haar nog in missionarisstandje had mogen neuken terwijl ze zichzelf betastte, werd ik geboden even in de jacuzzi samen met haar even te relaxen. Hierin bood ze haar vrouwelijkheid aan die ik met plezier ging verwennen, haar mooi geschoren poesje was fris en een genot om te verwennen terwijl ze weer met mijn tepels speelde. Ze vertrok uit de jacuzzi en ik mocht even blijven zitten, want ze had nog een verrassing voor me zei ze met een glimlach...

Buiten mijn zicht hoorde ik haar rommelen, ik werd verbaal geboden mij af te drogen en richting bed te komen, en toen zag ik haar in een lakcorset staan met hoge zwarte laklaarzen aan en een grote voorbinddildo om! WOW, echt oogverblindend, strak en geil zag dit er uit...

zo frankkinky zei ze glimlachend, dacht jij dat ik niet had ingelezen toen jij een afspraak met mij maakte waar je van hield? ik werd even verlegen... en zeg nou niet dat hij te groot is want je kunt nou niet meer terug!

Mmm, ik werd geil van de gedachte dat Lena zich schijnbaar goed had voorbereid en had ingelezen in recensies van mij en voelde me nu echt onderdanig aan haar.. Hup op bed op je knieën en billen omhoog slet! En neem die poppers maar bij je want die zal je nodig hebben.

Even later voelde ik de dildo naar binnenschuiven, sensationeel gevoel en de poppers deden het overige werk, ik voelde haar handen aan mijn billen en heupen vastpakken zodat ze me gecontroleerd kon neuken, en dat deed ze! Aftastend en rustig beginnend, maar al snel werd het tempo opgevoerd en met diepe halen, kijk me aan! riep ze, en ik keek over mijn schouder omhoog naar haar strenge maar o zo knappe gezicht. En zo werd ik even stevig geneukt...

Even later vond Lena het genoeg en deed ze de strapon los en haar latexbody uit, waarbij haar prachtige borsten weer tevoorschijn kwamen, likken gebood ze me, en kreeg haar tepels om zijn beurt aangeboden, mmm subtiel zette ze nog even zachte tepelklemmen op mijn tepels verbonden met een kettinkje waaraan ze plagerig trok, uiteindelijk moest ik mezelf voor haar aftrekken terwijl ze steeds steviger met mijn tepels speelde met vingers, nagels, tong en tanden, niet veel later kwam ik geweldig klaar. Er was net een uur om dus die timing was ook goed en ik kreeg nog de gelegenheid om even te douchen, colaatje te drinken en kort na tepraten heel relaxt allemaal dus echt een uur spel met deze klasse dame!
    frankkinky heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    2

Standaard Re: Schiphol, Hotelontvangst , Lena (uitstekend)

Wat een geweldige ervaring!....die wil ik ook!
    Waar kan ik Lena vinden? Kan haar op Kinky niet vinden.
    Kun je mij haar gegevens doorsturen....?

Leeftijd
    35

Actieve recensies
    11

Lena was mij getipt en Ik ben niet van de kinkysex of SM, maar Lena deed op verzoek van mijn wandelvriend Franky ook erotische sex.
    En dat wel met een teasingspel waarbij mijn tepels goede aandacht kregen en Ik enorm heb genoten van deze wonderschone stijlvolle vrouw met een enorme sterke uitstraling!
    Ze is meer met SM bezig omdat haar dat goed bevalt en adverteert o.a. op sexmarkt:
    http://www.sexmarkt.nl/rubrieken/sex...neyslaves.aspx
    en dan is ze per mail te bereiken of via:
    http://www.sexjobs.nl/ad.php?hoofdca...F71778EFD1EF69
    Echt knappe slanke dame met zeer goed spel en veel erotiek van hoog niveau.
    Intelligent vrouw ook wat het ook spannend maakt!

Gr,

Germanlover

Leeftijd
    34

Actieve recensies
    32

Deze advertentie is inmiddels aangepast... maar wel gevonden... voor degene die er iets mee willen...en kunnen...

http://www.sexjobs.nl/ad.php?hoofdca...FAB07CC30B7D51

Good luck.... ze lijkt me heel gevaarlijk.......

Waakzaam en betrouwbaar! You can count on me!

Leeftijd
    58

Actieve recensies
    12

Lena was mij aanbevolen door wandelvriend FrankKinky en ik kon haar bezoeken in een hotel niet ver bij mijn woonplaats vandaan dat was dus een winwinsituatie! Ik heb genoten! Een parel van een vrouw! Charmant, intelligent, prachtige blauwe ogen en een opwindend vrouwelijk figuur met grote borsten. Ik had gekozen voor een Kinky & Teasingspel en dat bleek een schot in de roos. Lena legde mij vast aan het bed en blindoekte me, wat ik wel even jammer vond omdat ik haar schoonheid niet meer kon zien. Echter het wond mij ook op want mijn zintuigen werden nu extra geprikkeld. Ik voelde haar strelingen en lippen over mij heen gaan, en dan opeens een ijsblokje wat een verrassend geil schik effect geeft als je daar niet op voorbereid bent. Ik kreeg poppers toegediend en zo raakte ik in trance en nadat de blinddoek werd afgedaan, zag ik hoe Lena (terwijl het spel voor mijn gevoel niet onderbroken was) een kinkysetje had aangedaan met hoge zwarte latex laarzen, waardoor ze er als een dominante vamp uit zag! Strakke blik en korte orders werden mijn deel. Zo deed ze een voorbinddildo om (MC) die ik moest pijpen voordat ik er in doggystyle mee genomen werd. Ook moest ik op commando haar prachtige grote borsten verwennen en kreeg ik nog wat kaarsvet over mijn tepels gegoten, pure sensatie. Als beloning werd ik door Lena heerlijk gepijpt en volgde haar absolute commmando om mijzelf klaar te trekken, dit terwijl ze met zichzelf speelde en af en toe aan de ketting met tepelklemmen trok die ze aan mij bevestigd had. Sensatie gevoel en uitzicht zorgde voor een Mega orgasme. Het was een fantastisch uur.

Ik ben overigens ruim een uur "Onder Behandeling" geweest en ze is haar prijskaartje zeker waard!

Groet, Pistoletje
    Pistoletje heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door itsme; 03-01-10 om 13:04 Reden: verwijzingen naar FK eruit

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten