Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Zaventem, Kleine Daalstraat 69, Maithai, Anny (goed)

Actieve recensies
    2

Smile Zaventem, Kleine Daalstraat 69, MaiThai, Annie (goed)

Vrijdagmiddag een uitstekende ervaring gehad in dit salon, makkelijk te onthouden huisnummer trouwens (69)

Annie is een 'poeslieve' jongedame met klasse, lolita-allures en een perfecte hygiëne die uitstekend masseert. Ik voelde me zelfs na een halfuur als herboren Behandel haar (en haar collega's) met het respect dat ze verdienen en je zal er een zeer aangename tijd mee doorbrengen.

Ze staat nog niet op website, is er te recent komen aanwaaien. Er dartelde trouwens een nog nieuwere meid rond, zag er ook sympa en aantrekkelijk uit (niet Ila van 18, zij is er van begin deze zomer en staat wel al op de site).
    Lust for Life heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    3

Smile Re: Zaventem, Kleine Daalstraat 69, Maithai, Annie (goed)

Afgelopen week maar eens voor het eerst zo n thaise massage geprobeerd. Puur toevallig kwam ik bij Anny terecht.
    Ze is een mooi meisje met een leuk snoetje en zeer mooie ogen. Enkel haar borstjes en dan vooral haar tepels laten wat te wensen over maar goed... Ze gaf toe dat ze verlegen (?) was, wat het eigenlijk nog wat knusser maakte.
    Ze begon vrijwel meteen met mij af te trekken en ze stond erop dat ik klaarkwam (denk dat ik te heet stond).
    Hierna bezorgde ze me een heerlijke b2b massage (1e keer dus heb geen referentiepunten). Het uurtje vloog zo voorbij. Achteraf nog wat gezoend.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

Actieve recensies
    54

Standaard Re: Zaventem, Kleine Daalstraat 69, MaiThai, Annie (goed)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lust for Life Bekijk bericht

Ze staat nog niet op website, is er te recent komen aanwaaien.
    Er staat toch een Anny op de website, geen lolitatype, maar toch een zeer mooie vrouw.

http://maithaimassage.be/nl/anny.htm

Niet dezelfde??

A Thing of Beauty is a Joy for Ever (John Keats)

Actieve recensies
    3

Thumbs down Re: Zaventem, Kleine Daalstraat 69, Maithai, Anny (goed)

oké dus vandaag een afspraak gemaakt met Annie om 14u. kom ik daar precies op tijd toe. meisje bezet... om 14u30 zal ze weer vrij zijn. ik dus om 14.30 der weer naartoe, is ze weer bezet. ik bedoel wathefuck!! weet ni of ik nog een afspraak zou maken. zonde want het is een erg leuke griet maar Aarschotstraat blijft beter.
    kevenking heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten