Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 35

Discussie: Den Haag, Hunsestraat 51 k6, Cindy (Bul) (uitstekend)

Leeftijd
    53

Actieve recensies
    12

Thumbs up Den Haag, Hunsestraat 51 k6, Cindy (Bul) (uitstekend)

Vanmiddag even op werkbezoek in La Haya.

Cindy is een bulgaarse. Strak, jong kleine tits. rond de 20jr denk ik A cup. sprekende ogen onbekende kleur. Ik viel op haar mooie lange donkerblonde gemeleerde haar.

Ze tippelde heerlijk voor me uit door de gangen van het grote pand. De trap op naar de eerste verdieping waar ze een van de sm kamers tot haar beschikking had.

Een leuke spannende ambiance. Ze spreekt wat nederlands en redelijk Engels
    Omdat ik haar nog niet kende gekozen voor een standaardbehandeling.
    Aardig pijpwerk. Diep genoeg en met de juiste afwisseling.
    Toen ze 'on top' kroop liet ze genieten. Na een paar minuten heerlijk in dogystyle af gemaakt waarbij ze lekker geile taal uitsloeg en me aanmoedigde met fuck me etc. Alles zonder dat ik de indruk had dat ze vond dat ik moest 'opschieten' iets wat bij speedy girls ook nog al eens voorkomt.

Ze meldde dat ze genoot van mn stevige right size dick.

Al met al een prima ervaring met een mooie heerlijk jonge strakke meid.
    Hygiene zou wellicht wat beter kunnen. Ze rook iets uit haar poes toen ik my little boy (eufemisme) eruit haalde.
    dogyom heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

een dag niet geneukt is een dag niet geleefd

Leeftijd
    41

Actieve recensies
    10

Standaard Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k6, Cindy (Bul) (uitstekend)

Ik bracht gisteren voor de tweede keer een bezoek aan Cindy. Deze frisse sensuele Bulgaarse van 20 jaar is een heerlijk toppertje dat pas een half jaar in NL aan het werk is.

Als je nog niet supergeil was dan wordt je het wel als je achter haar aan loopt op weg naar haar kamer boven. Ze heeft heerlijke benen, een sexy kontje en een geil opwindend loopje.

Boven haar mooie bruine ogen heeft ze geëpileerde wenkbrouwen en het geheel heeft ze geraffineerd opgemaakt. Haar borstjes zijn klein maar naturel en passen perfect bij haar superslanke lichaam. Ze hadden van haar groter mogen zijn, maar gelukkig heeft ze geen plannen om ze in te ruilen voor siliconen examplaren. Haar gave huid maakt haar mooie verschijning compleet.

Ze doet het gewone werk en wat SM maar daarnaast heeft ze ook 3 á 4 klanten die ze regelmatig fist. Ik ben daar er één van.

Ze keek bij mijn eerste bezoek een beetje de kat uit de boom, maar nu ze weet waar ik van hou kwam ze lekker los. Nadat ik de nodige poppers had gebruikt zat ze al snel met haar hand in mijn kontje. Ze houdt van expimenteren en zo zat ze op een gegeven moment tot op 10 cm na tot haar elleboog in me...! Ze was er zelf verbaast over en zei dat ze nog nooit tot zo ver in iemand gekomen was... Voor mijn beleving heeft ze zeker 10 minuten tot 15 minuten in me gezeten.

Ze houdt ervan om voor je te showen waarbij ze ook haar vuistje in haar kutje steekt. Ik heb het van dichtbij bekeken en haar daarna ook nog heerlijk gebeft en gevingerd.

Al met al een heerlijke meid waarvan je nog nageniet als je weer op straat loopt. Ik heb haar verteld dat ik de volgende keer ook graag gewone sex met haar wil hebben. Ik ben benieuwd hoe dat met haar is. Wordt vervolgd.
    hoereloper1969 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    41

Actieve recensies
    10

Beste liefhebbers,

Gisterenavond ben ik weer op bezoek geweest bij Cindy. Op weg naar Den Haag liet ik mijn gedachten gaan over de dames die ik ken in rode buurten van de hofstad, maar mijn voorkeur ging deze keer weer naar Cindy uit. In de hunsestraat aangekomen trof ik op nr.51 k6 een gesloten gordijn aan. Al met al vond ik dat niet zo erg want ik hou er van om lekker te wandelen, de dames te bekijken en hier en daar wat te babbelen. En bovendien had ik alle tijd.

Na verloop van tijd stond ik op een gegeven moment wat te drentelen in de buurt van Cindy's raam toen ik opeens een blik op me voelde. Ik draaide mij om en keek in de stralende ogen van deze knappe Bulgaarse. Even een kort praatje aan haar raam en toen naar binnen.

Tja, nou had ik mij de vorige keer al voor genomen om eens normale sex met haar te hebben, omdat ik gewoon nieuwsgierig ben hoe dat met haar is, maar door mijn geiligheid kwam het toch al gauw weer op fisten uit.

Wel heb ik uitgebreid haar kontje gelikt. Ze ging lekker op haar knieën voorover op het bed zitten. Kontje omhoog, benen wijd en ze keek mij geil aan via de spiegel. Als ik nu mijn ogen dicht doe dat zie ik nog haar jonge strakke meiden billen voor mij met dat geile sterretje ertussen en haar lekkere kutje eronder. Mmm, wat een heerlijke meid is het toch! Ook mocht ik haar kontje heel voorzichtig en niet te diep vingeren, want ze vertelde me dat ze niet gewend was dat ze daar wat in kreeg. Ik kan me vergissen maar al kijkende in haar ogen had ik de indruk dat Cindy er echt geil van werd. Ook voelde ik dat haar kutje behoorlijk nat werd.

Cindy is een lieve meid, heel attent en relaxed in de omgang, kortom een schatje. Vanwege haar lieve persoonlijkheid is ze mijns inziens voor SM wat te zacht ook al kan en durft ze op bepaalde momenten een stuk harder te zijn als je haar daarom vraagt. Ze doet dit werk nog niet zo lang en ze is nog piepjong dus ik denk dat ze nog wel wat harder wordt in de loop der tijd en dat zal de SM ten goede komen. Het is een meisje van dingen uit proberen en grenzen verleggen en ze is best wel in voor kinky sex.

Ik heb mij nu weer voorgenomen om bij mijn volgende bezoek aan haar met normale sex te beginnen... Ik ben benieuwd hoe dat met haar is...

groet,

HL 69.

Leeftijd
    41

Actieve recensies
    10

Beste Wandelaars,

Gisteren trof ik Cindy aan in een mooi roze (lila, paars ??) jurkje achter haar raam in de Hunsestraat. Ze draagt graag zwart, maar bovengenoemde kleur blijkt haar ook heel goed te staan. Het blijft een genoegen om haar super sexy loopje en haar lichaam te bewonderen op weg naar boven. Veel wandelaars hebben natuurlijk een favoriet of favorieten. Nou, Cindy is de mijne.

Bij elk bezoek ben ik weer onder de indruk van haar. Niet alleen wat haar verschijning betreft, maar zeker ook vanwege haar innerlijk. Ze heeft intelligente ogen die je goed observeren. Ze is nog piepjong (20 jaar) zeer zeker niet onervaren en toch tegelijkertijd nog volop in ontwikkeling. Ze is zeer attent en relaxed. Lichamelijk ziet ze eruit als een meisje, maar als je haar in de ogen kijkt dan zie je dat je met een jonge vrouw te maken hebt.

Deze sessie nam ze veel meer initiatief dan ik van haar gewend was. Ook heb ik haar behoorlijk geteast. Ze weet dat ik haar graag wat dominanter zie en dat heb ik geweten. Indrukwekkend om haar ogen te zien veranderen als ze dominant wordt. Wow, wat een Vrouw !!! Ik heb haar zo nu en dan moeten vragen even rustig aan te doen.

Morgen is voorlopig haar laatste werkdag. Ze heeft veel nagedacht over haar borsten (cup A) en ze wil deze nu laten vergroten. "Dan krijg je nog meer klanten":was mijn reaktie. "Maar ze doet het puur voor haarzelf":zegt ze. Ze denkt dat ze zich met grotere borsten beter voelt.

Na een maandje rust na de operatie wordt 17 april haar eerste werkdag. Persoonlijk hou ik niet van nepborsten, maar haar keuze hiervoor kan ik wel begrijpen. En toch ben ik heel benieuwd wat ze me in april te showen heeft. Ook mede vanwege haar ontwikkeling op Soft SM gebied kijk ik uit naar een volgend bezoek aan mijn favoriet.

groet,

HL 69.

Actieve recensies
    37

Vandaag me laten verleiden door Cindy. Heel lief lachend, en met een paar ogen waarvan de kleur eerder goudbruin is, heel moeilijk te classificeren. Een geile uitstraling heeft ze, deze slanke gebruinde Bulgaarse. Met Engels kan je heel communiceren bij haar. Aan het raam gevraagd wat mogelijk is en naast kinky, wat niet mijn voorkeur heeft, gelukkig ook het gewone werk. Met Cindy naar boven gelopen en als je achter haar de trap op loopt waan je je zelf gelijk in de zevende hemel. Wat een geile aanblik. Op haar kamer aangekomen, valt direct de grote ruimte op, wel kinky ingericht voor de liefhebber, maar met een groot bed en veel spiegels. Afgesproken voor 50 euro, dus pijpen en standjes. Cindy begint bij mij aan de tepels te likken en ondertussen weet ze met haar handen mijn kleine jongen op te winden. Een heerlijk gevoel geeft dat. Na dit voorwerk begint ze me te pijpen en dat weet ze heel goed te doen, lekker langs de hele staaf likken en vervolgens vrijwel helemaal naar binnen zuigen. Bijzonder lekker. Met mijn vingers ga ik ondertussen haar schaamlippen langs en dat vindt ze prima, ze begint een beetje te draaien en wordt al wat natter. En dan vraag ik Cindy om als een echte cowgirl me te berijden, een heerlijk rustig tempo volgt en ik moet uitkijken om niet al te komen. Daarna het missionariswerk en dat gaat in een wat hoger tempo en dat vindt ze in het geheel niet erg. Heerlijk klaar gekomen op deze manier en ondertussen blijft ze je zeer geil aankijken. Cindy heeft inderdaad haar borsten laten vergroten en ik moet zeggen het past perfect bij haar. Na afloop gaat ze zich goed verfrissen en ik heb weer een heerlijke tijd bij Cindy gehad!
    Wanderman heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

This Ol' Cowboy Is Walking The Streets Alone

Leeftijd
    41

Actieve recensies
    10

Standaard The girl with the magic hands.

Hoi allemaal,

Mijn favorietje had me vanmiddag al in haar vizier toen ik haar raam naderde. Met een brede glimlach werd ik door haar begroet. Ook haar ogen lachten mee.

Het was de eeste keer dat ik haar mocht aanschouwen na haar borstoperatie. In haar kamer aangekomen heb ik haar maar meteen gevraagd of ze haar nieuwe aanwinsten wilde uitpakken. Met gepaste trots toonde ze haar mooie cup C, die er best zijn mogen. Ik mocht ze bevoelen, maar ik moest wel voorzichtig zijn met haar zeer gevoelige tepels. Ze zegt zich op en top vrouw te voelen sinds ze haar borsten van A cup naar C cup verandert heeft.

Het was een zeer leuk en positief bezoek waarbij ze me met haar "Magic Hands" weer goed anaal heeft laten genieten.

groet,

HL 69.

Niets menselijks is mij vreemd.

Actieve recensies
    7

Er zijn weinig dames achter de Haagse Ramen die een goed uiterlijk combineren met een goede inzet en de beleving die je in je dromen hebt.
    Likken, zoenen en sex top.
    Beetje stug als je haar voor het eerst ontmoet, breek het ijs en je hebt een topervaring.
    Een van mijn toplijst!

Baron van hier naar daar en nog verder zolang het maar naar GT is!!!

Actieve recensies
    118

Standaard Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k5, Cindy (Bul) (uitstekend)

Hallo,

Al enige tijd stond Cindy op de nominatie om de ketsbuis te mogen verwennen, sinds een paar weken is er oog contact tussen Cindy en Ketserr waarbij er een glimlach op haar gezicht komt. Dit deed ze voorheen niet.

Na een aantal rondjes met de clan gelopen te hebben besloot ik naar Cindy te gaan en wat denk je? Ging ze net bezet dus werd het weer wachten. Toen ze weer vrij was ben ik er direct naartoe gelopen, ze keek verbaasd toen ik voor haar raam stond maar trok direct haar raam open. Omdat ik weet dat ze ook sm doet heb ik voor de zekerheid gevraagt of de gevraagde prijs voor ketse & ketsbuiszuigen is en ze zei; yes. Met een lieve stem. Want bij een dame met deze looks geef je haar gewoon een seintje om direct de deur te openen zonder te vragen naar haar diensten. Wat de volgende keer zal gebeuren. De gelijkenis met Stella is vrij groot en dat heeft ook zeker te maken met de haarkleur die ik waanzinnig vind, je zou haast denken dat het familie is van elkaar.

Ik betrad het Bulgaarseketspaleis. Cindy stelde zich voor waarna er een flinke wandeling gemaak moest worden zodat het leek op een rondleiding. Maar die kon niet lang genoeg duren want ik had mooi zicht op haar benen en de billen die net een stukje bloot waren, om de gevaarlijke kamer te bereiken waar het allemaal zou gaan gebeuren. Bij binnenkomst schrok ik van al die `speeltjes` maar dacht; maar ik heb de ketsbuis. Ze vertelde me graag sm te geven terwijl ik aangaf er niets van hoef te hebben.

Nadat ze was uitgekleed ging ze zich uitgebreid wassen en kwam op me af lopen en duwde me op het bed waar ik links en rechts een ketting zag hangen. Ze kwam naast me zitten zodat ik goed met haar mooie borsten kon spelen waar kleine tepels op zitten die snel hard worden. Ondertussen zoende ze mijn tepels, beet erin en had ze de ketsbuis in haar hand die door deze combinatie snel een grote ketsdrang kreeg. Ze duwde haar borsten in mijn gezicht en mocht ook haar tepels zoenen. Voordat ze ging ketsbuiszuigen deed ze de ketsjas om met een test of ik mischien toch wel sm wilde want ze liet de ketsjas uit haar vingers schieten bij het plaatsen. Ze vroeg of ze mij pijn deed maar ik voelde er weinig van. Ze nam de ketsbuis in haar mond en ik genoot van haar ketsbuiszuigkunsten wat een beetje hard aanvoelde niet vanwege de snelheid maar ik voelde soms te veel tandjes terwijl haar borsten mijn aandacht kregen. Van haar kreeg ik de keus om te kiezen met welk standje ik wilde beginnen met ketse. Ik koos om te beginnen met misionaris. Dit was erg lekker terwijl ze je bij je billen beet pakt en je uitnodigd flink en diep door de ketse wat dan ook gebeurd. Dat lichaam, die borsten, het oog contact dit was erg lekker. Ze vroeg nog of ik doggie stijl lekker vind maar daar had ik geen zin in en verlaagde het tempo even. Nog even haar lichaam bekijken, grapje tussendoor waarna het ketstempo weer omhoog ging. Uiteindelijk met haar benen voor mijn borst en een nog hoger ketstempo kwam daar de ketsbuisexplosie.

Er zijn momenten dat als je een dame geketst hebt dat je denkt hier had ik eerder heen moeten gaan, dit was zo`n moment. Een ketsvervolg komt er zeker.

KETSERR.

Baby, out in the street I just feel all right
    Meet me out in the street, little girl, tonight

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    252

Smile Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k5, Cindy (Bul) (uitstekend)

Maanden lang had ik deze schone blondine al gespot, fraai slank lichaam met de juiste rondingen, mooi gebruin, mooie slanke benen, en een lekkere borstpartij. Fraai knap en vriendelijk maar ook geil gezicht, netjes opgemaakt en altijd verzorgde setjes of lingerie met bijpassende mooi highheels. Maar ik kon steeds niet opmaken welke dame dit nou was en geen bordje in het raam dus ik dacht die zal wel een kleine kamer met klein bed beneden hebben en het standaard werk leveren, dat bleek dus een vergissing van mij te wezen.

Want vrijdagavond werd ik erop gewezen door een medewandelaar dat deze Bulgaarse schone boven naast Julia/Vanessa en Eva een mooie ruime SM kamer had met veel spullen, spiegels en groot rond bed en dat ze ook aan kinky deed naast gewone sex! Ik was getriggerd!! Later bij sluitingstijd verliet zij het pand, ook goed gekleed en groette ze ons vriendelijk, dat was voor mij een 2e signaal dat het wel goed moest zitten met deze dame.

Thuisgekomen checkte ik direct nu ik haar naam wist de recensies hier en toen bleek al dat Cindy direct mijn type was. Want een voor mij bekende betrouwbare kinkyschrijver loofde haar dus ik kon niet wachten!

Ze stond daar even in het raam met haar collegaatje Tamara (ook zo'n leuke meid met mooie en ogen en zeer vriendelijke uitstraling en koppie koppie wat snel bleek), en ik maakte even een praatje met Tamara over het wel en wee in de Geleenstraat en soms wat jaloerse collegaatjes elders in de straat die het er maar druk mee hebben om op hun eigen websites nietszeggende trieste mededelingen te doen over wandelaars, puur uit jaloezie dat andere dames goed gerecenseerd worden puur omdat ze goed werk leveren, dat is na meerdere goede recensies toch voor iedereen logisch te volgen

Ik vroeg Cindy of ik binnen moch komen, ze bleek Engels te spreken en dat is geen probleem zo daar liep ik even later achter haar geweldige billen en benen aan de trap op. Een blikje drinken werd me aangeboden en zo kwam ik in een SM kamer die ik nog niet kende, met naast een jacuzzi, ook een groot rond bed met spiegels, een Andreas-bondage kruis en zelfs een groot draaiend bondagerad en nog wat kettingen met bondagemogelijkheden naar een sofa. De SM kamers zijn goed ingericht ze missen eigenlijk alleen een sling, maar goed je kan niet alles hebben.

Cindy bleek een zeer vriendelijke en attente bloedmooie meid van 21 lentes en vroeg naar mijn wensen. Zo werd ik vast gezet aan het kruis en kreeg ik tepelklemmen op met een kettinkje waarbij ze mij met haar mooie ogen geil aankeek en ook met haar vingers, tong & tanden mijn tepels verwendde. Ik was een beetje onder de indruk van haar uitstraling en schoonheid, en zo werd ik even geblinddoekt want op mijn verzoek ging ze zich omkleden in een latex outfit, ik voelde hoe ze met een radarwieltje mijn lichaam bewerkte en prikkeld, en daar ging de blinddoek af, met een doordringend blik keek Cindy mij aan en ze was in haar sexy zwarte outfit nog adembenemender dan ze zoal was En ze bleek een Cat woman mask te hebben opgedaan die zeer geil en sexy stond, juist ook met haar felle oogopslag. Ik was verkocht!

Gebonden aan het kruis werd ik verder geteasd en opgegeild, mijn lul werd hard en werd ook niet vergeten door Cindy die voor een 1e kennismaking een prima spel speelde en mij goed aanvoelde en ik kon in haar ogen zien dat ze zelf ook van dit soort spel houdt. Ze maakte mij gek met haar body en de tepelklemmen nam ze ook via haar tanden in haar mond en trok er aan terwijl ze me aftrok, erg geil!

Opeens showde ze haar prachtige borsten en maakte bij mij 1 tepelklem los en terwijl ze mij uitdagend aankeek, zette ze die tepelklem op haar tepel en liep iets naar achteren zodat het kettinkje tussen onze tepels strak kwam te staan. Wat een geile donder deze kinky dame!, ze trok er verder aan totdat een tepelklem aan haar kant losschoot... wow, deze meid weet wat uitdagen en teasen is!.

Ik werd losgemaakt en moest op mijn knieen voor haar zitten, en lichte spanking was mijn deel waarna ik op moest staan en mijn tepels nog even met haar haar handen werden getest. Ik werd geboden om op het bed te gaan liggen, en daar speelde Cindy verder met mij. Wat een verrukkelijk ding zeg, uitstraling, looks, hygiene, en kinkyminded in 1 persoon, dat geeft een hoog niveau aan. Ik werd anaal onderzocht onder genot van poppers met 1, 2, 3 vingers waarbij Cindy feilloos binnen 2 secondes direct de prostaat weet te vinden en die gebruikt om je helemaal gek te maken terwijl ze je geil diep in de ogen aankijkt alsof ze iedere geilheid in je wil zien leven

Ik heb nog nooit een dame gehad die zo feilloos en intens de prostaat kon vinden en beroeren, ja Julia van raam 2 en Dominatrix Kitty in Amsterdam komen in de buurt. Het is geil maar ook een dubbel en zeer intens gevoel zodat ik Cindy even moest afremmen, ik vroeg wat Cindy wilde, ze zei: I want to fuck you with strapon. Dat zou dus mijn deel worden echter, Cindy voelde schijnbaar met haar vingers dat ik wel ff meer kon hebben dus opeens besloot ze haar hand naar binnen te duwen en lag ik te trillen op bed van dit intense gevoel. Bloedgeil en hulpeloos lag ik daar overgeleverd aan de grillen van deze kinky beauty! En daar ging ze even gebruik van maken, totdat ik haar weer even moest afremmen. Geen probleem ze liet me even met rust en deed een zwarte voorbinddildo om en gebood mij doggiestyle te gaan zitten, en even later werd ik door haar genomen en ook flink in een hoog tempo, no mercy, Cindy genoot duidelijk en gaf me ook tikken op mijn billen en keek via de spiegel hoe ze mijn strakke ronde slavenkontje diep neukte terwijl ik mezelf aftrok.

Ze wilde meer dus opeens stopte ze en moest ik weer op mijn rug gaan liggen, en zo werd ik nog even intens gefist totdat ik grommend vanuit mijn tenen klaarkwam en ik even verdwaasd bleef liggen...

Wow, wat een ervaring! Cindy is een zeer knappe elegante schoonheid met smaak en een professionele inzet met vele mogelijkheden van gewone sex tot soft en hardere SM. Zo oogt ze niet achter het raam, maar vergis je niet in de capaciteiten van deze 21-jarige dame, die mijn inziens een topspel aflevert op het niveau van Eva, kamer 11, Julia kamer 2, Lilly van 122-07, Vanessa Zp Utrecht 122-3 en Mrs. Kimmy nr. 74.

Ik ben zeer onder de indruk van deze dame en ik ga daar vaker terugkomen.

Den Haag blijft qua kinkyaanbod in de breedte en kwaliteit de top in Nederland, al zit mijn alltime favorite nog in Utrecht.

Cindy is zeer aan te bevelen en ik ben van mening dat juist de kinky dames die naast gewone sex ook kinky van soft tot harder aanbieden vaak kwalitatief beter zijn dan de zogenaamde echte Meesteressen waar geen sex mee mogelijk is. Ik denk dat vele SM liefhebbers deze topdames zoeken in de rubriek SM kelder maar die dan moeten vinden via de nieuw Kinky lijst van dames die elders op het forum staan.

Cindy is top!!

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    252

voor een 2e keer geweest bij deze schoonheid die goed met haar lichaam en ogen speelt en voldoende creatieve geest heeft en kinky kleding en toys om je helemaal gek te maken. Daarbij is haar schoonheid adembenemend, de expressie in haar ogen, haar lichaam, haar lach, haar manier van bewegen en voortdurend oogcontact zoeken is echt geweldig en gekmakend

Haar anale behandeling moet ik ff aan wennen wat ze is me iets te heftig met aanraken van de prostaat wat een dubbel gevoel geeft, maar als je aangeeft dat je dat anders wil dan doet ze dat ook direct.

Ja een dame die heel veel in zich heeft, jong is en niet zo overkomt , ze komt gretig en volwassen en professioneel over. Ik vind Cindy samen met Eva en Julia in hetzelfde pand tot de absolute top horen van de Geleen/Hunsestraat!

Mijn Kinky/soft SM favorieten top in Den Haag:

1. Eva Geleenstraat 23-K11/ Cindy Hunsestraat 51-K5
    3. Julia Hunsestraat 51-K2
    4. Tanja Geleenstraat 84-K1-3 of 4
    5. Lilly Geleenstraat 122-07
    6. Melissa Hunsestraat 51-K1
    7. Mrs. Nicolien Geleenstraat 98-B1
    8. Mrs. Kimmy Geleenstraat 76-1
    9. Chantal Hunsestraat 2-K1
    10. Mrs. Vanessa Hunsestraat 51-K2

7 van die 10 dames hebben een grote SM kamer met groot bed en dat is voor mij wel belangrijk om die luxe en mogelijkheden te hebben in een spel en die kwaliteit daarom hoger te hebben.

Cindy kan zich ontwikkelen tot een prima soft en wellicht ook hardere SM, want ze is leergierig, en heeft er duidelijk lol in en luistert goed naar je wensen en gebruikt dan duidelijk haar fantasie met steeds een ander spel en voor de gewone sex kan je ook nog eens terecht. Daarbij vind ik haar bloedmooi, vriendelijk en stijlvol.

Actieve recensies
    0

Kwam voor standaard sex, maar toen ik in de sm kamer kwam toch gekozen voor sm, 100 euro. Cindy is een geile Bulgaarse meid met inderdaad siliconen, maar vind ik wel lekker. Bondage, spanking, afbinden bal/zak, tepelklemmen, monddildo om haar te neuken, spuug en tot slot benen in de hoogte vastgebonden en anaal bewerkt, 1,2,3,4,5 vingers en tot slot een hele hand, kostte wat moeite, maar ze is geduldig en lief, terwijl ze je de hele tijd aankijkt met haar prachtige geile ogen. Prostaatstimulatie, wat een geweldige ervaring, nooit gehad, wat geil. Ze spreekt NL en Engels, maar spreek zelf ook Bulgaars dus was een goede klik en heeft me 1 uur verwend, dat volgens mij niet standaard is. Eindelijk weer eens een lekkere geile meid gevonden die alles doet wat ik wil, de tijd neemt, knap is, lekkere borsten etc. etc. Ben blij haar te leren kennen
    radispoenk heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    7

Cindy wordt wat populairder zo te zien.

Afgelopen week 2x bij haar geweest, zoals altijd weer geil en lekker.

Catwoman masker, kittige pakjes, spelletjes en dat heerlijke lichaam. Toch is de rush minder aan het worden. Er zit een herhaling en eenzijdigheid in haar spel.

Naar mate ik vaker bij haar kom merk ik dat de mogelijkheden steeds uitgebreider worden. Het spel en de variaties blijven hetzelfde, toch laat ze meer toe...

Nooit een slechte keuze, maar ik denk dat ik weer eens op onderzoek in de straat ga...
    menmen heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 23-10-09 om 10:02 Reden: Dienstverlening.

Leeftijd
    41

Actieve recensies
    10

Hoi Menmen,

Als je een dame regelmatig bezoekt dan ga je een bepaald patroon in haar spel ontdekken. Ik ontdek zo'n patroon bij alle dames en ik denk dat dat normaal en menselijk is. In alle handelingen die een mens regelmatig verricht (dus ook met sex) onstaat op een gegeven moment een bepaald patroon.

Ik vermoed dat er wandelaars zijn die van zo'n vast patroon houden en dat anderen wandelaars elke keer wel weer een (kleine) verandering in dat patroon willen hebben.

Sommige DVP onthouden wat je leuk en lekker vindt en sommigen proberen ook een variatie in het spel aan te brengen.

Persoonlijk vind ik het belangrijk dat een DVP openstaat voor je wensen en dat zij een goed geheugen heeft wat dat betreft.

Zelf moet je als klant zijnde natuurlijk ook wel in staat zijn om haar te vertellen hoe je het bezoek ervaart en als je wensen hebt moet je die ook kunnen aangeven.

Cindy was zo groen als gras en superjong (19 jaar) toen ze met deze job begon. Ze doet dit werk nu bijna 1,5 jaar en ik sta er versteld van wat voor een ontwikkeling zij heeft doorgemaakt!!! Wat ervaring op sexueel gebied betreft kan zij gemakkelijk concurreren met de oudere dames.

Buiten haar uiterlijke verschijning en styl heeft Cindy volgens mij de ideale eigenschappen voor een dame die dit vak uitoefend.

Zij is leergierig.
    Zij heeft een goed geheugen.
    Zij brengt nieuwe elementen in het spel.
    Zij heeft regelmatig nieuwe speeltjes.
    Zij besteed aandacht aan haar uiterlijk dat zich uit in een regelmatige verandering van make-up, haardracht (kleur) en kleding.
    Zij werkt hard.
    Zij is intelligent en weet "de zaken" goed te verwoorden.
    Zij is zeer attent en service- en klantgericht.

Ik ben ook zo'n wandelaar die verandering en variatie nodig heeft en daarom diverse dames bezoek en Cindy ook wel eens een tijdje niet bezoek. Maar afgelopen week bracht ik Cindy drie keer een bezoek en hoe je het ook wendt of keert:

Cindy is en blijft een topper!!!

En dat uit zich niet alleen hier in dit topic, maar dat kun je ook afleiden aan haar vaak of steevast gesloten gordijn.

groet,

HL 69.
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 24-10-09 om 12:50 Reden: Quote eruit.

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    252

Smile Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k5, Cindy (Bul) (uitstekend)

Ja het blijft iedere keer weer een feest vol verrassingen bij deze schoonheid die echt een superspel op kinkygebied weet te geven en door de combinatie van spel, kunde, looks, eigen plezier in het spel, luxe sm kamer, kinky kleding en vele tools voor mij tot de beste raamdames van Nederland behoort!

Cindy is een trotse vrouw met een lief karakter maar verandert tijdens het spel in een sexueel roofdier die je weet te bespelen zolang je haar op gelijkwaardig niveau benadert en met respect behandeld, want ze heeft een broertje dood aan heren wandelaars die met een air binnen komen en haar als een meisje behandelen, dan krijg je never nooit de interactie en spelvreugde van haar kant. Nee deze dame heeft klasse en geeft terug wat je haar geeft.

Het is al een genot achter haar aan te lopen naar boven toe, haar prachtige slanke maar gespierde benen op hoge hakken, haar heerlijke strakke billen en haar mooie rug waarover haar haren vallen, en de sensuele maar zelfverzekerde manier van lopen.

Op de sofa praatten we even bij waarna ze mijn blikje cola ging halen en ik mij klaarmaakte voor de sessie.

Ditmaal had Cindy iets speciaals voor mij in gedachte bleek al snel. Eerst werd ik opgegeild met mijn handen boven mijn hoofd vastgebonden aan een ketting, mijn tepels werden gevoeld en voorzien van tepelklemmen waarmee ze uitdagend speelde. Ook lichte spanking werd mijn deel waarna ik werd losgemaakt en op het grote ronde bed moest gaan liggen en mijn benen wijdbeens boven via lederen enkelboeien werden vastgemaakt. Uitdagend keek Cindy mij aan met een glimlach die iets voorspelde dat er iets ging gebeuren, en ja hoor! Daar kwam ze opeens tevoorschijn met een grote zwarte soort boormachine met een stang waarop een grote vleeskleurige dildo was bevestigd van zacht materiaal... ze eentje als hier: http://www.kenstwistedmind.com/Fucki...s/RotoKit.html !

Dat zag er onheilspellend maar o zo geil uit... for special clients! zei Cindy mij diep in de ogen aankijkend!

Ik twijfelde even maar werd ook geil van het idee, en vakkundig bracht ze de grote zachte dildo in bij mij en checkte mij goed, ik nam wat poppers, en daar drukte ze in stand 1 de knop even in, een kreet van genot van mijn kant en een sensationeel intens en dubbel gevoel maakte mij meester, want dit ging qua trillen en qua neukbewegingen zo snel dat ik even geen controle had over mijn gevoelens, dit tot groot plezier van Cindy, ik vroeg voorzichtig hoeveel standen de neukboormachine had, 6! was het antwoord en nog 1 stand zonder cijfer daarboven vertelde ze met genoegen... nu dat leek mij nu al teveel.

Maar er was geen houden meer aan, al snel werd stand 2 gebruikt terwijl ik aan mijn lul trok en machteloos zo met mijn benen geboeid lag, werd ik gebruikt door Cindy die al snel vroeg of we naar standje 3 moesten, nu ik was zo geil dat het mij niet meer uitmaakte, en daar maakte Cindy gebruik van, en ik bleek de 1e klant te zijn die alle 7 standen aankon en dat was een beloning waard want ik werd losgemaakt en heerlijk opgegeild door haar tong over mijn tepels en haar lichaam wat over de mijne schuurde totdat ze haar handschoentjes aandeed, want Cindy was duidelijk nog niet klaar met me, en ik moest er anaal weer aan geloven, al snel werd ik met veel gevoel gefist en moest ik dit via de spiegel goed bekijken waarbij Cindy ook nog even extra licht had aangedaan zodat het een echte geile show werd.

Er was dan ook geen houden meer aan want ik kwam diepgrommend vanuit mijn tenen zeer heftig klaar... waarna ik mijn cola kreeg aangereikt en even rustig kon uitpuffen terwijl Cindy begon met zichzelf te verfrissen en de boel op te ruimen...

Ik was weer overvallen door deze suprise en superinzet terwijl ik dacht toch veel gezien te hebben....

Wat een vrouw! wat een inzet! wat een service!

Ja zo blijf ik graag vaste klant, en ik ben wel in voor een kinkytrio met Eva, of juist een hele andere combinatie met haar collegaatje Tamara die juist niet kinky is, maar het geeft me wel een geil idee als die erbij zou zijn als ze dat leuk zou vinden....
    frankkinky heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    32

Liep vorige week al een tijdje rond in het Haagsche en kon eigenlijk geen keuze maken, begon te twijfelen over Kimmie want dat ziet er toch wel lekker uit in die kleding, verder stond er een nieuwe mooie Belgische dame maar ook dat durfde ik niet aan tot ik Cindy zag staan. Ik was altijd een beetje huiverig omdat ze een beetje stug overkomt en nou weet ik wel dat dat ook niet alles zegt maar bij mij nodigt het niet echt uit om naar binnen te stappen. Enthousiast gemaakt door de verhalen besloot ik toch maar naar binnen te gaan. Wat een mooie meid is dat zeg en bij het gesprekje ontdooide ze meteen, van die glimlach smelt je bijkans dus ik kreeg onmiddelijk een goed gevoel.

Gekozen voor een kinky sessie en aangezien ik dan graag wat ruimer in de tijd wil zitten gaf ik haar 150 Euro waar ik achteraf bijna een uur voor binnen ben geweest.

Om te beginnen moest ik naakt op de stoel plaatsnemen waarna ze me met een touw begon te boeien, onderwijl werd er een blinddoek omgedaan waardoor ik haar alleen nog maar hoorde, dat vind ik toch wel opwindend helemaal omdat ze af en toe in m'n oor fluisterde dat ik van haar was op een manier waar ik ongelofelijk opgewonden van raakte. Ik zat daar dus hulpeloos iets wat haar - terecht - geen hol kon schelen, zo vertelde ze me ook en nadat ze op haar gemak wat te drinken had gehaald, begon ze m'n lichaam te bewerken met haar nagels, handen en een ijsklontje. Flink met de olie over m'n erectie die ook flink afgebonden was waarna er tussendoor regelmatig een teasende massage volgde.

Nadat ze haar laarzen had aangedaan en ik weer losgemaakt was moest ik op het bed plaatsnemen waarna ze een tijdje m'n lul begon te masseren er af en toe op spugend. Toen kwam het handschoentje en kreeg ik een prostaatmassage die er niet om loog, mijn god wat geil is dat zeg, terwijl ze je aankijkt en hoewel ze nog jong is en je zou denken dat ze onvoldoende ervaring zou kunnen hebben weet ze excact waar ze moet zijn. dat ging een flinke tijd zo door waarna ik mezelf af kom trekken en giga klaar moest komen, het spermazat op m'n schouder.

Moest even bijkomen en toen ik me waste hebben we nog even nagepraat, ze vroeg nog een paar keer of het bevallen was en daar kon ik niets anders dan bevestigend op antwoorden. Mooie meid met goede inzet die bijzonder goed weet wat ze doet. Weet niet hoe de "gewone" sex is met haar maar kan me bijna niet voorstellen dat dit tegen kan vallen. Wat mij betreft een absolute aanrader hoewel ik me wat dat betreft realiseer dat dat voor iedereen weer anders kan zijn.

Groeten,

Bp
    broodpoot heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    9

Talking Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k5, Cindy (Bul) (uitstekend)

Op een regenachtige maandag aan de wandel in de Hunse/Geleen en daa stond ik ineens oog in oog met Cindy. Ze keek mij ook aan en daar kwam een klein lachje tevoorschijn . Dat was niet zomaar een lachje maar een lachje dat ze in een stoute bui was . Na de verhalen hier gelezen te hebben leek mij dit een geschikt moment om Cindy eens nader te ontdekken.
    Na een lange tocht naar boven met een heeeeerlijk uitzicht waren we in haar kinky kamer aangekomen. Wat een heerlijke verschijning is ze in haar schattige kleding en sexy lichaam. Na een praatje en een kleine verfrissing werd ik gelijk op mijn plek gezet. Ze zette een stoel midden in de kamer en daar moest ik gaan zitten, direct werd ik geblinddoekt en met een touw goed vastgezet. "One moment...." zei ze. Geen idee wat ze aan het doen was maar ik hoorde haar door de hele kamer gaan, kleding wisselen, kettingen rinkelen en vanalles nog meer. Wat stond mij te wachten met zo'n schattige meid, zouden de verhalen dus echt waar zijn ??
    Totaal onverwachts druppelde ze ineens met kaarsvet op mijn inmiddels afgebonden pik en ze vond het prachtig om te zien hoe ik reageerde. Na een snuif poppers ging de blinddoek af en daar stond ze in een latex catwoman outfit. Oh my god.... Nadat het kaarsvet overal was gevallen kwam ze op schoot zitten en zette de tepelklemmen op z'n plek. Alles goed, vroeg ze met een lachje op haar gezicht. Alsof ze die klemmen weg zou halen Met een radarwieltje werd toen het kaarsvet pijnlijk verwijderd. Op mijn ballen had ze ook een paar klemmetjes gezet en een gewicht eraan gehangen. Toen maakte ze me los en moest ik op m''n knieen voor het bed gaan zitten. Wijdbeens ging ze voor me liggen en keek me heel stout aan "let's play a little game" zei ze. We snoven beiden van de poppers en ze maakte een kettinkje met klemmen aan m'n ballen vast en deze zette ze toen op haar schaamlippen. Wat een geiligheid was dat toen ze begon te trekken. Bij één van ons zou het klemmetje als eerste losschieten en diegene zou geneukt worden. Na enig getrek en gegil was ik de verliezer .
    Ik moch op m'n rug op het grote bed plaatsnemen en m'n benen werden met de kettingen boven het bed vastgezet. Met haar vingers zat ze gelijk aan m'n sterretje om te kijken of er een rondje van gemaakt kon worden. Door alle geiligheid zaten er al snel vier van haar vingers in. Cindy weet precies wat ze met die vingers moet doen en met haar andere hand bestuurde ze ook m'n keiharde lul die op springen stond. Rustig aan zei ze .... terwijl ze flink druk uitoefende en uiteindelijk haar hele hand naar binnen liet glijden. Nu was ze totaal "in control" en ze verwende me op twee plaatsen intens en een orgasme kon niet uitblijven. Wat een spetterend hoogtepunt was dat zeg . Wat een topdame is ze toch, herhalingsgevaar is 100%. Mede omdat ze nog meer fantasieen heeft die ze nog met me uit wil voeren. Cindy komt vandaag met stip de top 5 binnen. Toppie
    Ronnie1975 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    118

Hallo,

Nadat ik drie maanden geleden voor het eerst bij Cindy binnen was geweest had ik het gevoel dat ik veel eerder deze stap had moeten zetten, ze ketste direct mijn subtop binnen. Het gevolg is dat ik haar vrij snel weer bezocht heb en dit bleef de laatste drie maanden zo gaan. Ze behoort nu tot mijn top.

In tegenstelling tot andere schrijvers neem ik Cindy te grazen in plaats van Cindy mij want de hoogte van pijn die hun verlangen ondervind ik op een andere manier al vijf dagen per week op me werk. In haar grote kamer hebben we ondertussen samen dus al aardig wat tijd doorgebracht. Elke keer is het weer anders, vaak kets ik haar op het bed in verschillende standjes zoals de bekende missionaris, doggie en zij on top. Er staat ook een bank in haar kamer waar we ook regelmatig op ketse. Alleen de badkuip hebben we nog niet gehad.

Afgelopen zaterdag ben ik weer geweest. Na de lange wandeling naar haar kamer op de eerste verdieping, op deze route zijn we vaak Stella tegen gekomen, kon het plaagfeest tussen ons weer beginnen. Een plaagfeest word het altijd omdat ik haar er stiekem van verdenk dat ze van mij een kinky klant wil maken wat dus echt niet gaat gebeuren en ondertussen plaag ik haar op allerlei manieren. Gisteren belande we op het bed in een positie die zeker niet in de kamasutra voorkomt. Ze lag op haar zij, ik op haar en tussen haar benen in deze positie konden we elkaar helemaal niets doen, we lagen in elkaars houdgreep. Nadat we elkaar hadden verlost hadden zijn we naast elkaar gaan leggen. Al snel greep ze de ketsbuis vast en begon ze me tepels te likken, erg lekker totdat ze er ineens in bijt dan schuif ik haast vanzelf van dat bed af, het is een lekker maar direct een vervelend gevoel. Ze kruipt op me en schuift met haar borsten in permanent gevulde toestand over me heen naar me gezicht zodat ik haar borsten ken likken en hier zal Tamara wel jaloers op zijn. Erg lekker de volgende keer neem ik die twee mee naar huis en hier zal Tamara niet blij mee zijn.
    Na het plaatsen van de ketsjas gaat ze ketsbuiszuigen terwijl haar vingers met mijn tepels spelen, die ken ze blijkbaar niet met rust laten. Nadat ze enige tijd de ketsbuis met haar mond en hand met veel variatie heeft bewerkt vroeg ze mij; where do you fuck me today? Waarop ik antwoorde; in this room. Ze kijkt me aan en gaat verder met ketsbuiszuigen totdat ze ineens stopt en van het bed afstapt en ik denk; oh jee, wat gaat er met me gebeuren. Ze zegt; come on. En ze neemt me mee naar de bank die in de kamer staat, ze gaat erop leggen en dirigeerd mij om op me knieen haar te ketse. Ondertussen is het oog contact niet te versmaden bij dit standje waarbij ze weer me tepels niet met rust ken laten maar ik haar borsten ook niet. Vervolgens missionaris op de bank gevolgd door doggie waardoor de ketsbuisexplosie weer hevig is. Het is wel vreemd als je op een twee persoonsbankje in een grote kamer met een groot bed gaat ketse maar dat is wel weer erg leuk.

Waar je bij een hoop dames na het ketse vaak snel naar buiten word gewerkt merk je bij Cindy niets van, ze blijft even vriendelijk en een praatje is niet uitgesloten. Aan mij vraagt ze soms naar de andere dames waar ik geweest ben en dan specifiek in dit ketspaleis.
    Via de trap lopen we samen naar beneden waar we beneden vaak Tamara tegenkomen, dit is de dame die maar al te graag met de borsten van Cindy staat te spelen. Op de gang is in de vloer van plavuizen een ster gemaakt, op de vraag aan Cindy waarom zij daar leg kreeg ik geen antwoord. Deze grap moest ik helaas even uitleggen maar ze kon er wel om lachen.
    Ik, Cindy en Tamara stonden nog even te praten waarbij ik vroeg hoe het zit met de verrassing die Tamara voor mij heeft en elke keer zegt ze; komt goed. Al een paar weken word mij iets beloofd waarvan ik graag weet wat het nu is en ik kom er maar niet achter.

Die titel!
    http://www.youtube.com/watch?v=FJo7x1S8DeE

KETSERR.
    ketserr heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    41

Actieve recensies
    10

Hoi allemaal,

Van de week was ik weer even in de gelegenheid om mijn favoriet twee keer een bezoek te brengen. Toevalligerwijze kwam ik haar voorafgaand aan die bezoeken op straat tegen. Wat dan opvalt is dat ze weinig make-up gebruikt (tijdens haar werk gebruikt ze meer) en zich ook in haar vrije tijd zeer stijlvol weet de kleden.

Tijdens de bezoeken viel het mij op dat ze weer nieuwe toys aangeschaft had en nieuwe sexspelletjes ontwikkeld had.

Deze charmante Bulgaarse blijft in mijn ogen vernieuwend en ze blijft een klasse apart!

groet,

HL 69.

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    37

Vanmiddag bij Cindy geweest. Ik werd een paar weken geleden getipt om deze dame eens te bezoeken. Gisteren zag ik haar met een vriendinnetje in het raam staan en samen deden ze zo ontzettend hun best om mij binnen te krijgen, dat ik vandaag wel terug moest.

Cindy is een knappe verschijning, maar naar mijn smaak ook weer niet bloedje mooi.. gewoon een erg lekkere meid. Ze stond vandaag in een wit slipje en een bh wat op een zwarte riem leek. Op de kamer ging dit uit/af en begon ze zich erg uitgebreid te wassen. Vervolgens op bed werden mijn tepels gelikt en beet ze er stevig in. Vervolgens bracht ze haar borsten naar mijn mond en likte ik haar tepels hard. Na enige tijd ging het condoom er om en begon ze mij flink stevig te pijpen. Na het pijpen vroeg ik of ze bovenop kwam. Iets wat ze al te graag deed. Tijdens dit standje bracht ze er veel variatie in door het tempo en penetraiehoek te wisselen. Na een tijd vroeg ze of ik zin had in een andere positie. Op mijn verzoek zijn we nog even in cowgirl verder gegaan. (zo kon ik nog even van haar prachtige borsten genieten) Nadat ik aangaf een ander standje te willen ging zij gewillig met haar kontje naar mij toe zitten. Het werd dus doggy. Langzaam het tempo opgevoerd totdat ik na na een poosje het condoom uit puur genot vol spoot. Vervolgens wasten wij onszelf weer en maakte tijdens het aankleden nog een praatje over o.a. het weer (hoe kan het ook anders met al die sneeuw van de laatste dagen)

Cindy is zeker een meisje om naar terug te gaan. Volgende keer maar ingaan op die trio met haar vriendinnetje...

Grtz
    Surely Me
    surely me heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Je kunt beter om vergiffenis vragen dan om toestemming!

Leeftijd
    43

Actieve recensies
    13

Donderdagavond bij deze dame langsgegaan eerst bij het raam besproken wat de mogelijkheden waren en wat het ging kosten.Ze had een zebra achtig setje aan waar haar figuurtje goed in uitkwam.Hierna naar binnen gegaan en nadat ze de sluisdeur had geopend haar gevolgd naar haar kamer op de eerste verdieping,tijdens de wandeling heerlijk genoten van haar kontje en haar prachtige slanke maar gespierde benen.Eenmaal op de kamer ging de rem er van af en werd ik overladen met wat zoenen,nadat zij de stukje stof bij zichzelf had uitgetrokken waste ze zich grondig nadat ik ook ontkleed was mijn zlef ook grondig gewassen.Cindy lag al in een ondeugend standje op bed waarbij het mij niet lukt om kleine robocob slap te houden,dat zorgde voor een lach op haar gezicht.Daarna heerlijk met haar liggen knuffelen en speel wat met haar borsten en ga met m'n vingers haar schaamlippen langs en dat vindt ze prima, ze begint een beetje te draaien en wordt al wat natter. En vraagt me dan of ik haar wil likken,ze gaat er relaxt bij liggen en spreidt haar benen zodat ik vrij baan heb haar heerlijke kutje te verwennen met m'n tong na een tijdje begint ze stteds liuder te kreunen en moet ik vooral doorblijven gaan,kronkelend van genot komt ze klaar,en zegt dat ze het heerlijk vond. Na een korte pauze kript ze over me heen en zoent m'n tepels onderhand dwaalt haar hand richting m'n kruis en begint zachtjes kleine robocop te masseren al zoenend volgd haar mondje de weg naar beneden en na het omdoen van het condoom neemt ze hem voorzichtig maar steeds dieper in haar mondje,ze pijpt heerlijk en wisseld dat af met likjes over m'n eikel,als hij op volle sterkte is komt ze boven me staan en laat me genieten van haar heerlijke kutje en neemt dan als een volleerd amazone plaats op mijn pik die zonder glijmiddel langzaam haar strakke kutje vult,ze begint me rustig te berijden en voert het tempo langzaam op en draait zich halverwege is om zodat ik een nog mooier zicht heb hoe ze mij berijd,net voor haar hoogtepunt stopt ze en gaan in standje missionaris verder waar ze haar hoogtepunt snel bereikt,we hebben het afgemaakt in doggystyle waarbij ik haar mooie kontje in m'n handen had en haar rug zo nu dan masseerde in de spiegels keken we elkaar aan en nadat ze vroeg haar dieper te nemen kwamen we beide tot ons hoogtepunt en spoot het condoom diep in haar strakke kutje vol.Hierna ons gewassen en aangekleed en nog wat nagebabbeld dat ze het heerlijk vond en over Bulgarijë waar ze binnenkort weer heen gaat,ze vertelde mij ook dat ze er halvewege januari definitief meestopt.Na haar gevolgt te zijn naar de uitgang nam ik met drie zoenen afscheid van haar en beloofde zeker nog is terug te komen.Deze dame is leergierig en blijft daardoor een klasse apart.

Robocop
    robocop heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 26-12-09 om 19:24 Reden: Upgrade dienstverlening.

Actieve recensies
    118

Hallo,

Vanavond was eigenlijk de beurd aan het allerliefste poppetje om de ketsbuis te verwennen maar toen ik Cindy vrij zag komen bedacht ik me dat ze binnenkort gaat stoppen. Ik had nog een week kennen wachten maar kom ik er dan tussen? Nu stond ze vrij.

Dus ik naar binnen en wat daar gebeurd heb ik al een paar keer verteld alleen vandaag was het wel erg pijnlijk (ik heb haar direct terug gepakt!), het zal het afscheidskado van haar naar mij wel zijn maar dan had ik liever iets anders gekregen van haar. Cindy weet wat ik daarmee bedoel.

Ik heb haar helaas niet kennen overhalen om langer te blijven dus heb ik na het ketse gelijk afscheid van haar genomen en haar verteld dat als het niet wil lukken met wat ze thuis in Bulgarije gaat doen de deur van het ketspaleis altijd voor haar open staat. Overigens blijft ze waarschijnlijk wel iets langer dan gepland (2 dagen) ivm kamer huur die al betaald is.

CINDY, ik zal je missen.

Actieve recensies
    11

Donderdagmiddag bij Cindy langs geweest

Een lekkere verschijning die zich erg inspant.

Gevraagd om een kinky behandeling en gekregen. En wat voor een behandeling.

Op een stoel vastgezet en geblinddoekt. Nadat ze zich had omgekleed stond ze voor met een set tijgertprint laarzen en een lak catsuit masker. Ik ben voor het 1st gefist en was totaal overrompelt

Waar voor je geld maar voor een echte strenge meesteres ga ik toch liever naar Kimmy.

Jammer dat ze gaat stoppen.
    rubberdildo heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    8

Thumbs up Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k5, Cindy (Bul) (uitstekend)

vrijdag 08-01-2010 deze dame bezocht, na het lezen van een recensie van een virtuele wandelvriend. Over smaak valt te twisten maar hier was geen twijfel mogelijk dit is een schoonheid oogverblindend. De gebeurtenissen op de kamer beschrijf ik even niet, maar ze heeft er duidelijk plezier in, om mannen te zien "lijden". goede sessie! jammer dat ze nog een week in Nederland is en dan waarschijnlijk niet meer terug komt.
    creative spirit heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

respect is toch gewoon normaal!

Leeftijd
    41

Actieve recensies
    10

Hoi allemaal,

ketserr, je laten nagenieten doe ik niet, maar ik wil nog wel een paar woorden aan Cindy wijden.

Er zitten mooie meiden tussen de DVP, maar er zitten ook hele leuke meiden of een combinatie van beiden tussen. En een klein aantal daarvan weten je echt te raken. Cindy was er zo'n ééntje. Voor mij althans.

Een h.oerenbezoek is en blijft voor beide partijen een zakelijke deal en een illusie waarbij sommige meiden ook wat van zichzelf laten zien. Ik besef dat goed, en daarom moet ik mezelf bij de dames die bij mij diverse snaren weten te raken altijd een beetje in bescherming nemen, anders raak ik te "verkikkerd" op ze.

Het is voor mijzelf dan altijd de kunst om bij deze dames die je graag mag en die je ook seksueel goed "liggen", af en toe, als de tijd daar weer rijp voor is, afstand te nemen. Dan kan ik weer een beetje van ze afkicken (of afkikkeren).

Bij Cindy heb ik dat een aantal keren moeten doen. Ondanks dat ik, gezien het leeftijdsverschil haar vader had kunnen zijn, stond ze voor mij bovenaan. Het was mijn favorietje.

Ik had niet de verbeelding dat ik bijzonder was voor haar, maar zij was dit wel voor mij.

Ik weet dat veel dames plannen hebben om te stoppen, en dat sommigen ook daadwerkelijk stoppen, maar dat velen toch weer terug "het vak" in rollen.

Cindy is jong, wilde stoppen, heeft toekomstplannen in een heel andere richting en is ook daadwerkelijk gestopt.

"See you in next life!" waren haar laatste woorden bij het afscheid in de gang, en dat zal ze tegen meer van haar vaste klanten gezegd hebben.

Van mij mag ze vandaag weer terugkomen naar Den Haag, maar voor haarzelf heb ik liever dat ze wegblijft en dat ze haar toekomstplannen waar maakt!

Het is haar gegund!

groet,

HL 69.

Actieve recensies
    15

Van Cindy heb ik vaak slapeloze nachten. Ik lig dan te woelen als een pierewiet, en ga dan altijd overdadig transpireren van opwinding. Ik ben een transpireerder, dat wilt ge niet weten. Ooit, in mijn jonge jaren heb ik nog deelgenomen aan de EKT, de Europese Kampioenschappen Transpireren alwaar ik altijd op zijn minst een podiumplaats innam. Een zeldzaamheid heette het als ik een enkele keer naast het podium belandde, doch dan werd ik steevast getroost door de vrouw van de organisator die ik als dank dan gaarne achterwaarts in de poes nam. Wat blijft het achterwaarts penetreren van de vrouwelijkheid toch een genoegdoenlijke hobby van me, ik kan er na al die jaren nog schoon geen genoeg van krijgen, doch wordt het steeds moeilijker voor deze bezigheid geschikte dames te treffen. Door de steeds oprukkende consumptiemaatschappij worden de achterwerken van de dames steeds groter en vetter. Laat ik nog maar zwijgen over de onverzorgde achterwerken van de Hollandse dames, want die kunnen er wat van als het op onverzorgdheid aankomt. Zo schoon als ze thuis zijn op het onderhouden van hun toiletbrillen, keukenaanrechten en woonkamervloeren, zo nonchalant gaan ze om met de verzorging van hun achterwerken. Vaak zie ik uitgelebberde- en uitgedroogde achterwerken met overdadige haargroei en de aanwas van schimmels. Vaak zijn dat zelfs uitheemse schimmels waarvan het bestaan hier nog niet eens bekend is, zonder verblijfsvergunning dus. Dan is het niet gek dat de aangetrouwde Hollandse man zijn heil gaat zoeken bij de betaalde liefde. Menig man weet thans waarover ik het heb.
    Doch het achterwerk van Cindy is van een geheel andere orde. Heur achterwerk kan qua vormgeving en architectuur meten met de prachtige tooi en allooi die we aantreffen in de vroege tekeningen en schetsen van Leonardo da Vinci. Van een schone pracht en praal waarbij ik spontaan kerkorgel- en bijpassende koorknapenmuziek van Händel hoor weerklinken. Zo was ik een keer op betaald bezoek bij deze schone Bulgaarse toen ze heur lichaam aan mij etaleerde terwijl ik vastgebonden aan een paar haken in de muur moest toekijken. Persoonlijk ben ik niet zo van het hang- en sluitwerk, en al zeker niet als ik eraan word vastgeketend. Doch, mogelijk was dit keer daarop een uitzondering aangezien ik anders mijn handen wellicht niet lang had kunnen thuishouden. Zelfdiscipline kan je onder deze omstandigheden gerust catalogeren als een Olympische discipline.
    Een bezoek aan Cindy is niet doordrongen van heftige en stomende seks doch Cindy zet voor de betaalde tijd een act op doordrongen met kinky-elementen waarbij de klant zich geheel aan zijn lot kan overlaten.
    Heur lichaam, stijl en smaak maken het onbegrijpelijk dat deze “dame” heur diensten voor wat kleingeld te grabbel gooit in een van de laagste prostitutievormen die er zijn. Doorgaans bieden dames van heur allooi zich discreet aan op de terrassen van Monte Carlo waar ze de weekrecette van een topdame uit de Geleenstraat doorgaans als fooi ontvangen.

uw dierbare,
    Big Daddy
    bigdaddy heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Everyday Is Like Sunday

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Regels voor berichten