Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k5, Cindy (Bul) (uitstekend)
Hallo,
Al enige tijd stond Cindy op de nominatie om de ketsbuis te mogen verwennen, sinds een paar weken is er oog contact tussen Cindy en Ketserr waarbij er een glimlach op haar gezicht komt. Dit deed ze voorheen niet.
Na een aantal rondjes met de clan gelopen te hebben besloot ik naar Cindy te gaan en wat denk je? Ging ze net bezet dus werd het weer wachten. Toen ze weer vrij was ben ik er direct naartoe gelopen, ze keek verbaasd toen ik voor haar raam stond maar trok direct haar raam open. Omdat ik weet dat ze ook sm doet heb ik voor de zekerheid gevraagt of de gevraagde prijs voor ketse & ketsbuiszuigen is en ze zei; yes. Met een lieve stem. Want bij een dame met deze looks geef je haar gewoon een seintje om direct de deur te openen zonder te vragen naar haar diensten. Wat de volgende keer zal gebeuren. De gelijkenis met Stella is vrij groot en dat heeft ook zeker te maken met de haarkleur die ik waanzinnig vind, je zou haast denken dat het familie is van elkaar.
Ik betrad het Bulgaarseketspaleis. Cindy stelde zich voor waarna er een flinke wandeling gemaak moest worden zodat het leek op een rondleiding. Maar die kon niet lang genoeg duren want ik had mooi zicht op haar benen en de billen die net een stukje bloot waren, om de gevaarlijke kamer te bereiken waar het allemaal zou gaan gebeuren. Bij binnenkomst schrok ik van al die `speeltjes` maar dacht; maar ik heb de ketsbuis. Ze vertelde me graag sm te geven terwijl ik aangaf er niets van hoef te hebben.
Nadat ze was uitgekleed ging ze zich uitgebreid wassen en kwam op me af lopen en duwde me op het bed waar ik links en rechts een ketting zag hangen. Ze kwam naast me zitten zodat ik goed met haar mooie borsten kon spelen waar kleine tepels op zitten die snel hard worden. Ondertussen zoende ze mijn tepels, beet erin en had ze de ketsbuis in haar hand die door deze combinatie snel een grote ketsdrang kreeg. Ze duwde haar borsten in mijn gezicht en mocht ook haar tepels zoenen. Voordat ze ging ketsbuiszuigen deed ze de ketsjas om met een test of ik mischien toch wel sm wilde want ze liet de ketsjas uit haar vingers schieten bij het plaatsen. Ze vroeg of ze mij pijn deed maar ik voelde er weinig van. Ze nam de ketsbuis in haar mond en ik genoot van haar ketsbuiszuigkunsten wat een beetje hard aanvoelde niet vanwege de snelheid maar ik voelde soms te veel tandjes terwijl haar borsten mijn aandacht kregen. Van haar kreeg ik de keus om te kiezen met welk standje ik wilde beginnen met ketse. Ik koos om te beginnen met misionaris. Dit was erg lekker terwijl ze je bij je billen beet pakt en je uitnodigd flink en diep door de ketse wat dan ook gebeurd. Dat lichaam, die borsten, het oog contact dit was erg lekker. Ze vroeg nog of ik doggie stijl lekker vind maar daar had ik geen zin in en verlaagde het tempo even. Nog even haar lichaam bekijken, grapje tussendoor waarna het ketstempo weer omhoog ging. Uiteindelijk met haar benen voor mijn borst en een nog hoger ketstempo kwam daar de ketsbuisexplosie.
Er zijn momenten dat als je een dame geketst hebt dat je denkt hier had ik eerder heen moeten gaan, dit was zo`n moment. Een ketsvervolg komt er zeker.
KETSERR.
Baby, out in the street I just feel all right
Meet me out in the street, little girl, tonight