Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22

Discussie: Wilrijk, Privéontvangst , Tia (uitstekend)

Leeftijd
    32

Actieve recensies
    2

Lightbulb Wilrijk, Priveontvangst , Lina (uitstekend)

Vandaag afgesproken met Belgianmodel. Een 48 jarige dame uit Wilrijk. Aan de babbel geraakt via chatbabe en zo uiteindelijk na wat berichten heen en weer gestuurd te hebben afgesproken. Afgesproken voor een uurtje voor 100 euro. Een half uurtje kan ook maar kost eveneens 100 euro. ??? Douchen voor en na was geen probleem. Aangekomen deed ze open in sexy lingerie wat ik best aangenaam vond. Rustig een douche genomen (niet geurende zeep) toen ik me afdroogde vroeg ze me wat ik wou drinken. Toen ze met het drinken kwam honderd euro op het nachtkastje gelegd. Dit werd niet metéén veilig opgeborgen maar bleef gewoon liggen. Ze gaf me ook metéén een naamkaartje. Pijpen deed ze niet echt lang maar wel lekker zonder condoom (slikt wel niet en klaarkomen in de mond is ook niet toegestaan). Na elkaar lekker gestreeld gelikt te hebben heeft ze me laten klaarkomen daar met haar kutje over mijn penis te wrijven. Daarna wat gebabbeld en dan terug beginnen zoenen, strelen, vingeren likken,.... en dan het echte werk een viertal standjes gedaan en heerlijk klaargekomen. Deze meid is echt een bezoekje waard want ze ziet er voor haar leeftijd nog heel heel goed uit en de seks was heel goed. Wat wel minder was is dat ze rookt en dat je dit smaakt bij het tongzoenen. Je kan haar vinden op www.belgianmodel.be

Groetjes
    tittytwister heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    61

Actieve recensies
    1

Standaard

Volledig akkoord met wat je schrijft. Die dame heeft er plezier in en maakt het werkelijk aangenaam.
    Ik heb echter niets geriken dat ze rookte, dus waarschijnlijk heeft ze je kommentaar gelezen en doet ze er wat aan nu.
    Het is echt zijn prijs waard en inderdaad het geld blijft liggen tot ze je buiten bent. Echt een aanrader !!!!!

Actieve recensies
    12

Standaard

Ik ben gister naar Lina gweest. Ik heb heel erg genoten van haar. Ze is inderdaad 48jr, maar lijkt minstens 10jr jonger (in eigenlijk alles wat ze doet). Haar figuur hangt eigenlijk nergens en ze is nog heel erg strak voor haar leeftijd.
    Ze ontving mij in een heel erg sexy outfit (om gevraagd). Voorspel was sensueel en lekker, de daad was lekker (paar standjes gedaan en twee keer klaargekomen in zeer korte tijd). We hebben elkaar een lekkere body-to body gegevens en hierbij streek ze met haar vinger over m'n anus (best eigenlijk wel lekker).
    We zijn niet eens aan het pijpen toegekomen, maar ik was alvoldaan.
    We hebben hierna nog wat nagepraat over eigenlijk van alles! Afijn, ik ging na 1,5uur weg

Lina je bent een echte topper!!!
    serge heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    2

Standaard

Vandaag effe langs geweest. Niet de mooiste dame maar aanvaardbaar. Wel een lekker heet gevalletje. Had gevraagd sexy lingerie aan te trekken met rokje. Bij binnenkomen effe opfrissen en dan eerst samen op de bank. Lekker tongzoenen. Ze haalde al snel mijn speelgoed boven en begon het te masseren. Daarna naar de slaapkamer. Lekker pijpen, tijdens pijpen lekker over haar slip gewreven. Dan erin gevoeld. Echt een natte poes had ze.

Verscheidenstandjes, en daarna over haar borsten klaargekomen. Lekker.
    tijgertje82 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    7

Standaard

Ben vorige week maandagavond bij lina geweest. was voor mij de eerste maal dat ik naar prive ging.ben rustig ontvangen door haar eerst iets gedronken en wat gebabbeld in haar salon,dan naar de slaapkamer waar het kon beginnen eerst lekker tongzoenen daarna heb ik haar gebeft en gevingerd . daarna begon ze me te pzc terwijl ik haar bleef vingeren en ze voelde klaarkomen. dan is ze op mij komen zitten voor het nmc en na een tijdje klaar gekomen, daarna nog iets gedronken en een douche genomen,waarna ik nog zeker een kwartier met haar gepraat heb. ze is nog heel mooi voor haar leeftijd en neemt de tijd voor je, ik vind het een hele goei prive waar ik zeker nog naar toe ga alhoewel ik geen ervaringen heb met andere.
    robby v. heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Leeftijd
    61

Actieve recensies
    1

Standaard

Vorige week nogmaals een bezoekje gebracht. Het is en blijft een plezier om er ontvangen te worden. Je wordt er,zeker als je er al geweest bent, ontvangen als een vriend des huizes. Het geeft je een onstsapnnen en prettig gevoel.
    Hebben eerst wat gepraat over koetjes en kalfjes terwijl wij reeds aan kussen en strelen waren.Nadien naar de slaapkamer voor het zwaardere werk. Ben lekker lang gepijpt.Daarna verschillende standjes en lekker klaargekomen. Een douche genomen en daarna nog wat gepraat. Het hel bezoek heet ongeveer 90 minuten geduurd. Een echte aanrader, ik ga zeker nog terug. :P.Je ziet en voelt dat zij er ook plezier aan beleefd.
    nudelover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    29

Actieve recensies
    1

Standaard Wilrijk, Priveontvangst , Lina (uitstekend)

Hallo Forumleden,
    Laatst naar Lina (noemt zich ook soms Tia) uit Wilrijk geweest.
    Dit is haar Homepage: http://www.belgianmodel.be
    Ze is zeker een bezoek waard moest 100 euro voor een goed uur betalen.
    fayeung heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

bgs is offline Ben nieuw maar heel ervaren!

Actieve recensies
    4

Standaard Re: Wilrijk, Priveontvangst , Lina (uitstekend)

Heb deze dame tijdje geleden ontmoet

Ze is wat ouder maar dat zie je op haar website en komt daar ook eerlijk voor uit aan de telefoon ,
    Toch heeft ze voor mij iets speciaal , ze heeft ergens iets heel subtiel opwindend waar ze me helemaal gek mee kreeg
    ooit ga ik nog wel is terug om te zoeken wat dat subtiele is ,

Wel had ik ook de indruk dat haar vriend heel dichtbij was , vlgd keer vragen of hij met de hond gaat wandelen

Actieve recensies
    63

Ben al regelmatig bij Lina geweest. Zij heeft haar pluspunten. Hangt heel erg van haar gemoedsgesteltenis af. Soms vraag je je af: 'wat doe ik hier', maar dan herinner ik me weer de positieve momenten van GFE en grote bevrediging en na een tijdje ga ik dan weer terug. Het meisje is niet de 'super-babe' maar ze kan ongelooflijk lief zijn. OPM: DIT IS GEEN RECLAME', kijk maar eens op mijnandere posts. Ik heb verder met deze dame weinig te maken.

Actieve recensies
    2

Lina staat al lang op mijn verlanglijstje. Ik heb de film liggen "lina in hulst" waar ze zich door twee man lekker lang laat berijden! onweerstaanbaar gewoon. Een deze dagen mag ze zich aan bezoek verwachten als ik in de buurt geraak. Lina is een lekkere dame qua lichaam, taal en algemeen voorkomen. Wie ziet het zitten om haar klaar te likken en een sandwich met haar te doen zoals in de film waar ze in speelt?

Leeftijd
    50

Actieve recensies
    0

Thumbs up Re: Wilrijk, Priveontvangst , Lina (uitstekend)

hoi

heb lina ook al een paar keer bezocht.
    inderdaad een toffe mooie gezellige dame.
    heb wel interesse in je voorstel om eens een trio te doen met haar.
    laat maar iets weten.
    groetjes

Actieve recensies
    0

hoe kan je deze dame bereiken? Want op haar site staat geen email of tel nummer.

Leeftijd
    42

Actieve recensies
    27

Standaard Wilrijk,Priveontvangst,Tia(goed)

Vanmiddag werd de nood weer hoog en via deernes.com zag ik de site van een zekere Tia.
    Deze dame is wat men noemt een MILF...en ze heeft een enorme geile sex-uitstraling.Hier kunnen andere jongere DVP's wat van leren.
    Afspraakje gemaakt voor een 1/2 uurtje.
    Toen ik aanbelde werd ik onvangen door een echt sympathieke dame met een mooie sexy outfit waar haar borsten uitpuilden.
    Eerst lekker samen gedoucht en daarna ontkleed en op het bed.
    Daar begon ze enorm zachtjes en lief te pijpen ZC..ik keistijf.Dan in missionarishouding waarbij ze met haar nagels inkerfde op mij rug..echt lekker.Daarna op zijn hondjes krachtig klaargekomen.
    Wel zelfs al ben je geen liefhebber van oudere vrouwen,dit moet je echt eens ervaren..ik ga binnekort zeker nog eens terug.

Grtz,Dolfie
    Dolfie heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    42

Actieve recensies
    27

Standaard Re: Wilrijk, Privéontvangst , Tia (uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven_69 Bekijk bericht
    Tina, Lia, Lina, breng aub eens wat duidelijkheid, beste Dolfie (of organiseer een kwartet met alledrie )
    Beste Steven_69 dat is een prima idee

Ik heb het effie uitgezocht en het is zeker niet Tina...deze is een jongere dame dewelke in Brasschaat ontvangt.
    Echter gaat het inderdaad over Lina dewelke blijkbaar nu haar naam in Tia heeft omgetoverd.
    Deze Lina adverteerde blijkbaar onder www.belgianmodel.be volgens een mede forum lid.
    En nu heeft ze een nieuwe naam = Tia en een nieuwe site = www.deernes.com/tia
    Deze gegevens zijn voor mij ook nieuw.

Ik hoop bij deze enige klaarheid hebben geschonken.

Grtz,Dolfie

Leeftijd
    50

Actieve recensies
    6

Een hele tijd geleden ook eens bij Tia geweest. Zij heette toen nog Lina.
    Prachtige en sympathieke vrouw. Prima en correcte ontvangst in een zeer sexy kleedje. de opwarming startte al onmiddellijk. Na een babbeltje in een voorkamer naar de kamer getrokken om een heerlijk potje te vrijen. Met Tia is dat een zeer aangename bezigheid. Ze is gewoonweg super. Daarvoor heeft ze een prachtig lichaam ter beschikking met een stel heerlijke borsten, waarmee ze je ontzettend lekker verwend. Na het bedspelletje nog even in de aanpalende kamer rustig nagepraat. Een prima en geslaagde ontvangst die voor herhaling vatbaar is.
    Helaas een klein minpuntje; in de slaapkamer hangt ergens een kleine webcam. Voor de veiligheid zei ze me. Boven kan haar man eventueel meekijken of alles goed verloopt. Geen bezwaar wat mij betreft. Ook niet mocht haar man zich desgevallend zitten opgeilen aan ons spel. Maar helaas zou er met die beelden in het slechtste geval wat anders kunnen gebeuren. Ik mag er niet aan denken mezelf op het internet tegen te komen in volle activiteit. Gelukkig heb ik tot nog toe niets ondervonden en krijgen ze nog steeds het voordeel van de twijfel. Graag had ik nog eens afgesproken met haar maar ik wil liever geen risico lopen.
    Wellicht zal ik toch nog eens afspreken, maar dan ergens op hotel. Ik kijk er al naar uit.
    Ik schreef 150 betaald te hebben, maar eigenlijk ben ik het bedrag al lang vergeten. Neem contact op met haar voor de juiste info.
    iluzera heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    30

Actieve recensies
    12

chuckster;ik heb deze Tia gevonden hier: http://www.erocity.eu en haar tel.nr en e-mail is daar ook te vinden.De foto op haar eigen webstek www.belgianmodel.be strekt haar niet echt tot eer Veel plezier in elk geval

het neukebeest van Antwerpen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door david don-it Bekijk bericht
    chuckster;ik heb deze Tia gevonden hier: http://www.erocity.eu
    Haar profiel adres: http://www.erocity.eu/Algemeen/ViewP...9/Default.aspx

Actieve recensies
    0

Iemand onlangs nog bij deze dame langs geweest? Iemand die weet heeft van haar huidige prijzen.

Actieve recensies
    18

De dame werkt idd nog maar niet alle dagen.
    Prijsjes zijn wel serieus geindexeerd : 50 voor 15 min, 100 voor 1/2 uur, 150 voor 1 uur.
    Heb daarvoor even met de dame gebeld - nog geen bezoekje gebracht maar als dat gebeurt volgt er zeker een recensie. Klinkt wel lief en zeker correct aan de telefoon.

Leeftijd
    48

Actieve recensies
    1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leorakthai Bekijk bericht
    De dame werkt idd nog maar niet alle dagen.
    Prijsjes zijn wel serieus geindexeerd : 50 voor 15 min, 100 voor 1/2 uur, 150 voor 1 uur.
    Ik ben nu niet van plan om op deze topic een dicussie te starten omtrent de prijzen maar laat me toe om te zeggen dat 150 € / uur toch een gangbaar tarief is..

Ik zou haar niet alleen bellen maar ook bezoekje brengen dan weet je meteen dat ze meer dan de moeite is.. en dat is allesbehalve respectloos bedoeld...integendeel

aka daimlerbenz

Actieve recensies
    0

Voor een dame van +- 60 jaar vind ik 150 euro voor een uur toch goed betaald. Dan mag je wel een uitstekende service verwachten.

Al die interessante reacties lezend hier, mogen we dan ook enkele uitstekende recensies verwachten?

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten