Vandaag afgesproken met Belgianmodel. Een 48 jarige dame uit Wilrijk. Aan de babbel geraakt via chatbabe en zo uiteindelijk na wat berichten heen en weer gestuurd te hebben afgesproken. Afgesproken voor een uurtje voor 100 euro. Een half uurtje kan ook maar kost eveneens 100 euro. ??? Douchen voor en na was geen probleem. Aangekomen deed ze open in sexy lingerie wat ik best aangenaam vond. Rustig een douche genomen (niet geurende zeep) toen ik me afdroogde vroeg ze me wat ik wou drinken. Toen ze met het drinken kwam honderd euro op het nachtkastje gelegd. Dit werd niet metéén veilig opgeborgen maar bleef gewoon liggen. Ze gaf me ook metéén een naamkaartje. Pijpen deed ze niet echt lang maar wel lekker zonder condoom (slikt wel niet en klaarkomen in de mond is ook niet toegestaan). Na elkaar lekker gestreeld gelikt te hebben heeft ze me laten klaarkomen daar met haar kutje over mijn penis te wrijven. Daarna wat gebabbeld en dan terug beginnen zoenen, strelen, vingeren likken,.... en dan het echte werk een viertal standjes gedaan en heerlijk klaargekomen. Deze meid is echt een bezoekje waard want ze ziet er voor haar leeftijd nog heel heel goed uit en de seks was heel goed. Wat wel minder was is dat ze rookt en dat je dit smaakt bij het tongzoenen. Je kan haar vinden op www.belgianmodel.be
Groetjes
tittytwister heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Met citaat reageren
.