Het was weer een superdrukke ( >) bezetting in de panden op de Weaze. Goh ik heb nog nooit zoveel latina's gezien als de laatste maand, de ene nog mooier dan de ander. Het was weer stevig doorstappen. In L&J #10 ontwaakte een dame, die zich ontpopte als commedienne "Kom binnen en neuk me, ik open mijn benen en dan kun je je gang gaan", zo riep ze tegen de argeloze voorbijgangers. Zij van #11 stond er in haar kimono bij te lachen. Ter verduidelijking deed ze haar t-shirt uit en gooide het tegen het raam. Gierend om mijn gespeelde verschrikte reactie trok ze haar dekbed weer over zich heen. Even later kwam ook blondie met de strikjes uit #3 zich bij hen voegen.Ze praten een tijd met gesloten gordijnen, #3 kwam uit haar kamer en even later nodigde ze een bezoeker uit naar binnen. Ik wilde deze blonde met strikjes ook wel eens achter gesloten gordijnen bewonderen, dus liep ik nog weer eens wat rondes. Toen ze na enige tijd weer vrij was, ging ze naar buiten en wilde de deur afsluiten. "Kan ik binnenkomen?" vroeg ik. "Nee " was het antwoord en ze sloot de deur en liep weg. Dat was dus dit avontuur. De keuze verminderde al met 50%.
In het hofje had ik deze dame al een paar keer gezien tijdens de interne bezichtiging van voornoemde pand. Iets weerhoudt me om naar de blonde uit 4 te gaan, maar ja wie weet. In 10 zat ook iets nieuws, maar te groot voor kleine w8er. Annawas er ook al niet. Dus toen maar naar haar haar deur gelopen, ze zat in #22 de kamer direkt achter de tralies. Ze zat tv te kijken, maar sprong op toen ik voor de deur bleef staan. Haar starttarief is E40, wel iets te veel, maar je leeft maar 1x en geld moet rollen. Dus de gordijntjes maar dicht. Slanke dame uit het land van Spartacus,met zeer lang zwart haar, tot net boven haar bips, en over haar tatoo op de onderrug. Haar D-cup heeft wel wat hulp van buitenaf gehad. Nadat de kleren uit waren, ging ze op bed zitten en ik stond er voor. Het condoom had ze in haar mond gedaan en zo werd ie om w8tje afgerold. Ze kon zo nu en dan hem wel redelijk ver laten verdwijnen en ze draaide tijdens het binnenzijn met haar hoofd heen en weer. Met haar tongetje likte ze ook de buitenkant. Ze ging ook lekker lang door, maar ja aan alles komt een eind. Ze deed glijmiddel om het condoom en ging liggen. Ze kreunde wel lekker mee en ik nam ondertussen haar tepels maar eens ter tong, met haar blik vertelde ze me dat ze rechts ook nog 1 had, dus die ook maar eens gekust. Ze kreunde en keek je soms geil aan en likte met haar tong over haar lippen. Het was haar aanblik en d'r tepels, die mij deed besluiten, het vandaag maar bij dit ene standje te laten. Het duurde weer voort en zij sloot zo nu en dan de ogen en ik kuste zo nu en dan haar beide tepels, die ze zelf maar gezusterlijk naast elkaar drukte.
Nadat alles weer met tissues en papier sober gemacht was, kreeg ik 3 zoenen en werd weer uitgelaten.
w8er heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

) bezetting in de panden op de Weaze. Goh ik heb nog nooit zoveel latina's gezien als de laatste maand, de ene nog mooier dan de ander. Het was weer stevig doorstappen. In L&J #10 ontwaakte een dame, die zich ontpopte als commedienne "Kom binnen en neuk me, ik open mijn benen en dan kun je je gang gaan", zo riep ze tegen de argeloze voorbijgangers. Zij van #11 stond er in haar kimono bij te lachen. Ter verduidelijking deed ze haar t-shirt uit en gooide het tegen het raam. Gierend om mijn gespeelde verschrikte reactie trok ze haar dekbed weer over zich heen. Even later kwam ook blondie met de strikjes uit #3 zich bij hen voegen.Ze praten een tijd met gesloten gordijnen, #3 kwam uit haar kamer en even later nodigde ze een bezoeker uit naar binnen. Ik wilde deze blonde met strikjes ook wel eens achter gesloten gordijnen bewonderen, dus liep ik nog weer eens wat rondes. Toen ze na enige tijd weer vrij was, ging ze naar buiten en wilde de deur afsluiten. "Kan ik binnenkomen?" vroeg ik. "Nee " was het antwoord en ze sloot de deur en liep weg. Dat was dus dit avontuur. De keuze verminderde al met 50%.
Met citaat reageren