Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 34

Discussie: Den Haag, Geleenstraat 23 k11, Eva (Gri) (uitstekend)

Leeftijd
    55

Thumbs up Den Haag, Geleenstraat 23 k11, Eva (Gri) (uitstekend)

Het was weer een superdrukke ( > ) bezetting in de panden op de Weaze. Goh ik heb nog nooit zoveel latina's gezien als de laatste maand, de ene nog mooier dan de ander. Het was weer stevig doorstappen. In L&J #10 ontwaakte een dame, die zich ontpopte als commedienne "Kom binnen en neuk me, ik open mijn benen en dan kun je je gang gaan", zo riep ze tegen de argeloze voorbijgangers. Zij van #11 stond er in haar kimono bij te lachen. Ter verduidelijking deed ze haar t-shirt uit en gooide het tegen het raam. Gierend om mijn gespeelde verschrikte reactie trok ze haar dekbed weer over zich heen. Even later kwam ook blondie met de strikjes uit #3 zich bij hen voegen.Ze praten een tijd met gesloten gordijnen, #3 kwam uit haar kamer en even later nodigde ze een bezoeker uit naar binnen. Ik wilde deze blonde met strikjes ook wel eens achter gesloten gordijnen bewonderen, dus liep ik nog weer eens wat rondes. Toen ze na enige tijd weer vrij was, ging ze naar buiten en wilde de deur afsluiten. "Kan ik binnenkomen?" vroeg ik. "Nee " was het antwoord en ze sloot de deur en liep weg. Dat was dus dit avontuur. De keuze verminderde al met 50%.

In het hofje had ik deze dame al een paar keer gezien tijdens de interne bezichtiging van voornoemde pand. Iets weerhoudt me om naar de blonde uit 4 te gaan, maar ja wie weet. In 10 zat ook iets nieuws, maar te groot voor kleine w8er. Anna was er ook al niet. Dus toen maar naar haar haar deur gelopen, ze zat in #22 de kamer direkt achter de tralies. Ze zat tv te kijken, maar sprong op toen ik voor de deur bleef staan. Haar starttarief is E40, wel iets te veel, maar je leeft maar 1x en geld moet rollen. Dus de gordijntjes maar dicht. Slanke dame uit het land van Spartacus,met zeer lang zwart haar, tot net boven haar bips, en over haar tatoo op de onderrug. Haar D-cup heeft wel wat hulp van buitenaf gehad. Nadat de kleren uit waren, ging ze op bed zitten en ik stond er voor. Het condoom had ze in haar mond gedaan en zo werd ie om w8tje afgerold. Ze kon zo nu en dan hem wel redelijk ver laten verdwijnen en ze draaide tijdens het binnenzijn met haar hoofd heen en weer. Met haar tongetje likte ze ook de buitenkant. Ze ging ook lekker lang door, maar ja aan alles komt een eind. Ze deed glijmiddel om het condoom en ging liggen. Ze kreunde wel lekker mee en ik nam ondertussen haar tepels maar eens ter tong, met haar blik vertelde ze me dat ze rechts ook nog 1 had, dus die ook maar eens gekust. Ze kreunde en keek je soms geil aan en likte met haar tong over haar lippen. Het was haar aanblik en d'r tepels, die mij deed besluiten, het vandaag maar bij dit ene standje te laten. Het duurde weer voort en zij sloot zo nu en dan de ogen en ik kuste zo nu en dan haar beide tepels, die ze zelf maar gezusterlijk naast elkaar drukte.

Nadat alles weer met tissues en papier sober gemacht was, kreeg ik 3 zoenen en werd weer uitgelaten.

w8er heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Dum spiro, spero.

Actieve recensies
    34

Standaard

Weet niet wat er aan de hand was. In het hofje was inderdaad het gedeelte afgesloten waar normaal Anna en Laura bivakkeren. Hoop niet dat dit betekent dat deze dames ons ook verlaten hebben. Het was in ieder geval duidelijk Laura was niet aanwezig. Dus dat scheelde heel wat gewandel en gewacht.
    Op kamertje 22 was de dame wel aanwezig. Had haar al meerdere malen bewonderd maar iets hield mij steeds tegen om naar binnen te gaan. Dus nu maar de stoute schoenen aangetrokken en bij de Griekse naar binnen. Ze droeg zeer hoge stappers die ze aanhield (lekker geil). BH uit, dit leverde twee heerlijke tieten op. Mooie borsten ,maar voor mij misschien iets te groot. Toch heerlijk gesabbeld aan de tepels. Dame is de Engelse taal goed machtig dus ook weer eens gezellig gecommuniceerd. Na mijn gesabbel, waarbij ik mij een baby waande, deed de dame met haar mond het condoom om de steenharde lul.
    Ze ging mij heerlijk pijpen , kon ze goed, alleen het had wat langer mogen duren. Daarna mocht ik haar beffen. Heerlijk kutje wat al snel open ging staan en veel vocht produceerde. Onderwijl ook weer met de borsten gespeeld waarbij ze zelf meehielp. Had wel het idee dat ze het beffen waardeerde, een gekreun en gesteun heerlijk.
    Daarna neuken, waarbij de dame je heerlijk geil aankijkt. Kwam weer een dizzy klaar wat Eva bijzonder waardeerde. Leuk nog even nagebabbeld en afscheid genomen met drie kussen. Voor mij een sub topper. Echt een zeer vriendelijke dame die vooral goed kan pijpen nu alleen nog wat langer graag !
    sonjalover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

wat zijn de meesten toch lekker

Leeftijd
    27

Actieve recensies
    1

Standaard

Na lange tijd mijn oude hobby \"wandellen\" maar weer eens opgepakt. Om goed te beginnen maar eens flink in de buidel te tasten. Ik had twee vrouwen uit op papier die in de de recensies goed naar voren waren gekomen en die qua uiterlijk (dacht ik) ook wel in mijn straatje pasten. Als eerste maar naar de vrouw gegaan die de beste cijfers had gescoord. Toen ik bij de deur van esp 007 kwam gingen net de gordijntjes open en ik snel weer weg. Goede cijfers of niet, ik wilde mijn oude hobby toch beter beginnen...
    Bleef over kandidaat nummer 2. Op naar het hofje. Bij het zoeken naar een euro kon ik haar kamer al zien. Gordijntjes waren op maar zij was er niet. Denk: zal toch niet war zijn... Toch maar door het hek. Gelijk naar recht gegaan om een rondje te maken. Langs een dichte deur waar vroeger (volgens mij) ook nog een gang was. Loop richting de T splitsing en wie komt daar uit de andere gang gelopen? Een meisje die verdacht veel op de beschrijving leek van kandidaat nummer 2 (Eva dus). Ze had een zwarte korte jasje aan en een string. Wow dacht ik en kleine Willem stak ook gelijk zijn kop op. Achter haar aan naar haar kamer waar ze gelijk de deur voor mijn neus dicht deed en haar jas uit trok. Ik klop op het raam, ze kijkt om en doet de deur open. Ik zeg: zijn we boos? Ze kijkt me vragend aan en ik zeg: je smijt de deur voor mijn neus dicht... Ze toverde een hartverwarmende glimlach te voorschijn en ik was helemaal verkocht. 40 euro voor p en n, zei ze. Ik zei 60 euro voor alles wat ik maar kan bedenken. Ze kijkt me aan en weer die glimlach. Ok zegt ze. Om een lang verhaal niet nog langer te maken: in 1 woord FANTASTISCH. In 45 minuten een erotische massage gegeven en gekregen, gevingerd, gelikt waarbij zij 1 keer is gekomen (de witte vloeistof ejaculeren kun je niet \"faken\"), gepijpt, 69 en geneukt. We waren alle bij klets nat van het zweet. Het zeet liep haar in stroompjes langs die twee grote (nep) spoilers.
    Na te zijn gewassen en aangekleed heb ik deze Griekse olijf kleurige natte droom met 3 kussen op de wang weer verlaten.
    Thomason heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    2

Standaard

Ik ben vandaag bij Eva geweest, het was in 1 woord geweldig. Wat een lief en lekker meisje is dit.
    Heerlijke borsten en een mooi glad geschoren kutje die naar meer smaakt. Ik snap niet dat er nog maar zo weinig over haar gescheven is.
    Nadat ik me had uitgekleedt kwam ze naast me liggen en begon me langzaamte masseren. Ze trok me langzaam af en deed via haar mond een condoom om, ze kan uitstekend pijpen en we gin in 69 houding liggen.
    Dit was erg lekker, ik moest me beheersen om niet klaar te komen. Ze ging vervolgens op me zitten en bereed me als een cowgirl. Ik heb het op zij doggie afgemaakt.
    ik ga snel weer eens terug
    keesjeliktgraag heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    1

Standaard Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k3, Eva (Bel) (uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcantonio Bekijk bericht
    Hai,

Is dat die bloedmooie meid die eerst een brilletje op had
    Idd. Was vroeger naast Bianca in 122 Geleenstraat en ook in 23 (kamer 4).
    Beffen vind ze heel leuk!

Dinsdag t/m zaterdag: middag en avond
    Zondag: alleen middag
    Maandag: dagje vrij...
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 30-03-08 om 08:12 Reden: Tekst toevoeging.

Actieve recensies
    346

Thumbs up Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k3, Eva (Bel) (uitstekend)

Badmad met voorbedachte-raden naar de Geleenstraat gekomen. De schrik zat er aardig in toen er een andere dame voor het raam stond waar Eva vorige week vertoefde. Er was echter al wat verkenningswerk verricht door de man die bekend staat dat hij een hele grote tool heeft, hij had haar bij een ander raam gezien.
    Badmad nog even lookie wezen doen in de Doubletstraat en daarna weer back naar de Geleenstraat om een poging te wagen bij Eva binnen te komen. Ze was vrij en druk met haar mobieltje aan het bellen maar toen Badmad haar ging naapen voor het raam schoot ze in de lach en brak het telefoon gesprek af.
    Eenmaal binnen ging Badmad samen met Eva bijna heel het pand door richting een grote kamer boven, met jacuzzi en ingericht in de sm-kinky style, schijnt ze erbij te doen is alleen niet mijn ding daar hebben we weer een mannetje voor bij hookers Rtroma.
    Tijdens het uitkleden was de darkietool al in vorm al zeg ik het zelf. Eva deed aan voorspel door op het zitbankje te gaan staan geheel ontbloot en haar lekkere neppers te betasten en om haar kale poesje lichtelijk te vingeren.
    Na een tijdje nam ze de darkietool in de mond. Ze ging zo liggen dat Badmad overal er met zijn hebberige handjes aan kon en mocht zitten, waarop deze schoonheid een zwoele, diepe deeptrought inzette waar badmad niet van terug had.
    Tijd voor een tegencharge met de darkietool in de missionares waarbij ze erg meegaand was, ze keek Badmad constant aan om daarna over te gaan naar de Lindros-specaliteit de hardcoredoggystyle waarbij de geilebegeerte zijn hoogtepunt kende.

Ciao, Badmad Lindros

Toolmaster of the hookers universe

Actieve recensies
    187

Smile Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k6, Eva (Bel) (uitstekend)

Hai,

Eva is een indrukwekkende mooie spetter van een meid. Heerlijk lijf, lekkere grote borsten, heerlijk billen. De seks was van een goed niveau. Pijpen kan ze zeer zeker deepthought. Neuken op z'n hondjes, orgasme kwam veels te vlug.
    marcantonio heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    28

Standaard Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k6, Eva (Bel) (uitstekend)

Ook bij Eva geweest.Vertelde een grieks-belgische mix te zijn.Evan ziet er top uit en is erg vriendelijk.Idd achter haar de trap op is een waar feest!!De tour door het gebouw ook.Aangekomen in de grote kamer, met bad,bed en bank, en idd de sm spullen,ontkleede ze zich en begon na het wassen het spel.Eva pijpt heerlijk en liet zich graag vingeren.Hier kreunde ze flink bij.Daarna in meerdere standjes het ruime bed door gegaan een aardige tijd.Ze leek echt los te gaan toen ze zichzelf in een trance vingerde een tijdje.Act?kan, al had ik niet het idee.Eva is een erg mooie dame die mij zeker gaat terug zien snel!!

Actieve recensies
    10

Thumbs up Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k6, Eva (Bel) (uitstekend)

Wederom gevallen voor de charme van een dvp namelijk Eva.
    Deze deeptrought expert liet me zowaar licht in mijn hoofd worden van genot.
    De opwinding zat nog in mijn lijf en normaal geef ik me totaal over tot pijpen tot het eind. Alleen met zoveel moois binnen handbereik kreeg ik het in mijn kop en wilde haar eens gaan besteigeren. Zo geschiedde, twee standjes waarbij het er stevig aan toe ging en waarbij tijdens de doggystyle een heuse terrorhandeling te melden was, vinger in haar kleinste gaatje en ze het woord auw in haar mond nam. Het genot was groot in ieder geval van mijn kant en probleemloos kwam het hoogtepunt. Uitgeblust en wel heeft ze me naar buiten moeten dragen was het niet meer gewend dat besteigeren en zo.
    terror jaap heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    37

Smile Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k6, Eva (Bel) (uitstekend)

Vandaag eens binnen geweest bij Eva, van te voren geen recensie gelezen. Ze was me al opgevallen de laatste weken omdat ze een zeer sexy uitstraling heeft. Vaak zit ze te kletsen met haar vriendin in raam Geleenstraat 23K3 (wie heeft ervaring met deze toch ook wel spetter?) en aanvankelijk was ik daarom wat huiverig om naar binnen te gaan. Maar uiteindelijk toch gegaan. En met recht: een openbaring, echt een leuke meid! Zoals ik als schreef een sexy uitstraling en dat maakt ze volledig waar. Afgesproken wat we gingen doen, eerst lekker pijpen en dat is bij haar prima in orde, geen snel werk, maar lekker lang doorgaan en af en toe wat dieper, heerlijk en dan ze je ook nog eens uiterst zwoel aankijken. En daarna volgens afspraak een potje beffen, met een beetje vingeren erbij en ... Diverse standjes volgden, missionaris en lekker klaar gekomen in doggie en via de spiegel kan ze je dan zo geil aankijken. Eva ziet me zeker terug!
    Wanderman heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

This Ol' Cowboy Is Walking The Streets Alone

Actieve recensies
    346

Thumbs up Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k7, Eva (Bel) (uitstekend)

The toolmaster vs the pussyqueen

Het was weer een genoegen om met een groot gedeelte van de clan aan de wandel te gaan. Zelfs het gabbertje uit Noord Brabant was aanwezig om de verichtingen van de toolmaster op de voet te volgen. Stuk voor stuk dappere kerels die het niet schroomen in te grijpen met hun tool als de nood aan de man is.
    Judith zag er ook weer bijzonder lekker uit in haar zwart/witte bikini maar het verkenningswerk was reeds gedaan door de clan leden en Eva was reeds gespot.
    Het wederzien was innnig Badmad werd gepakt vol op de mond en de tongen raakte in elkaar verstrengeld dat begon al goed.
    Eva uit haar pikante lingerie en ze nam plaats op het ronde bed omringd met spiegels en begon wat aan voorspel te doen door over het bed te krongelen en met haar lekkere kale poes te spelen.
    Pijpen aan de darkietool was diep en uitmuntend toen ze merkte dat badmad niet goed bij haar kont en poesje kon om daaraan te voelen ging ze zo liggen dat Badmad er wel met zijn handjes bij kon erg attent van Eva.
    Eva vervolgens de darkietool laten voelen in hardcoredoggystyle en ook nog onderworpen aan het standje missionares en toen klapte de darkietool uit elkaar met een genotsknal van white stuff. Het was weer een genoegen om het met Eva te doen. Na afloop werd Badmad nog door haar ingezeepd en de tool werd grondig door haar gecleanend.
    Na de hand had het gabbertje commentaar dat de toolbattles die hij met Badmad meemaakte voornamelijk met het blonde vrouwelijke schoon gebeurde en dat Eva eigenlijk helemaal niet het type is van Badmad. Toolmasters moeten het met iedere haarkleur kunnen doen was het antwoord van Badmad.

Ciao, Badmad Lindros

Actieve recensies
    28

Standaard Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k11, Eva (Bel) (uitstekend)

Ook weer Eva bezocht, zag haar en moest naar binnen!De trip naar haar kamer is al een attractie op zich!Maar liefst 2 trappen achter haar heerlijke billen aan.De kamer is een verademing temidden van vele kleine hokjes in de omliggende panden.Ook het bed is lekker groot.Het was weer een super goed begin,tijdens het orale gedeelte kijkt ze je geil aan en wil ze gevingert worden.Ook de sexuele handelingen waren weer goed.Ze heeft dan ook een heerlijk lichaam!Toch was er deze keer een minpuntje.Tegen het einde snauwde ze ineens:Come now!!Mijn zichtbare verbazing en boosheid deden haar schrikken en ze probeerde het na afloop snel goed te maken.Haar vele complimenten en vriendelijke gedrag konden het alleen niet meer redden.Ondanks haar knappe verschijning en lekkere lichaam,door deze vreemde uitspatting hoeft het voor mij niet meer.
    Jimmy the Book heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    252

Smile Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k7, Eva (Bel) (uitstekend)

lang getwijfeld in de kou met 3 wandelvrienden en uiteindelijk toch voor Eva gekozen, en ik was blij dat ze een grote SM kamer had welliswaar op de 2e verdieping maar wel een supermooie kamer met jacuzzi en een heerlijk groot rond bed!

Ik koos voor een softkinky sessie met deze allervriendelijkste maar ook zeer ondeugende dame met prachtige ogen, knap gezicht en iets voller lichaam, maar zeker appetijtelijk en goed verzorgd! Eva geilde me goed op, tepels werden lekker geteasd met vingers maar ook met tong en tanden en haar grote borsten werden ook in de strijd gegooid, en zo ging ze verder, goed gebruik makend van de spiegel naast het bed ging ze verder, speelde met haar kutje en bracht een dildo in waarmee ik haar mocht neuken terwijl ze mijn hard geworden lul onder handen nam

haar nagels teasde me ballen en mijn borstkas en al snel deed ze haar handschoentjes aan om mij anaal te verkennen, goed opbouwend en al snel verschillende vingers gebruikend, een dildo werd gepakt en daarmee wist Eva goed raad bij me en moest ik haar zelfs even afremmen wat geen probleem was.

Ze ging op mijn verzoek gewoon verder met haar teasingspel waarbij ik weer anaal werd verwend door haar vingers totdat er vrijwel een hele hand in zat maar toen kwam ik al grommend en lekker klaar waarna er relaxt de tijd was voor een praatje en de nodige hygiene-activiteiten.

Leuke dame, nog wat stil, maar voor een 1e keer genoeg aanknopingspunten voor een herhalingsbezoek!

Actieve recensies
    346

Thumbs up Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k7, Eva (Bel) (uitstekend)

Toolmaster goes hardcore with the pussyqueen

Eva was vrij dat werd sprinten en een stofwolk achter laten voor de overige leden van de clan.
    Eerst even verhaal halen bij Eva waarom ze vorige week zolang bezet was. Bij het opbiechten dat ik daarom maar bij Judith was geweest volgede een rechtse van haar kant die mijn linkerschouder vol raakte. De toon was gezet met dit dominante lekkertje voor een goed potje hardcore-seks.
    Haar kamer is overigens zeer ruim op de tweede etage dus ruimte zat voor een goede toolbattle op haar rondetijgerbed omringd door spiegels. Geil hoor dat netvlies outfitje van haar kon Badmad mooi die grote boobs er eigenhandig uithalen.
    Verder was het pijpen weer bijzonder bedreven en het neuken in de Lindros hardcorestyle ging weer uitmuntend. De hardcoredoggystyle uiteindelijk afgemaakt met Eva staand steunend op de wasbak. Bij het aankleden moest ze het toch nog even horen wie er nu beter was zij of Judith, jij natuurlijk antwoorden Badmad.

Later heb ik de kinkymaster Frankkinky ook aangeraden om het met Eva te gaan doen en Badmad zit zowaar een recensie hierboven.
    Die Hookers masters of the universe moeten elkaar zo nu en dan maar een btje helpen

Ciao, Badmad Lindros
    badmad lindros heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    346

Thumbs up Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k11, Eva (Bel) (uitstekend)

Wilde eigenlijk naar huisje gaan en samen met een clan lid nog een laatste rondje gelopen, happend aan een broodje bal. Badmad dacht al ik moet de rode lichtsabel weer met pissen zien te verlijten.
    Zat Eva ineens achter haar raam, streng brilletje dragend en zwart/wit geile outfit.
    De verlossing na veertien dagen droog staan was nabij. Op de ruime kamer bij Eva viel haar uitgebreidde lingeriecollectie op ze heeft heel wat stoeipakjes hangen.
    Ze kleede zich uit en kronkelde geil over het ronde bed heen, deze actie was al voldoende om de rode lichtsabel weer gevechtsklaar te krijgen.
    Eva is een vakvrouw, ze pijpt super goed, met de mond brengt ze het condoom erom, pijpt deepthought, gebruikt haar tong goed, en ze kan ook super goed zonder handen pijpen.
    Ze heeft een super lekkere zachte huid, dat is erg prettig om tegenaan te liggen en aan te voelen. De toolbattle, hardcoredoggystyle en missionares gingen in het heetst van de strijd, zoals Badmad van Eva gewend is. Juultje gone uit Den Haag, dan is Eva back on number one voor Badmad. Eva is weer Mevr. Lindros.

Ciao, Badmad Lindros

Kale Bas Guest

Vandaag aan de wandel eerst door de doubletstraat gelopen,maar daar zat op het moment geen dame waar ik zin in had.
    Dus door naar de Geleenstraat.
    Hier kwam ik de rondborstige Eva tegen.
    Ik had haar al meer zien zitten,maar iets hield mij altijd tegen.
    Ze zit vaak wat naar achter of lijkt ongeinterreseert. Vandaag de gok is genomen,en dat is mij niet tegen gevallen!
    Deze dame is echt heel erg mooi! Wat een figuurtje....
    Die borsten zo verschrikkelijk lekker,een mooi gezichtje en een super gladde huid.
    Ik kreeg het al warm voordat ze mij aangeraakt had!
    Het pijpen was erg lekker en deed ze best diep,het neuken duurde helaas niet lang want met het uitzicht op deze mooie dame kwam ik veelste snel klaar.
    Al met al is dit bezoekje mij zeer goed bevallen,en er zit zeker herhalingsgevaar in bij dit lekkere dametje!

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    252

Smile Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k11, Eva (Bel) (uitstekend)

FANTASTISCH!

Eva is terug van vakantie en ziet er adembenemend uit. Iets slanker, ondeugede oogopslag en tijdens een kinkyspel geniet ze duidelijk ook aan de geile trek om haar mond te zien.

Een fraaie grote SM kamer met verschillende bondage mogelijkheden van Andreaskruis, takel, schandblok en het grote ronde bed met grote plafondspiegels naast de jacuzzi!

En dan... ja Eva heeft zich ontwikkeld in het SM en Kinkyspel en hoe! van soft tot hard en pervers. En haar kamer hangt vol met atributen, en ik heb bij geen enkele Meesteres of kinkyraamdame zo'n uitgebreide collectie gezien! Ook qua kleding!

Eva heeft zich duidelijk verdiept in het SM spel en vindt het ook duidelijk leuk om te doen en doet het met overtuiging als je maar aangeeft wat je wil.

Ik werd geil opgeteasd staand met mijn handen in de boeien in de takel, waarbij mij tepels werden gevonden door haar vingers, nagels en mond en tanden, mmmm, geil oogcontact en op het bed een geile straponsessie in missionarisstandje waarna ik vakkundig stevig maar geil gefist werd met nog wat kaarsvet op mijn tepels en ballen

Eva dendert met stip mijn top 10 van favoriete dames binnen op kinkygebied terwijl de gewone sex ook nog mogelijk is met dit leuke lekkere ding! die combi wil ik nog aangaan, want ik wil best haar lustslaafje spelen...

Eva is dinsdag t/m zondag aanwezig, middag-avond

Actieve recensies
    19

Vandaag voor het eerst sinds lange tijd Eva weer eens bezocht.... Toen ze net in Den Haag was begonnen heb ik haar een stuk of 7x bezocht (ik was toen nog niet op de site actief...) en dat was echt heel goed. Toen ze 1 van de populairste dames van de buurt begon te worden, werd ze echter wat minder spontaan en om die reden kwam er een eind aan mijn “Eva-periode”.

Als ik daarna weer eens in de Geleen was en haar zag, stond ik toch steeds weer in dubio. Toch ging ik niet, meestal omdat ze totaal geen oog had voor de wandelaars op straat. Vrijwel altijd zat te ouwehXXren met andere dames...

Pas vorig jaar zomer ging ik weer eens langs..., maar dat was geen succes. Mijn schuld, want ik had te veel gezopen op een feestje... Ik had dus wat goed te maken, maar het zou tot vandaag duren voordat ik haar weer eens zou bezoeken.

Het was vandaag een goede ervaring in haar mooie ruime kamer met martelwerktuigen... Qua pijpen is zij 1 van de beste dames in NL, zij doet echt aan deepthroat en dat is echt kicken! Daarna lekker mijn werkstress eruitgeneukt... Het is en blijft een mooie meid, met een lekker zachte huid die heerlijk ruikt. Ze is ook heel vriendelijk, maar ze heeft toch iets afstandelijks. Als ze iets meer initatief zou tonen, zou ze echt een topper zijn.
    Bogdan heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    5

Angry Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k11, Eva (Bel) (uitstekend)

Ik herken deze attitudeverandering bij Eva ook, de laatse keer wenste ze zich voor 50 Euro niet eens uit te kleden. Ze is een beetje lui geworden (ze komen toch wel) en om die reden bezoek ik ze ook niet meer. Jammer want het is inderdaad een zalige meid.

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    252

Nou ik ben eruit! Eva heb ik weer bezocht en duidelijker bekend gemaakt vooraf wat ik spannend vind qua spel en dat voerde ze direct op zeer goede wijze uit. Als je haar met respect behandeld en schoon bent krijg je een onvergetelijke ervaring. Eva is zowel professioneel genoeg als een liefhebster want bepaalde blikken in ogen kun je niet faken.

Ik werd ditmaal vastgezet met mijn handen boven mijn hoofd staand in de kamer. Eva betastte mijn lichaam met haar vingers, nagels en keek mij voortdurend geil aan, haar tong vonden mijn tepels, en ook zachtjes haar tanden erinzettende geilde ze mij verder op. Ook voelde ik haar lippen over mijn lichaam gaan naar beneden toe.

Ze liep met haar heerlijke lichaam weg en haalde een kaars tevoorschijn die ze aanstak en waarmee ze mij lang begon te tarten met een glimlach op haar gezicht. Kaarsvet liet ze uitdagend over mijn tepels vallen maar later ook mijn lul en ballen. En ze had nog een ander truukje, de vlam vlak voor mijn tepels houdende en dan zachtje naar de vlam blazen zodat deze nog dichter bij mijn tepel in de buurt kwam waarbij ze mij strak in de ogen bleef aankijken en of ik dat voor haar aankon, en dat ging maar net

Op bed gingen we verder, Eva ontdeed zich van haar laatste kleding en haar heerlijke vrouwelijke figuur met grote borsten kwamen tevoorschijn.

Vervolgens werd ik verder opgegeild en heerlijk gepijpt waarbij ze met haar andere hand mijn tepels betastte. Ook bood ze haar borsten aan mij aan die ik met mijn tong en lippen moest verwennen.

Eva vond het tijd om zichzelf te verwennen en klom zijdelings ontop op mijn hard geworden paal en begon me te neuken, waar ze zichzelf bekeek in de spiegel boven het bad en ook via de plafondspiegels. Mmmm een prachtig gezicht en gevoel om door zo'n heerlijke meid gebruikt te worden. Ze positioneerde zich nu cowgirl reverse en begon weer ritmisch te neuken en zo kon ik achterlangs haar grote borsten met hard geworden tepels beetpakken en samen dit in de grote plafondspiegels gade slaan, WOW! wat een gaaf en geil gezicht en ook een heerlijk gevoel, Eva had er duidelijk zin in postioneerde zich nu cowgirl on top en neukte zo nog even verder waarna ze opeens ophield en mijn tepels verder onder handen nam en ook haar handschoentjes omdeed, en dat voorspelde een anaal onderzoek bij mij en daar is deze sweet devil gek op!

En zo voelde ik de eerste vingers naar binnen gaan en keek ze me weer diep in de ogen aan, de poppers zorgde ervoor dat ik nog geiler werd en meer kon hebben en zo ging Eva door en bereidde mij voor, voor haar hele vuist en zo drong ze opeens binnen wat een intens geil gevoel gaf en al snel mij begon te fisten en dit ook liet zien via de grote plafondspiegel. Ik trok aan mij harde lul en terwijl Eva ook mij tepels met haar andere hand betaste en erin kneep kwam ik heftig klaar.

Eva liet me even bijkomen en praatte nog gezellig na onder het genot van een koud colaatje. Alle keren dat ik bij Eva geweest ben was ze altijd vriendelijk, geinteresseerd en rustig de tijd nemend zonder sterallures en was ze zelfs nog positief over andere collegaatjes wat ik een positief teken vind bij dames, ik knap eerder af bij dames niet negatief of jaloers praten over collegaatjes.

Ze attendeerde mij nog op het feit dat Julia nu ook een sm kamer heeft en ook trio's doet met Eva, nu die 2 samen overleef je nooit

Ik ben nu als liefhebber van combi van sex en kinkygames met mooie vrouwen absoluut overtuigd van de kwaliteiten van Eva. En ik leg de lat hoog na 20 jaar wandelervaring.

Eva is absolute top mits je de klik met haar hebt en ze zit voor mij nu bij mijn 5 favoriete dames op dit moment van heel Nederland! Ik ga haar nog veel bezoeken en ben benieuwd naar de triocombinaties met haar vriendin Vanessa en of haar collegaatje Julia, maar ja dat zijn weer kostbare aangelegenheden.

Maar kwaliteit verloochent zich niet. De tip die ik ooit van een bevriende wandelaar kreeg over haar begin ik nu steeds meer te waarderen en Eva is voor mij de absolute top in de Geleenstraat in de combinatie van sex en kinkysex zowel qua spel, als looks, als persoonlijkheid als kamer en aanwezigheid tools en kleding

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    252

Onverwacht zag ik Eva op maandagavond zitten, een vriendelijke glimlach en een knikje was mijn deel. Eigenlijk valt Eva niet bijzonder op achter het raam terwijl het echt een heel lekker ding is, met een heerlijk vrouwelijk figuur, grote borsten, heerlijke billen en een prachtig gezicht met zeer mooie ogen.

Eva is een lieve maar ook zelfverzekerde vrouw met zelfrespect en behandelt haar klanten zoals ze haar behandelen, en ze houdt niet van mannen die tig x voorbij lopen en hun keuze niet kunnen maken en haar steeds verlekkerd aankijken, ja dan kan ze wat norser kijken, maar o wee als je haar dat respect geeft en duidelijk je fantasie, dan gaat er een wereld van erotiek, geilheid en indien je wilt kinkymogelijkheden open waarin Eva duidelijk het initiatief neemt en zichtbaar ook geniet! Terwijl ze een blikje cola voor mij ging halen en ik mij uitkleedde nam ik de schitterende kamer in mij op en ik verbaasde mij weer over de hoeveelheid kinkytoys en ook de kwaliteit daarvan, van de merken die ik herkende. Van vele soorten, vormen en groottes dildo, strapons, asianballs, zweepjes, en allerlei toys die ik nog niet eens ken. Ook laklaarzen, leren en lak setjes alsof je in een uitgebreide kinky SM shop bent

Eva kwam terug met een colaatje en ging naast me op het bed zitten, even rustig de tijd nemend voor een praatje en ditmaal zonder aanwijzingen direct begonnen op het bed waarbij Eva al snel veranderde in een dominante geile stoeipoes. Mijn tepels werden gezocht met vingers, nagens en mond.

Ze kroop over me heen, deed haar luipaardjurkje uit en haar grote borsten gebruikte ze als wapens en bood deze aan om ze door mijn tong te laten verwennen, en al snel kroop ze in cowgirl reverse op mijn harde lul en neukte zich zelf en gebruikte mij min of meer voor haar genot waarbij ze ook de visuele aspecten via de spiegels in het plafond en aan de muur goed gebruikte, een geile blik in haar ogen en geile trek om haar mond volmaakte het gehele schouwspel.

Na deze geile neuksessie, kroop ze van me af en deed een zwarte korte latex body aan wat mij wel kon bekoren, wat zag Eva er zo fantastisch uit! En ze kroop weer over me heen om mijn tepels lekker aan te pakken en mij weer on top te neuken nu visueel gericht naar mij zodat ik haar aan kon kijken en zij met mijn tepels kon spelen, een geil gevoel en gezicht om haar als dominante zo te keer zien gaan,

Eva had nog andere plannen met me en pakte een zeer gevaarlijk uitziende grote blinkende metalen dildo met grote eikel en vrij lang, normaal ben ik niet zo van die dingen, maar de pretoogjes van Eva gaven mij een soort kick dat ik dacht: laten we maar kijken waar dit eindigt. Eva is een vakvrouw en checkt je goed en weet de spanning op te bouwen, want zelfs het aanbrengen van glijmiddel op de dildo wordt geil en sensueel gedaan waarbij ze je uitdagend aankijkt en zo al de spanning opvoert, met duidelijke voorpret van haar voor wat er komen gaat! De manier waarop ze hem langzaam naar binnen drukt en daarbij het goed bekijkt omdat ze zelf niets wil missen, en dan uiteindelijk mijn reactie bekijkt en de geilheid van mijn gezicht kan lezen

Langzaam voert ze de dildo naar binnen, ik voel het sensationele gevoel van de eikel naar binnen dringen, en vooral het moment dat deze binnen is, langzaam neukbewegingen volgen waarna ze me daar even met rust laat en weer over mij heen naar me toe kruipt om me verder op te geilen met haar vingers en tong over mijn tepels. De interactie met Eva tijdens het spel is echt geweldig!

Ze komt ook plagend met haar fraaie gezicht vlakbij de mijne, haar lippen vlak bij de mijne, uitdagend, maar wetenden en vertrouwend dat ik mij weet in te houden, hoe moeilijk ook, een glimlach is te zien bij haar als ze haar macht beseft, ik zweef even, want Eva heeft mij in een flow gekregen en daarmee schaart zij zich nu definitief in mijn top 3 van van favoriete dames van plezier op dit moment.

Het einde van het spel werd afgesloten met een geile en sensueel uitgevoerde fisting met veel gevoel, waarna ik al trekkend zeer heftig vanuit mijn tenen klaarkwam en ik even moest bijkomen waarbij de cola een welkome verfrissing was en aanvulling met suikers tegen de poppers.

Eva geeft je ook die tijd en ruimt netjes alles op en met 3 zoenen op de wang nam ze afscheid van me.

Ja de combinatie van sexuele sexpoes, geraffineerde stijlvolle kinkydame met een mysterieuze inslag in het spel + haar uitstraling, inzet in het spel, mogelijkheden en variatie en haar schoonheid maken haar zeer bijzonder.

Ja ik durf nu te zeggen dat Eva met stip op nr. 2 staat van mijn huidige favoriete dames achter Vanessa van het Zandpad 122-3 in Utrecht (http://www.hookers.be/showthread.php?t=26664&page=7), en dat zegt veel over haar kwaliteiten kan ik jullie zeggen!

Overigend de werkdagen van Eva zijn veranderd. Nu werkt ze van zondag t/m vrijdag, dus de zaterdag vrij en de maandag weer aanwezig

Gezien haar zeer compleet uitgerustte SM kamer en haar liefde voor dat spel en vele klanten die ze daarvoor heeft, vraag ik mij af of het voor Eva niet beter is om net als haar overbuurvrouw Lilly met haar recensies in de SM Kelder te staan

Actieve recensies
    346

Talking Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k11, Eva (Bel) (uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky Bekijk bericht
    Gezien haar zeer compleet uitgerustte SM kamer en haar liefde voor dat spel en vele klanten die ze daarvoor heeft, vraag ik mij af of het voor Eva niet beter is om net als haar overbuurvrouw Lilly met haar recensies in de SM Kelder te staan
    Als dame aan gewone dienstverlening doet, behoort topic gewoon te blijven in het hookersbolwerk Den Haag ramen.

Badmad vind Eva in gewone lingerie het mooist dan ben ik wel te porren voor een toolbattle, in sm kleedij bezoekt Badmad haar liever niet.

Zou beter voor Eva zijn als jij tijdens een sm/kinky sessie in haar hondenkooi plaats neemt, Eva wist me laatst te vertellen dat die kooi haar al veel $$$ heeft opgeleverd.

Ciao, Badmad Lindros

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    252

ff terug weer geweest en de sexuele klik groeit tussen ons, ik raak steeds meer onder de indruk van deze klassedame met een prachtige uitstraling, maar ook een geile uitstraling tijdens het spel wat zeer gevarieerd kan zijn.

nu een heerlijke combinatie van soft teasend kinky met aandacht voor mijn tepels maar ook heerlijke sex waarbij ik nu Eva heerlijk stevig en afwisselend in missionarisstandje mocht neuken wat een echt waar genot was met dat heerlijke lichaam van haar en geile blik in haar ogen.

Uiteindelijk mocht ze me terugpakken wat niet tegen dovemansoren wat gezegd en zo werd ik uiteindelijk stevig anaal gepakt waarbij ik hard aan mijn lul trok totdat ik heerlijk klaarkwam.

Topper deze dame en mijn kinky droomtrio is met Eva en Cindy of met mijn favoriet Vanessa van het Zandpad 122-3 in Utrecht.

Nu wil ik Eva nog een keer meemaken in lange zwarte latexlaarzen en een sexy dominante latex body...

Actieve recensies
    7

Beter laat dan nooit.
    Heb deze dame al meerder malen bezocht.
    Laatste keer was zo rond kerst vorig jaar.
    Was weer aan de wandel & was net van plan om naar hius te gaan.
    Toen ik terug liep zag ik plots Eva zitten.

Daar had ik op dat moment wel zin in.
    voor 50 euro afgesproken:russisch,p&n & als afmakertje aftrekken zonder condoom.
    Zo gezegd,zo gedaan.
    Eenmaal uitgekleed & gewassen te zijn neemt ze plaats op de rand van het bed & geeft ze mn vriend eerst een lichte handmassage,daarna duwt ze hem tussen dr d-cup & gaat ze lekker met dr borsten op & neer om daarna met dr mond het condoom aan te brengen.

Wat volgt is een geweldige pijpsessie,lekker diep & met lange halen,precies lang genoeg,ze gebruikt overigens dr handen niet.
    Daarna gaat ze met dr benen wijd op bed liggen & geeft ze een knikje,komt ie maar.
    Ik leg haar benen over mn schouders zodat ik haar lekker diep & hard mag nemen,terwijl ik ondertussen aar borsten niet vergeet.
    Tijdens het stoten geeft ze kreuntjes & kijkt je diep in de ogen aan.

Alvorens haar doggy-style te mogen nemen vraag ik of ik mn vriend nog vlug tussen haar d-cup mag stoppen,blijft toch echt een geil aangezicht met zulke borsten.
    Nog even ermee spelen & aan dr tepels zuigen.

Tijdens doggy kijkt ze ook alijd in de spiegels,dat spoort mij dan aan om haar weer lekker diep & hard te nemen wat zij wel kan waarderen aan de kreuntjes te horen.
    Na een paar flinke stoten geef ik aan dat ze zich schrap moet zetten.aangezien het erg lekker is om haar doggy te nemen & tegelijkertijd met beide handen haar borsten te masseren.

Condoom eraf & trekken maar,wat ze overigens zeer subtiel doet.

Absoluut een heerlijke dame,zou haar graag meer willen bezoeken maar dat gaat wat moeilijk als ze vrij vaak dr gordijnen dicht heeft staan,tenmiste dat idee heb ik.
    Weet dat ze wel aanwezig is,staat dan ergens met een andere dame praten of is bezig metwat/iemand anders?
    jimbo78 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    252

ditmaal soft kinky met zeer intieme sex gehad waarbij het heerlijk neuken was en ik het gelukkig ook lang kon volhouden, het was heel lekker, 1 van mij betere neuksessies, intiem, teder, maar ook geil waarbij ik het idee had dat Eva ook genoot aan haar lichaamstaal en bepaalde symptonen te merken.

Daarna mocht Eva natuurlijk nog even mij terugpakken wat ze ook met plezier deed, waarna ik weer met een brede smile lag na te puffen.

Ja ik was en raak steeds meer overtuigd van deze klassedame die verschillenden kwaliteiten heeft van gewone sex tot kinky en soft sm met vele mogelijkheden.

Mijn fantasie voor een kinky droom trio met Cindy van Hunsestraat 51-kamer 2 blijft bestaan, maar ja, even de recessie afwachten...
    frankkinky heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Regels voor berichten