Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 44

Discussie: Centrum, Rochussenstraat 99a Karins Home, Mandy (uitstekend)

Actieve recensies
    3

Thumbs up Den Haag, Valeriusstraat 18a, Maison prive, Mandy (uitstekend)

Ben inmiddels al vier keer bij dit meisje geweest en ik vind haar geweldig. Niet alleen een lust voor het oog maar ook fantastisch in bed. Ze tongzoent heerlijk, neuken scoort een ruime voldoende en ik wist niet dat een 18-jarig meisje zo goed kon pijpen. :-*
    Ook met de hygiëne is het (zoals altijd bij MP) goed geregeld.

Als je van slank en jong houdt, een aanradertje.
    Jestev heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 18-12-09 om 23:15 Reden: Aanpassing.

Actieve recensies
    1

Standaard

Mandy is +/- 1.70 , cup B +,slank, mooi lang haar,mooie lange benen, prachtige voeten & handen.
    Een plaatje om te zien, perfecte Holl.dame van 18 jaar.
    Het begon met het bekende ritueel bij MP, handen wassen, mond spullen met mond-water en daarna wat kleding stukken uittrekken, op bed zitten tong-zoenen.
    Aan haar mooie harde borsten strelen en likken.
    Daarna begon ze met haar lekker fijne handen mijn pik vast te pakken en te masseren, in no time een stijfe.
    Ik moest lekker in het midden van het bed liggen waar na ze mijn jonge heer begon te likken, terwijl ze lekker aan het pijpen was tegelijk mijn ballen masseren.
    Gevolgt door een body to body massage met wat olie om het lekker te laten glijden, waarbij m'n pik tussen haar borsten kwam te glijden.
    Ze was zo geil aan het bewegen met haar benen, zodat ik haar kutje begon te likken/beffen tot dat ze begon te kreunen en alsmaar geiler werd.
    Toen begonnen aan het echte werk , diverse standtjes uit geprobeerd met als slot op z'n hondtjes waarbij ik verschrikkelijk klaar ben gekomen.
    Toen tijd voor een warme bad om weer bij te komen voor de volgende sessie.
    Dit ritueel weer herhaald met ook nog een massage er tussen door en als slot een pijp sessie waarbij ik mijn laatste ml. sperma uit spoot, wat een geweldige ervaring met Mandy.

Actieve recensies
    1

Standaard

Vorige week bij MP langs geweest voor Mandy, zeker de moeite waard. Het begon met de standaard ritueel zoals handen wassen,mond spoelen met mond-water in een klein plastic bekertje. kleren uit en mijn jonge heer aan Mandy over gelaten voor het wassen & afdrogen. Ze begon meteen te (tong)zoenen en met haar ene hand om mijn nek en de andere mijn jonge heer te masseren met een beetje olie. Het ging zo verder op bed waar ze mijn (harde) pik in haar mondtje stopte en vrolijk begon te likken,zuigen en behoorlijk diep ging.mijn stijve pik ging voor 10 cm weg in haar mond tot ik haar keel gat voelde, en ze was zo geil als boter. Na een half uur pijpen kon ze niet meer wachten om een condoom te plaatsen om mijn harde pik. Ze begon boven op mij waarbij ze behoorlijk te keer ging al hijgende en kreunend van geilheid. Daarna hondtjes stand gedaan gevolgt door de bekende standjes tot dat ik mijn sperma voelde komen waarbij ze snel mijn pik zc in haar mond stopte voor een volle laag sperma, dat in haar mondtje spuitte, waarbij ze mijn pik leeg zuigde voor de laatste sperma druppels.
    Wat een lekker en geil uurtje was het, om zeker zo snel mogelijk te herhalen. Mandy je bent een kanjer en lekker ding. 8)

Actieve recensies
    1

Standaard

Nieuwsgierig geworden van alle berichten over Mandy, ben ik gisteren zelf maar even de proef op de zon gaan nemen!

Er is geen woord gelogen over Mandy, 18 jaar jong maar een enorme \\'vak\\'kennis. Na het officiele gedeelte veranderdt ze in een ware diva, waar in ze je met haar ogen weet te verleiden. Dan die heerlijke handen, het wassen van p nus was al een genot.

Pijpen is een absolute favoriete bezigheid, ze doet dit met volle overgave en met haar speelse tong weet ze de juiste plekken heerlijk te stumuleren.

Als je haar zachtjes vingert zal je merken dat ze dat weet te waarderen. Ook standje 69 is aan haar besteed.

Na een half uur heerlijk zoenend,likkend,zuigend voorspel, wilde ze toch ook wel even op p nus plaats nemen. Na de bekende standjes wissel moest ik toch oppassen niet al mijn kruid te verspelen. Uiteindelijk in missionaris naar een ongeloofelijk hoogtepunt gebracht.

En het bleef nog lang onrustig in mijn broek...

Een absolute aanrader deze kanjer
    P nus heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    1

Standaard

Weer eens bij MP langs geweest voor Mandy, en zeker een bezoek waard. Zoals altijd de bekende ritueel van mond spoelen,handen wassen & pik over de wastafel die keurig door Mandy werd verzorgt, daarna uitkleden en samen in bed gekropen voor de bekende zoenen,tongzoenen en haar borsten likken terwijl ze mijn lul begon te masseren. Niet lang daarna begon ze te pijpen (ongeloofelijk lekker) aan een hand mijn pik en ander hand mijn ballen. Zelf werd ze zo geil dat ik haar (natte) kutje moest vingeren gevolgt door een lik partijtje. Toen de standjes gedaan met als afsluiting op z'n hondjes tot een sperma uitbarsting. Hierna even in bad gelegen om bij te komen voor de volgende scene.
    Al en al een spanend geil uurtje waarvan ik nu al weer een stijfe pik krijg als in er aan terug denkt.
    Op naar de volgende bezoek.

Fixxxer Guest

Standaard

Onlangs bij Maison Privé langs geweest en gekozen voor Mandy. Eerst de mond gespoeld met mond-water in een klein plastic bekertje, vervolgens op de stoel lekker gezoend en gestreeld waarna het standaard ritueel verder ging zoals kleren uit en mijn penis aan Mandy over gelaten voor het wassen en afdrogen.

Nadat zij klaar was met wassen en afdrogen zijn we op bed gaan liggen en heerlijk lang liggen strelen en (tong)zoenen. Omdat mijn penis ondertussen aardig stijf geworden was deed ze mij een condoom en mij begon te pijpen. Daarna was ik weer aan de beurt; eerst weer liggen tongzoenen, haar mooie harde borsten en tepels gelikt, zo daalde ik af naar haar geschoren poesje en
    begon haar te likken en te beffen totdat ze begon te kreunen, alsmaar geiler werd en ze uiteindelijk klaar kwam. Vervolgens weer lekker omhoog gekropen waar Mandy mijn tongzoen direct beantwoorde. Nu was het weer de beurt aan Mandy, pijpte mij en kwam op mij zitten om mij lekker te berijden om later van standje te veranderen om haar zeker 10-15 minuten lang in missionaris standjes te neuken waana ik verschrikkelijk klaar ben gekomen (heftiger als nooit tevoren).

Na de "pauze" weer liggen strelen en (tong)zoenen waarbij ze ondertussen met haar handen mijn penis vastpakte en begon te masseren waarna in no time stijf was. Weer een condoom om en zo werd ik weer heerlijk gepijpt. Met lange en zachte bewegingen verdween hij keer op keer tot zeker aan de wortel in haar mond, zeker tot ik haar keelgat voelde ! Ook pijpte ze mij een aantal zonder mijn penis vast te houden, hetgeen niet alleen geweldig lekker voelde maar er ook nog eens lekker uit zag. Vervolgens haar in diverse standjes genomen waaronder op z'n hondjes en missionaris.

Mandy is een echte topper en het is was absoluut geweldig. Ze ziet mij zeker nog is terug !

Fixxxer Guest

Standaard

Door mijn korte vakantie heb ik even geen recensie kunnen schrijven maar vorige maand ben ik weer is bij Maison Prive naar binnengestapt en het bleek dat Mandy vrij was dus voor haar gekozen.

Zoals altijd weer het bekende ritueel dus het spoelen van mond spoelen en het wassen van mijn penis die keurig uiteraard door Mandy lekker werd verzorgt,
    Daarna op bed gaan liggen en heerlijk liggen (tong) zoenen en haar borsten uitgebreid gelikt terwijl ze mijn penis begon te masseren. Daarna hebben we elkaar lekker gemasseerd met olie en werd ik vervolgens heerlijk door haar gepijpt. Vlak voor het hoogtepunt werd ik heerlijk afgetrokken en lekker klaargekomen.

Ik vond het dit keer iets minder als mijn vorige bezoek aan Mandy; het kan misschien aan mij gelegen hebben maar ze blijft een topper en een mooie verschijning !!

Actieve recensies
    15

Standaard

Vanwege de goede recensies was ik verleden donderdag Mandy wezen opzoeken. Ze was inderdaad heel leuk. Mooi, jong en heel geil. Ik heb weinig toe te voegen aan hetgeen al gezegd is.
    Ik vrees dat ze me veel geld gaat kosten...
    (Maar ze verdient het, uiteraard. Je zal nooit een vriendin vinden die doet wat zij doet.)

Your ass is mine!

Actieve recensies
    21

Standaard Re: Den Haag, Valeriusstraat 18a, Maison privé, Mandy (8.1)

Vanwege de vele goede recensies en mijn eerdere, uitstekende ervaringen met Mandy, heb ik haar onlangs maar weer is opgezocht. Na alle standaard rituelen zijn we op bed gaan liggen, elkaar liggen strelen, tongzoenen om vervolgens haar mooie harde borsten en tepels ook te strelen en te likken. Ondertussen werd mijn penis door haar gemasseerd en was in no-time stijf. En na een minuut lagen we weer heerlijk te kroelen, knuffelen en tongzoenen waarbij ze mijn stijve penis ook tussen haar mooie borsten deed.

Tussendoor heb ik haar lichaam gemasseerd om natuurlijk haar borsten niet te vergeten. Ze was inmiddels zelf opgewonden worden en ze wilde geneukt worden maar daar wilde ik nog mee wachten en ging ze verder met mij te pijpen waarbij mijn penis regelmatig diep in haar mondje verdween. Na zeker 15-20 minuten door haar gepijpt te zijn kon ik het bijna niet meer uithouden en heb ik haar op haar knietjes gezet. Ze ging enthousiast verder met pijpen en ben ik uiteindelijk vreselijk over haar borsten klaargekomen.

Actieve recensies
    2

Thumbs up Re: Den Haag, Valeriusstraat 18a, Maison prive, Mandy (uitstekend)

Op maandagmiddag weer 'ns bij mijn enige favoriete Mandy langsgeweest in Den Haag, want Dordrecht is verleden tijd. De krullen zijn uit Mandy's haar (beter zo) en ze zag er weer stunning uit. Wauw!

Ik heb onszelf getrakteerd op 3 kwartier superlekkere seks. My God; ik mocht zo'n beetje alles doen.. En superlekker en zonder haast naar een knallend hoogtepunt toegewerkt. Ik blijf het het lekkerst vinden om op Mandy's prachtige borsten klaar te komen.

De vrijpartij met deze chick blijft nog lang rondspoken in m'n hoofd (en broek)...

Actieve recensies
    19

Thumbs up Re: Den Haag, Valeriusstraat 18a, Maison prive, Mandy (goed)

Na alle mooie recencies hierboven ben ik maar zelf effe ween kijken wie Mandy eigenlijk is, want voor een dame van 18 jaar........

IK vond de ontvangst niet echt prettig, je zit in een kamertje waar de dames direct aan je wordt voorgesteld. Ik had meer verwacht dat je in een dezelfde kamer zit met alle meisjes en een drankje......

Maar ik kwam voor Mandy, dus de keus was eigenlijk al snel gemaakt. Ik heb nog nooit zo'n jong en ervaren meisje gezien, welke vorige week pas 19 werd! Het aankijken tijdens het PzC was meer dan geil te noemen en daarna heeft ze mij klaar gereden. Samen een warm bad genomen en op naar de 2e ronde aangezien ik haar mooie kontje niet wou missen tijdens de doggy-style!

Naast de sex is het ook een sociaal persoon waar tenminste iets zinnigs uit komt.

Helaas zal ze in November even stoppen, maar ze vertelde wel dat ze er weer terugkomt.

By the way, thanks voor alle goede recencies, daar heb je tenminste wat aan!
    LIKE_BLOND_THAI heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Leeftijd
    45

Actieve recensies
    0

Question Re: Den Haag, Valeriusstraat 18a, Maison prive, Mandy (uitstekend)

ja zekers is die griet ouder dan 19.
    Ik kon voor 100 euro meer zcn, maar deze ****enliefhebber is niet gek, wil nog langer mee.
    Verder vertrouwde ze me toe dat ze even stopt, ja.................... omdat ze zwanger is.
    Haha misschien wel van degene die wel extra geld overhad voor een nummertje zonder.
    Pijpt wel lekker, maar is veel te ervaren voor een 19 jarigen, schat haar persoonlijk rond de 27. Zo'n jonge meiden hebben toch geen siliconentieten nodig?

Actieve recensies
    0

Standaard Re: Den Haag, Valeriusstraat 18a, Maison prive, Mandy (uitstekend)

gegroet alle mede wandelaars

Voor die gene die ook graag een nummertje willen maken zonder condoom
    kunnen beter niet naar mandy toe gaan,
    want toen ik haar deze vraag stelde stelde ze dat niet zo op prijs ook niet voor een extra zak centje.
    Ze heeft me vriendelijk verzocht dat niet meer te vragen.
    Ik heb haar gevraagt wat ze wel voor extra's te bieden had dat was frans zonder tot het einde daar betaal je wel wat voor maar ik zal je vertellen dat was het zeker waard!
    Ze nam mijn lekkere stijve pik in haar mond en begon me lekker langzaam en diep te pijpen zo lekker dat het al snel gebeurd was maar zij was zeker in voor een tweede ronde en daarbij ben ik wederom heerlijk in dat lekkere mondje van haar klaargekomen.
    Ik ga beslist weer naar haar terug.

p.s. om even te reageren op het vorige berichtje ze ziet er naar mijn idee niet zwanger uit ze is zo mooi en slank en naar mijn mening ook heel jong.

Actieve recensies
    21

Weer is een bezoekje gebracht aan Maison Privé en weer gekozen voor Mandy.
    Ze zag er verrukkelijk en beeldschoon uit en na verplichtingen te hebben gedaan, zijn we op bed gaan liggen. Ze nam mijn stijve penis in haar mond en begon me lekker langzaam en diep te pijpen; zelfs weer zonder handen waarbij ook mijn penis flink in haar mondje ging...wat is dat toch zo zalig bij haar waarbij ze je soms tussendoor geil aankijkt. Vervolgens kwam ze op mij zitten en heeft ze mij heerlijk en langzaam bereden waarna ik klaarkwam.

Actieve recensies
    16

tOP tOP tOP! Eigenlijk was het bezoek geheel gericht op de onovertrefbae CHANEL, die natuurlijk drukbezet was. Werd ontvangen door een klein ogend maar zeer vrouwelijk meisje MANDY. Was meteen overtuigd van de noodzaak een uurtje of zo met haar door te brengen. Top ervaring, volkomen GFE en GND experience. Ik ben heel blij dat MP zulke kwaliteit in huis heeft en houdt
    croesus heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    1

MANDY ! WOW !!! Zo mooi, zo leuk, zo lief en zoooo lekker. Het was mijn 3e bezoek aan Mandy en het was weer heerlijk. Ik kan geen genoeg van haar krijgen... Na vorige keren veeeel standjes gedaan te hebben was nu het 'vreugdewater' er al vrij snel. HAHA.

Daarnaast vind ik het erg leuk om te zien dat ze mij nog herkent van vorige bezoeken in Dordrecht, ondanks dat het al een paar maanden geleden was... En ze wist zelfs nog waar ik vandaan kwam en waar ik op vakantie was geweest !

Wat een gezellige en geile meid. Mijn absolute #1 !! Tot de volgende keer en die zal zeker niet lang op zich laten wachten.

ps. De tieten van Mandy zijn 'made in heaven'.
    Mr P heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 12-12-05 om 10:49 Reden: Tekst toegevoegd.....

Actieve recensies
    21

Ben een paar weken geleden ook nog bij Mandy geweest. Ze is inderdaad mooi, lief en gegarandeerd lekker. Het was mijn zoveelste bezoek aan haar en het was weer gigantisch lekker. Veel standjes gedaan en heerlijk liggen zoenen en strelen.
    Ze was gekleed in een zwart, doorzichtig sexy jurkje waar haar figuur en borsten goed in pastte.

Deze meid blijkt gewoon weer een goeie aanwinst voor van Maison Prive te zijn, top !!

Actieve recensies
    2

Wink Re: Den Haag, Valeriusstraat 18a, Maison prive, Mandy (uitstekend)

Enkele weken geleden een bezoekje gebracht aan Maison Privé. De ontvangst is vriendelijk, de dames worden om de beurt voorgesteld. Vanwege de goede recensies viel mijn keuze op Mandy. Mandy is een leuk uitziende jonge vrouw (m.i geen 18 maar eerder 28 gezien haar levenservaring en ervaringen op seksgebied). Mandy heeft een prachtig, slank figuur, ze is inderdaad ongeveer 1.70 m en ze heeft prachtige borsten, zeker cup D. Haar tepelhoven zijn werkelijk erg groot. Ik heb met haar een fantastisch uurtje mogen beleven. Na eerst wat nader kennis gemaakt te hebben zijn we in bad gegaan. Ik heb heerlijk met haar gezoend en ook in het tongzoenen is zij zeer bedreven. Daarna op bed gaan liggen, waar ze mij, na het lekkere streelwerk, heerlijk is gaan pijpen. Mandy doet dat op een professionele manier en verliest daarbij de wensen van de klant geenszins uit het oog. Tijdens het vrijen bleek ze een grote belangstelling te hebben zodat een vlot gesprek ook mogelijk was. In het neuken bleek zij zeer bedreven. Ze brengt je zonder overbodig gekreun (eerder met zachte wellustkreetjes) tot een hoogtepunt. Ze spant en ontspant daarbij beurtelings haar bekkenbodemspieren, waardoor het genot nog intenser wordt. Ze heeft een vriendelijke uitstraling, waardoor je je direct al op je gemak voelt. Jammer om te lezen dat ze "tijdelijk"is gestopt. Ik wilde deze recensie de hookerlezers zeker niet onthouden.
    drhonestlove heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    16

Smile Re: Den Haag, Valeriusstraat 18a, Maison prive, Mandy (uitstekend)

Vandaag mezelf getracteerd op een bezoek aan Maison Prive. Mandy heeft ervoor gezorgd dat dit een voor herhaling vatbare ervaring werd. Een mooi lijf, lief koppie en alle nodige aandacht en initiatief. Een body to body massage, russisch tussen haar DD, frans, alles liet ze de revue passeren.
    Volgende keer ook maar eens lekker zoenen, want daar is ze ook voor in. Echt een heerlijke dame in een prachtige ambiance.

Actieve recensies
    21

Fixxxer is weer door Den Haag wezen struinen en een bezoekje gebracht aan één van zijn favoriete huizen. Er waren diverse dames aanwezig en dit maal gekozen voor Mandy want zij bleek weer aanwezig te zijn. Na afgerekend te hebben zijn we naar de kamer gegaan en daar even wat kort bijgepraat. Mandy was gekleed in een sexy jurkje, met een mooi uitzicht op haar heerlijke, fenomenale borsten (een mooie cup DD) dus het feest was eigenlijk al begonnen.

Voordat we ons gingen wassen, ben ik achter haar gaan staan en heb ik haar ontdaan van haar prachtige jurkje en BH en haar prachtige borsten zachtjes gekneed. Zelfs staand is het heerlijk om in deze positie haar heerlijke borsten van haar in je handen te houden en te kneden. Na het wassen zijn we op bed beland hebben we eerst elkaars lichaam verkend. Daarna zakte zij af naar mijn penis en werd ik door haar gepijpt. Ze doet dat op een zachte, verrukkelijke manier en op een gegeven moment zelfs zonder mijn penis vast te houden, wat een genot was dat !

Inmiddels waren we zo opgewonden dat we daad bij het woord wilden voegen dus ging ze bovenop, met een mooi uitzicht op haar prachtige borsten vooral wanneer ze bij het rijden met haar borsten naar mijn gezicht kwam. Na ongeveer 10 minuten hebben we de rollen omgedraaid en is zij onder en ik boven gaan liggen en heb ik haar heerlijk (diep) geneukt. Net voordat klaar kwam heb ik mij, met haar benen haast om me heengeslagen heel lekker in haar klaargeneukt. Na een korte pauze heeft ze mij weer gepijpt en heeft ze mij weer heerlijk klaargereden. Kortom, een geslaagd bezoek en voor herhaling vatbaar !
    Fixxxer heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    14

Na een mis- communicatie is een afspraak met Angelina van Foxy Ladies niet doorgegaan. Ik was toch van plan om een plezierige avond van te maken en ben naar een oude kennis getogen, t.w. Mandy. Ik had haar een maand of 8 niet meer gezien, zij is zelf een half jaar gestopt en is pas weer begonnen.
    Zij kende me nog!! en wist nog precies waar ik van hield. Ongelofelijk die meid. Mijn complimenten, zij doet dit vak met plezier en kijkt niet op de klok.
    Helaas moet ik keuzes maken, anders is dit financieel niet vol te houden.Een oplettende lezer weet waar mijn keuze op gevallen is.
    Gr.
    Mgee
    mgee heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    29

Actieve recensies
    1

geachte heren

Op aanraden van iemand anders heb ik Mandy aan de Valeriusstraat bezocht.
    Ze is heel mooi slank mooie volle borsten en een heel mooi koppie,
    ze zag er fantastisch uit dus vroeg ik aan haar of ze met mij een uurtje van plezier zou willen.
    Vervolgens gingen we naar een mooie kamer met bad (zeer schoon) zij deed vervolgens het bad alvast aan, ik kreeg een drankje voor de frise adem.
    Ze deed er ook een muziekje aan voor een leuke sfeer.
    Ze kwam naar me toe gelopen en begon me heel voorzichtig in m'n nek te zoenen en opeens waren we heftig aan het tongzoenen tijdens het zoenen keek ze me zo geil aan ze maakte m'n overhemd los en ik voelde haar zachte fijne handjes over me heen gaan.Toen kwamen we tot de conclusie dat we waren vergeten te wassen, ze deed m'n broek naar beneden om me te wassen en zelfs dat was al heerlijk, toen ze daarmee klaar was ging ik op het bed liggen vol overgave,
    Ze stond voor me en ze trok haar kleding uit ze kwam naar me toe en begon vervolgens aan m'n ballen te likken wat zeer prettig was ze gaf een lik over m'n penis en opeens had ze mijn hele penis in haar mond doordat ze zo ontzettend lekker diep pijpte moest ze al stoppen met pijpen voordat ik al klaar zou komen, ze begon me verder te zoenen.Toen heb ik haar op bed neergelegd om haar vervolgens lekker te verwennen en toen zag ik dat ze een geile piercing heeft in haar clitje ze gaf wel genotskreuntjes maar gelukkig geen overbodig geluid vervolgens pakte ze een condoom deed deze over m'n stijve penis heen en ging op me zitten ze is zo lekker strak dat dat heel voorzichtig moet.
    Doordat zij zo lekker licht is kon ik ontzettend veel standjes met haar doen maar toen kon ik het niet meer uithouden en kwam ik heerlijk klaar. Ze was al heel snel weer in voor een tweede keer waarbij ze mijn pik weer in haar mond deed (heerlijk) en mij alweer heel tot een hoogte punt bracht terwijl mijn sperma haar mondje in ging pijpte ze me nog lekker door en toen was het helaas alweer tijd!
    met vele dank aan mandy ik ga beslist gauw weer langs

m.v.g. altijd geheim

ps mandy heeft geen tatoo
    en volgens mij ook geen siliconen en anders voelen ze wel heel echt aan.
    altijdgeheim heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Actieve recensies
    12

Ik was al een tijdje nieuwsgierig naar Mandy. De reacties hier waren veelbelovend. Vanmiddag dan eindelijk bij haar langs geweest. En wat mij betreft in een woord GEWELDIG! Mandy is een lieve, erg mooie meid met een stel heerlijke borsten (of ze nu echt of niet zijn maakt mij niet uit, ze zijn gewoon ergggggg lekker). Voor de sex neemt ze uitgebreid de tijd, geen gehaast en geeft je zeker een voldaan gevoel. Ik ga zeer zeker nog een keer langskomen. Jammer genoeg laat het salaris nog even op zich wachten
    Mandy, mijn dank! Je was geweldig en hebt er een nieuwe fan bij!

Leeftijd
    46

Actieve recensies
    90

Vandaag een bezoek aan Mandy gebracht, en na een heerlijk halfuurtje (zelfs een beetje uitgelopen, bijna 3 kwartier binnengeweest volgens mij) geheel en al bevredigd weer naar huis gegaan. Mandy is echt een ontzettend lief meisje dat als geen ander in staat is om je een zeldzame Girl Friend Experience te bezorgen.
    H. heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    40

Actieve recensies
    13

Ha collega's!

Heb vandaag sinds (zeer) lange tijd weer eens een bezoek gebracht aan MP.
    Het huis ziet er nog steeds keurig uit (zo niet mooier dan eerst).
    Ben op de kamer geweest waar ik menige vrijpartij met Sylvia heb doorgebracht (die goede oude tijd) maar deze keer heb ik gevreeën met Mandy.

In een eerdere recensie las ik al dat iemand betwijfelde dat ze 19 zou zijn.
    Dat is ze inderdaad niet. Verder vond ik haar borsten té (ik ken haar nog van vóór de borstvergroting).
    Laat echter onverlet dat haar pijp- en neukkwaliteiten goed zijn.
    Het beffen leek haar ook goed te bevallen hoewel ik betwijfel of ze echt klaarkwam (denk dat ze goed kan faken).

Al met al een redelijke ervaring.
    Prijs/kwaliteitsverhouding is O.K. (maar niet als je de extra diensten erbij gaat tellen; € 80,-!! extra voor fzc).

Mzl,

Smoothdick
    smoothdick heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Regels voor berichten