Fixxxer is weer door Den Haag wezen struinen en een bezoekje gebracht aan één van zijn favoriete huizen. Er waren diverse dames aanwezig en dit maal gekozen voor Mandy want zij bleek weer aanwezig te zijn. Na afgerekend te hebben zijn we naar de kamer gegaan en daar even wat kort bijgepraat. Mandy was gekleed in een sexy jurkje, met een mooi uitzicht op haar heerlijke, fenomenale borsten (een mooie cup DD) dus het feest was eigenlijk al begonnen.
Voordat we ons gingen wassen, ben ik achter haar gaan staan en heb ik haar ontdaan van haar prachtige jurkje en BH en haar prachtige borsten zachtjes gekneed. Zelfs staand is het heerlijk om in deze positie haar heerlijke borsten van haar in je handen te houden en te kneden. Na het wassen zijn we op bed beland hebben we eerst elkaars lichaam verkend. Daarna zakte zij af naar mijn penis en werd ik door haar gepijpt. Ze doet dat op een zachte, verrukkelijke manier en op een gegeven moment zelfs zonder mijn penis vast te houden, wat een genot was dat !
Inmiddels waren we zo opgewonden dat we daad bij het woord wilden voegen dus ging ze bovenop, met een mooi uitzicht op haar prachtige borsten vooral wanneer ze bij het rijden met haar borsten naar mijn gezicht kwam. Na ongeveer 10 minuten hebben we de rollen omgedraaid en is zij onder en ik boven gaan liggen en heb ik haar heerlijk (diep) geneukt. Net voordat klaar kwam heb ik mij, met haar benen haast om me heengeslagen heel lekker in haar klaargeneukt. Na een korte pauze heeft ze mij weer gepijpt en heeft ze mij weer heerlijk klaargereden. Kortom, een geslaagd bezoek en voor herhaling vatbaar !
Fixxxer
heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend