Pagina 5 van 13 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 308

Discussie: Thailand: Pattaya 2007

Actieve recensies
    0

Standaard Re: Thailand: Pattaya 2007

De dag dat ik naar Phetchabun vertrok smorgens eerst May afgeleverd bij haar bar en vervolgens nog wat gedronken daar. Ook collega wandelaar Diesel zat daar toen aan de bar en samen nog wat bij gepraat. Tot onze grote verbazing was May binnen mum van tijd al met een andere man aan de borrel en liet ons mooi alleen achter. Diesel rekende gelijk zijn dranjes af en vertrok. Vervolgens dee ik dat ook, maar ik barfinde dan toch nog even huisgenoot Pa. En je kon zien dat May dat hellemaal niet leuk vond. Maar ja zij was immers al bezig met een Canadees. Toen ik bij een eet tentje eerst wat ging eten vroeg Pa of ik vandaag naar Phetchabun ging en ik zeg tegen haar misschien. Als jij lief voor mij ben ga ik denk ik niet oke De koffie was nog onderweg en mijn telefoon ging alweer... May, ze was jaloers en dat was nou net de bedoeling. Betekent toch dat ze iets voor mij voelt. Maar goed ik heb Pa toch even naar mijn kamer meegenomen en haar daar May laten bellen en wat denk je ??? May had haar eigen bar fine betaald de man in de bar afgewimpeld en zat nu huilend in har kamertje want haar dag was verpest. komt dat nou door mij Goed dat ik ben Pa terug gestuurd naar de bar en ben verder alleen gebleven en heb mij voorbereid op mijn trip naar Phetchabun. Wordt ik deze verdere dag constand gebeld door deze May en nadat ik boos de telefoon heb neergelegt en heb vermeld dat het over is was ik nog niet van haar af. Ze stond ineens voor mijn deur en wilde boom boom als afscheid. Oke....Weer een wereld wip van haar gekregen pfffff wat een lekkere thai is zij toch. Na de daad mijn tas gepakt en naar de bus vertroken en May vondt het helemaal niet leuk. Maar ik vindt het ook niet leuk dat zij een doedelzakspeler als vriend heeft, die haar bergen goud beloofd maar nog geen dubbeltje heeft betaald aan haar. Een profiteur die alleen aan zich zelf denkt en 2 x 2 weken per JAAR bij haar is. O wat houd hij van haar. Je krijgt dat niet aan haar verstand maar dan moet ze verder ook niet meer bij mij zeuren snap je. Ik wil dat zij een goed en gelukkig leven krijgt en met hem is dat zeker niet maar wie ben om daar over te beslissen.We houden het maar zakelijk en dan is het altijd goed en misschien zelfs beter voor ons beiden. Toen ik in de bus zat op weg naar Phetchabun natuurlijk weer tig keren gebeld door May en een laatste telefoontje deze avond was dat ze nu op weg was naar Diesel omdat hij haar had gebeld. Ik heb haar sucses gewenst en ik hoop dat hij net zo een fijne nacht met haar had als ik die midag en de nacht ervoor. Maar daar twijfel ik verder niet aan. Jammer dat ik niet bij de hookers party kan zijn maar zonder mij is het vast ook heel gezelig. Fijne avond mannen.

Gegroet Elt

Leeftijd
    47

Actieve recensies
    17

Gisteren mijn laatste dag gevierd in Pattaya. Alles liep compleet anders dan gepland. Hoezo gepland . Op de vraag "what are u going to do today", die mijn thaise schatten me regelmatig stellen, antwoord ik meestal met "I have no idea".

Na mijn koffie en ontbijt, loop ik meestal wat rond of beter gezegd loop ik snel genoeg wat tegen het lijf. De afgelopen 4 maanden heb ik met een gemiddelde frequentie van tenminste 1x per dag de vleselijke roos geplukt. Ik denk dat er misschien 1 à 2 dagen zijn geweest dat ik moest "bijkomen". De laatste week ben ik weer aardig mijn statistieken aan het bijwerken, ik zit makkelijk op 2 à 3X per dag, mijn oude vakantiefrequentie. Het naderende einde van een Pattayaloos bestaan heeft me, met de duivel op de hielen, schijnbaar in de baarmoeders doen hollen.

Gisteren stond ik op met mijn lieveling uit Royal Garden, een heerlijke ochtensessie was het gevolg. S'middags kwam Tak langs voor knippen -en scheren en s'nachts na mijn afscheidsrondje kwam ik nog een lekkere lange meid(1.70m) tegen die voor mijn hotel stond. Kleine Paulus had zijn keuze alweer gemaakt. Hoppetéé!

Het gaat zo makkelijk in Pattaya en het kost allemaal niets, nou ja de laatste dagen maakte ik wel erg vaak de gang naar de ATM natuurlijk . Het belangerijkste is dat de service van de Thaise vrouwen gewoon super is, niet te vergelijken met NL-pro's. Het zal wel weer afzien worden in het koude Nederland.

Leeftijd
    37

Actieve recensies
    0

Gisteren naar de meeting geweest. Waren met zes man. Had iets meer leden verwacht maar het was erg gezellig veel gelachen en gedronken. Al wat telefoon nummers uitgewisseld met wat andere leden we gaan zeker nog een keer wat drinken met elkaar. Het waren allemaal leuke gasten. En heren ik moet zeggen dat Diesel een hele schappelijke vent is. Je moet hem dus ff persoonlijk kennen.

Ik ben niet to het einde gebleven want ik had nog een verjaardag in mijn stam-bar. The lady boss was jarig en aangezien ze een ex van me is moest ik daar naar toe. Het was echt super daar de hele bar vol met Lady's die compleet uit hun dak gingen. Veel gedronken en gegeten en ik kon bijna niet meer recht lopen toen ik terug ging naar mijn hotel

De nacht wip maar ff over geslagen en dat werd een dag wip want eer ik wakker werd was het weer en uur of 2. Het schatje waar ik nu mee ben zei tegen me alle dames willen met jou mee want als ze naar je kijken willen ze sex. Ik vroeg hoe zo, nou omdat ik de hele dag geil ben alleen maar omdat ik naar je kijk. Life is good.

Vanavond afgesproken met een andere hollander die weer gaat met de vriendin van mijn schatje. Dus het word wel weer gezellig. Denk ff een paar gogo's bezoeken met goede shows want die van mij kickt daar op

Gr. Sinner

SIE ZIEHT SICH AUS DOCH NUR FUR GELD
    DIE STADT DIE MICH IN ATEM HALT

PATTAYA

Leeftijd
    37

Actieve recensies
    0

O jongens het is hier zo slecht

Nog geen druppel regen gehad veel zon en vrouwen. Want het is erg rustig. Ik merk het vooral in de disco's, die zijn lang niet zo vol.
    Gister maar eens naar Club Boeschee gegaan wat was dat een tegenvaller. Vorig jaar was het nog goed vertoeven daar heel veel meiden en goede sex show. Nu een hand vol meiden geen een looker en de meiden van de show werkten het plichtmatig af.

Ook heel veel staff en 60% was man die moeten daar niet zijn. Het werkt niet voor mij als er van die thaise kerels rond lopen in een gogo. Dus maar eens kijken of er betere zijn dit keer. Ga denk ik nog eens een gogo-tocht onder nemen met enkele forum leden. Ik bel jullie nog jongens.

Met mijn schatje word het steeds beter ik neuk me helemaal suf. maar ze heeft het soms wel moeilijk omdat ik veel dames ken van vorige trips en ze me om de hals vliegen als ze me zien. En eigenlijk weer met me mee willen maar ja er staat al iets naast. Dus dan botert het niet zo tussen de dames.

Moet zeggen dat Pattaya daar wel wat harder in is. Its all about the bathjes.
    Ik ga weer feesten en jullie zijn allen gegroet.

Sinner

PATTAYA

Leeftijd
    37

Actieve recensies
    0

Het loopt hier elke dag anders als je gepland had. Dus gister geen gogo strooptocht gehouden. Maar met Spanje-Lover op stap geweest. Eerst ff een bar bezocht bij soi 3. Hier zaten voornamelijk wat oudere dames, later kwam er nog een roedel jongeren aan zetten die de bar gelijk op zijn kop zetten.

Na een paar biertjes richting Walking Street getogen naar mijn stam bar.Daar zat de stemming er al goed in en zijn blijven hangen. Spanje-Lover nog een dame gebarfined. En we zijn nog met de mama-san mijn ex en haar vriend naar lucifer 2 gegaan. Daar lekker staan dansen met mijn schatje die me lekker aan het op geilen was. De dames stonden ook lekker geil met elkaar te dansen echt super.

Vanavond heb ik er weer een verjaardag en we gaan eerst eten met een aantal forum leden en nog wat duitsers. En daarna met de helezooi naar de bar. Dus het zal wel weer vet feest worden. Het is hier zo slecht

Maar ff terug naar gister avond. Weer super sex gehad met mijn schatje wat is dat ding geil zeg die wil wel 10x op een dag. En nu ik zo veel neuk duurt het ook steeds langer voordat ik klaarkom dus het zijn super neuk sessies. Maar hoe goed ze ook is over een dag of 10 verlaat ik haar weer. Want ik ga nog met haar naar Phuket maar daarna is het afgelopen. Dan ben ik nog 1 week in Pattaya en ik heb al een lekker ding op het oog. Dus dan ga ik nog even van andere snoepjes proeven.

Gr. Sinner

PATTAYA

Actieve recensies
    0

Waar staat de vogeltjes boom in walkingstreet? Er moet daar ergens een vogeltjes boom staan. Wat ik begrepen heb staan er tegenover die boom regelmatig dames te tippelen. Als ik immers kijk zie ik niets, niet eens een boom? Tippelende dames zie ik voor de discotheken en dat zijn meestal nog oud beach meiden. Ik bedoel dat deze dames vroeger op de beach liepen, maar vanwege de strenge politie controles nu dus voor de disco's hangen. De prijzen zijn enkel wel gestegen. Toen ik een meid aansprak over een short time prijs wilde ze 2000 thb hebben. Ik heb zelde zo hard gelachen en ben darna dan ook naar de Tg bar gegaan in soi 6. Wat een lekkere en vooral jonge meisjes werken daar zeg. Ik werdt voorgesteld aan een 17 jarige meid die net 3 dagen werkzaam was in de bar. Heb wat met haar gedronken maar ben vervolgens short time gegaan met EE zij was 19 en dat lag mij even beter. Heerlijke sex gehad en het was ook weer een echte GFE en zonder condoom. In Phetchabun ben ik heerlijk tot rust gekomen dus we gaan er weer voor Dat zonder condoom kom ik tegenwoordig steeds vaker tegen en daar moeten we dus zeker voor opassen en vooral voor barren als in soi 6. Omdat daar de een na de ander langs wipt en dat is iets om over na te denken. Maar een echte GFE hoort zonder condoom en dat is mijn mening

gegroet Elt

Actieve recensies
    0

Sow vers uit het vliegtuig.
    Als ik Pattaya zit ga ik niet op het net surfen.
    Daar ben ik te druk voor.
    Heerlijke tijd gehad met mijn vaste vriendinnetje.
    Samen lekker zitten klef bekken op Koh Chang.
    Details hoe of wat in bed verzin je zelf maar, je weet hoe het werkt.
    Nat, lang en lekker zeg maar.
    Op de een na laatste dag haar weg gestuurd omdat ze me te vragerig werd.
    Dit is wel iets waar ik meer mensen over hoor.
    Samen met andere forum leden de meest sleezie barretjes opgezocht.
    Heerlijk gewoon.

Nog een meisje gebar fined waar Sin City Walker het al overhad.
    Was geen succes, helaas een klok kijker en hoe krijg je hem zo snel mogelijk klaar
    Laatse dag nog ff een massage gehaald van 2 uur bij soi 11.
    Leuk klein tentje met 1 looker.
    Die maar even mee genomen.
    Het arme schaap heeft de hele tent bij elkaar gegilt en alle overige dames stonden met een smile van oor tot oor toen ik aangekleed naar buiten kwam.
    Toen ik 50 meter verder op was een hoop gegiegel en gelach onder die meiden op de stoep. Dus er hebben meiden lol aan gehad dus
    Terwijl ik op de taxi sta te wachten kom ik nog een lekkertje tegen.
    FF nog een short gedaan als afscheid van Pattaya
    Daarmee ben ik ook kutzwager geworden met een aantal andere leden

Dat was het weer voor deze keer!

Zoekt nog 5 miljoen euro om voor altijd te kunnen wandelen in Thailand :P

Actieve recensies
    0

Oasis a go go erg volle tent en dat voor het laag seizoen. Zal wel komen omdat het een van de weinige go go bars is in soi buakhoaw. Daar een meisje gebarfined (550 THB) naam Moi erg lekker ding, zag er zeer sexy uit en leuke lingarie had ze aan, opwindend in ieder geval. Tongen als de beste in de bar en tja dan weet ik al genoeg. Een lekker geil ding dus. Na de drankjes te hebben genutigt naar mijn apartement en het spel kan beginnen. Wat me trouwens regelmatig opvalt is dat als je een meid in een bar of go go ziet ze vaak lekker gekleed zijn en echt iets hebben , maar eenmaal in je kamer na de douche het een gewoon doorsnee meid blijkt. Wel mooi en sexy maar het h...rige is eraf en daarom neem ik ze meestal mee lekker vies Maar goed de sex was weer echt GFE wederom nzc o jee word routine. Denk dat ik vanavond nog eens terug ga maar dan haar vriendin meeneem want ik heb hele mooie en sexy foto's van haar gezien op het mobieltje van Moi Als Moi maar niet jaloers wordt........ Wandelaars Moi echt een aaneader voor wie van jong (20) houd geen kinderen en erg klein ik denk 1.50, maar ook daar kom je pas achter als je buiten met haar loopt. In de bar zijn ze altijd zo anders en hoge shoes natuurlijk. Je kan niet overal op letten toch. KOSTEN 1100 Bath gegeven geen comentaar gehad zal wel goed zijn dan. Er werd verteld door een ander meisje dat een short time 1000 Bath kost en een long time 2000. Ik hou al jaren dezefde prijs aan bij ieder soort dame. Bar-Beach of a go go. 500 st en 1000 lt 100 tip voor een echte GFE.

Gegroet Elt

Actieve recensies
    1

Overkomt iedereen wel eens. Was op een avond in soi 6. Een nederlander ontmoet die al jaren in Pattaya woont. Samen met hem langs de barretjes en de paar gogo’s die zich daar bevinden. Was reuze gezellig en ben die avond in vele barretjes en “gogo’s” binnen geweest. Alcohol vloeide rijkelijk en ik liet me eens een keer lekker volgieten. Kwam in een gogo (naam weet ik niet meer) en kwam in “gesprek”met een hele mooie girl. Vrijen, voelen overal, nog net geen w… Ik dacht die gaat het worden totdat de nederlander vroeg of ik nog meer wilde zien. Mmm moeilijk. Mijn nieuwsgierigheid overwon mijn geiligheid. Ging verder en zij tegen haar ik kom terug. Jullie raden het al de acohol begon flink te werken en heb toen een andere girl lt mee genomen. In de kamer natuurlijk het gebruikelijk tafereel. Ze ging naakt op bed liggen en zag haar oei viel dat even tegen. Mm tja toch maar verder. Wilde ze me gaan pijpen met een condoom om. Tja hallo we zijn in Pattaya. Hup zij bellen met mamasan en daarnaar gaf ze de telefoon aan mij. Heb mamasan e.e.a. uitgelegd en nadat ze mamasan had gesproken begon ze te pijpen zonder condoom. Helaas ze moest nog veel leren. Afgemaakt met een vluggertje en de volgende ochtend geld onder haar kleding gelegd zodat ze begreep dat ze kon vertrekken.

Sometimes good sometimes not

Actieve recensies
    0

Keuze maken valt niet altijd mee. Momenteel heb ik er 4 op het oog en ga de maar aan staan. 1 sexy dame rond de 24 jaar werkt in het pieren complex, ze heeft vrij grote borsten en een kort zwart kopie. Zeer lekker figuur maar ik hou niet van kort haar. 2 Een meid uit de world wide bar knap ding maar ja zij rookt. 3 Een freelancer in walkingstreet de erg mooi en geoon lekker. Je ziet al dat ze geil kan zijn en mannen goed kan bespelen beslist geen plank dus. 4 Een straat sloeri athans een vriendin daarvan. Pas voorgesteld aan haar ze werkt in een bar in soi 1. Ik wist niet dat daar barren waren. Ik begin altijd vanaf soi 2. Ik heb met haar al lopen dollen (soi 1 babe) en ijs in haar slip gedaan een vervroegde song kran zeg maar. Dit was dus tijdens de ontmoeting met dat straat h...rtje. Met geen van alle weggegaan maar nu moet ik kiezen tja.......... Adviezen graag dit is een luxe probleem. Kom nou niet met het verhaal neem ze alle 4 of ga der elke dag een proberen want daar was ik ook al achter. Ik wil er gewoon 1 voor een week of zo en daarna probeer ik wel of er nog een van de andere beschikbaar is.

gegroet Elt

Actieve recensies
    12

De kans dat je girl op de kamer niet al te enthousiast overkomt zit er altijd wel in.
    Meestal weet ik de situatie echter goed in te schatten.
    Met barmeiden heb je normaliter meer contact voordat je ze meeneemt dan met een gogo-girl.
    Ik heb op mijn laatste trip enkele meiden niet gebarfined omdat ik de klik miste.
    Als ik ook maar iets twijfel neem ik haar niet mee.
    Met meiden die zelf spontaan naar je toekomen met de woorden "i wanna go with you" zit het over het algemeen wel snor is mijn ervaring.
    Er is een tendens aan het ontstaan dat veel meiden zelf willen kiezen, vooral in de populaire beerbars en gogo's zie je dit heel vaak.
    Zelf meegemaakt dat een meid in de Atlantic bar een kerel afwimpelde die haar wou barfinen en vervolgens ging ze doodleuk mee met een jonger exemplaar. (is trouwens hun goed recht).
    De laatste keer in de Biergarten in bkk zei een meid tegen me: "i am horney"
    Nou dan weet je wel dat het goed zit en zo was het ook

Neemt niet weg dat een meid kan veranderen in een starfish wanneer het tijd is voor verticale actie.
    Het zal iedereen wel eens overkomen.
    Mai pen rai, shit happens. Op naar je volgende verovering

Chok dee khrap
    Nightmare

Leeftijd
    47

Actieve recensies
    17

Het gaat er allemaal wat harder aan toe in de meeste A Go Go's. Die meiden moeten voor een grote omzet zorgen en zullen m.i. sneller 'ja' zeggen waar ze misschien niet zo zin hebben.

Ik neem niet vaak een dancer mee uit een Go Go, meestal kijk ik daar een beetje rond om me wat op te warmen. Behalve dat je een veelvoud van een bargirl moet betalen, moet je ook langer wachten(omkleden, afscheid nemen etc), bevalt haar burgerpakje me niet zo en moet je maar afwachten wat je krijgt aan service.

The Atlantic Bar tegenover Big C ken ik wel ja. Dat is volgens mij de enige bar waar de bargirls je niet tegemoet springen met "hello, come insight please". Ik heb gehoord dat in deze bar de meiden gemiddeld genomer arroganter zijn dan de omringende bars. Ze zien er gemiddeld genomen ook smakelijker uit. In Thailand betaal je niet alleen voor de vleselijke diensten maar ook voor het uitzicht .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nightmare
    De kans dat je girl op de kamer niet al te enthousiast overkomt zit er altijd wel in.
    Meestal weet ik de situatie echter goed in te schatten.
    Met barmeiden heb je normaliter meer contact voordat je ze meeneemt dan met een gogo-girl.
    Ik heb op mijn laatste trip enkele meiden niet gebarfined omdat ik de klik miste.
    Als ik ook maar iets twijfel neem ik haar niet mee.
    Met meiden die zelf spontaan naar je toekomen met de woorden "i wanna go with you" zit het over het algemeen wel snor is mijn ervaring.
    Er is een tendens aan het ontstaan dat veel meiden zelf willen kiezen, vooral in de populaire beerbars en gogo's zie je dit heel vaak.
    Zelf meegemaakt dat een meid in de Atlantic bar een kerel afwimpelde die haar wou barfinen en vervolgens ging ze doodleuk mee met een jonger exemplaar. (is trouwens hun goed recht).
    De laatste keer in de Biergarten in bkk zei een meid tegen me: "i am horney"
    Nou dan weet je wel dat het goed zit en zo was het ook

Neemt niet weg dat een meid kan veranderen in een starfish wanneer het tijd is voor verticale actie.
    Het zal iedereen wel eens overkomen.
    Mai pen rai, shit happens. Op naar je volgende verovering

Chok dee khrap
    Nightmare

Actieve recensies
    12

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulusXXX
    The Atlantic Bar tegenover Big C ken ik wel ja. Dat is volgens mij de enige bar waar de bargirls je niet tegemoet springen met "hello, come insight please". Ik heb gehoord dat in deze bar de meiden gemiddeld genomer arroganter zijn dan de omringende bars. Ze zien er gemiddeld genomen ook smakelijker uit. In Thailand betaal je niet alleen voor de vleselijke diensten maar ook voor het uitzicht .
    In november hier op een dag in de vooravond gezeten en de barmeiden zien je inderdaad niet staan. Ze weten dat ze mooi zijn en hier gedragen ze zich ook naar.
    Er komen relatief vele (rijke) yanks naar deze bar waar ze liever door worden gebarfined.
    De man waarin ik in het vorige stukje sprak was ongeveer 60 jaar en de bargirl 25 jaar. Toen de man vroeg of hij haar mocht barfinen zei de girl:"I not go with customer". Een half uur later werd ze gebarfined door een goeduitziende jonge farang.
    Kijk ben dan eerlijk of wacht op zijn minst tot de oudere man de bar heeft verlaten.
    Zelf zijn ze woedend als ze gezichtsverlies lijden, doe het dan ook een ander niet aan.
    Ik heb trouwens nog enkele pintjes met die oudere man gedronken. Het was een duitser en hij bleek uiterst aangenaam en aimabel gezelschap te zijn

Enkele dagen later heb ik toen zelf een meid gebarfined vanuit de Atlantic bar.
    Ik smolt gewoon weg toen ik haar ogen zag en ben puur voor de looks gegaan. Het feit dat ze wel intresse in me had lag puur aan het feit dat het inmiddels 3 uur was .
    Helaas bleek mijn uiterst fraaie verovering voor die nacht niet de wulpse sexbeluste meid waar ik op hoopte .
    Starfish performance van haar kant en "slechts" 1000 baht voor LT van mijn kant. Tsja meid, moet je maar wat beter je best doen .

Atlantic bar, de mooiste meiden van Pattaya. Helaas weten ze dat ook.

Actieve recensies
    0

Na de eerste weken vooral geteerd te hebben op de dames die ik heb verzameld in mn telefoonboekje (o.a. May en Kung) en enkele andere die niet in een bar werken viel daar uiteraard niets over te schrijven.

Gisteravond Fon meegenomen uit de WWbar, een net 20 geworden schoonheid uit Buriram, lekker fris ding met een betoverende lach. Ze werkt ongeveer 3 weken in een bar nu.

En dat is te merken ook , aangekomen in mn kamer wilde ze gelijk het condoom dr om, ik was van plan het wat rustiger aan te doen, maar geen schijn van kans !
    dr mocht helemaat NIETS, niet zoenen, niets aanraken ,enkel wippen met de benen tegen elkaar aan, afknapper dus. Na 10 minuten de dame vriendelijk doch beslist de deur gewezen met 200 baht voor de moeite.

Later nog wat rondgewandeld maar uiteindelijk toch niets meer meegenomen. Wel hoorde ik (te laat ) nog over Fon dat ze het tot nu toe enkel met meisjes had gedaan, tomgirl dus.

groet 535diesel

De enige constante in het universum is de verandering.....

Leeftijd
    61

Actieve recensies
    3

Had bellof wat te schrijven over mijn belevenisssen in Pattaya. Daar is niet van gekomen. Heb een zeer positieve ervaring in de Hellclub gehad. Helaas de namen kwijt dacht dat de ene Bamboe heet. Was er fijn en een goede keuze.
    Ook de massage tegenover de Honeymassage van Oi was een erg fijn ze liet zich totaal gaan en spoot het bed nat. Wat was ze geil
    Veel zal je echter niet van mijn ervaringen van onze vriendin vernemen, want daar hebben we toch een veel ander contact mee. We trekken met haar een 20 dagen mee op.
    Momenteel in Udon Thani daar de de Songprang meegevierd. Best leuk en veel leuke contacten, maar dat soort berichten verwachten jullie hier niet

Actieve recensies
    0

Hallo Forumlezers,

Na alle gekibbel en gekijf hier op het forum hierbij dan mijn eerste Thailand verslagje zoals beloofd. 18 April aangekomen in BBK (Nana Hotel).
    Paar uurtjes uitgerust en daarna omstreeks 20:00 wat gaan eten. Daarna maar eens naar de Beergarden in Soi 7 getogen....was eerste keer.
    Biertje genomen en al snel wilden twee wat op leeftijd zijnde dames zich bij mij aan het tafeltje voegen. Ho even dames bepaal liever zelf wie er bij me komt zitten. Ik vond er niet veel moois rondlopen eigenlijk. Naa een uurtje kwam er een groepje lachende meiden binnen. Hiervan viel er mij eentje op die wat minder uitbundig was en een beetje achteraan het groepje liep. Hmm daar wilde ik wel ff mee kletsen. Opvallend was dat dit groepje er helemaal niet als barlady's uit zagen. Vreemd eigenlijk..! Ze gingen bij elkaar aan een tafeltje zitten vlak bij mijn tafeltje, ondertussen nog steeds lachend maar ook schichtig om zich heen kijkend. Ze bestelden wat te drinken en al kletsend met elkaar verstreek de tijd....! Ik probeerde oogcontact te krijgen met de meid die ik leuk vond. Dat lukt op een gegeven moment en ik dacht, wat kan mij het schelen, en vroeg of ik erbij mocht komen zitten. Dat vond ze goed en zo raakte ik met haar en hun aan de praat. Bleek een vriendinnengroepje te zijn die eens de stoute schoenen hadden aangetrokken en besloten hadden eens naar een gelegenheid als deze te gaan...puur uit nieuwsgierigheid.
    Geen bardames dus. Twee studeerden er...twee werkten bij elkaar op accountancy kantoor en de lady die ik leuk vond werkt op ambassade. (is me even ontschoten welke) Lang verhaal kort maken Pussy.... uiteindelijk samen weggegaan om afgezonderd van de rest verder te babbelen. Wilde eigenlijk koffie hebben...(was moe)..dus bij Starbucks binnen gegaan.
    Verder gebabbeld en uiteindelijk met haar in bed beland. Mon heette ze....27 jaar. Een eerst wat verlegen maar eenmaal aan de gang, supergeile meid....alles mocht.....pzc/nmc in allerlei standen en posities. Was uitgeput naa twee uurtjes (zij ook trouwens). En naar een douche en een welgemeende Khop kun Khap van mijn zijde is ze vertrokken. Whaauuw wat een eerste avond...gratis avontuurtje...hahaha....wie had dat gedacht.
    Lucky me...!
    Maar volgende twee dagen waren helemaal niks. Slechte ervaring met een zekere Pum uit de Beergarden....ST (500 baht) maar was terleurstelling....een ssort ijskonijn. Heb dan daarna ook geen zin meer om wat anders op te pikken.
    Volgende avond BamBoo Bar Soi3. Op eerste gezicht leuke meid gespot, ook na babbeltje leek ze me een geschikte nachtkandidaat. Meegenomen voor LT maar werd heel erg ST....Heb haar de kamer uitgejaagd omdat ik zag dat ze in mijn spullen zat te rommelen. Nou bwaar ik gelukkig de kostbare zaken beneden in kluisje maar zoiets moet je niet me me flikken....verzocht haar vriendelijk doch dringend aan te kleden en op te zouten. 100 keer solly gehoord...maar jammer dan meisje....!
    Dat was BKK.
    Nu ben ik dus in Pattaya voor de eerste keer....toch intrek genomen in Villa Oranje. Inderdaad wat verder van actie maar ach met brommertje midden in de actie voor 30 baht. So what no problem. En Villa Oranje is snachts lekker rustig. Mooie kamer voor slechts 675 baht...! (ps wil geen reclame maken hoor!!) Gisteravond voor het eerst Walking Street verkend en omdat er veel over gesproken wordt ben ik naar de Peppermint gegaan om een uur of tien.
    Volle bak daar en wat een mooie meiden zeg. "Rustig" gaan zitten en biertje genomen. Mooie meiden op de verschillende podiums en achter de tralies....!!
    Vooral enekel van de hostesses vond ik erg mooi. Eentje sprong eruit wat mij betreft en dat was Ann. Supermooie meid (vind ik) van 31 jaar. Niet te groot maar ook niet te klein, mooi lichtbruine huidskleur. Snel contact gelegd met haar en gevraagd naar prijs voor LT. 3000 baht zei ze...waaaaat 300 baht...ik heb ze niet op mijn rug groeien....! Schudde dus van nee dan gaat het over!
    Toen zei ze...ok for you 2500 baht. Nee ook dat is te veel meisje! Uiteindelijk uitgekomen op 2000 baht + de 600 barfine natuurlijk. Poeh behoorlijk uitgave al de eerste avond maar ik wilde haar hebben....vind haat bloedmooi! Ik zei haar dat ze wel very horny moest zijn voor zoveel geld. Dont worry zei ze....hahahaha! Nou ik heb het geweten...allle hoeken van de kamer heb ik gezien om het zo maar te zeggen....niets was haar teveel...!
    Vanmorgen alles nog eens herhaald. Daarna vroeg ze of ze bij me mocht blijven maar 2000 per dag vind ik te gortig! Maar de verleiding was groot mannen...! Maar toch maar afscheid genomen na ontbijtje om een uur 's middags. Misschien ga ik later in de week nog weer eens terug om nog een keer te genieten van Ann.
    Tot zover even...later in de week nieuwe update..!

Doei
    Pussybeast

Keep the pussy's wet!!

Actieve recensies
    12

Hey Pussybeast

Wat een verademing om eindelijk weer eens een "echt" bericht te lezen.
    Na het gekissebis van de laatste tijd ontbrak het daar vooral aan .

Prettige schrijfstijl heb je ook.
    Je schijnt je wel te redden daar .

Even een kleine tip: zelfs voor de Biergarten in bkk is 500 baht ST aan de lage kant. De gangbare prijs is normaal 1000 baht ST. Mischien dat je hierdoor een slechte ervaring met Pum hebt gehad

Tsja en met die meid die door je spullen rommelt.
    In het Nana hotel heb ik al mijn spullen in de kast tegenover de badkamer opgeborgen. Je weet wel, die met die luidruchtige schuifdeuren . Als ik dan ga douchen laat ik de badkamerdeur open en heb zo zicht op de bewuste kast en kan het ook nog eens horen wanneer deze wordt geopend. Werkt prima.

Die vier meiden die de Biergatren kwamen ingelopen kwamen daar zeer zeker niet om alleen iets te drinken . Iedereen in bkk weet hoe het er aan Sukhumvit, en zeker in de Biergarten, aan toe gaat.
    Ze waren dan gewoon uit op een avontuurtje, al dan niet betaald .
    Lucky sexybeast moet je maar denken. Waarschijnlijk had ik haar na de daad toch iets toegestopt met de woorden: "for taxi" of "for buy new dress"

Verder wens ik je sanook mak mak en ga vooral door met schrijven.
    Hebben wij thuisblijvers alvast iets om de pijn te verzachten alvorens we weer naar het paradijs mogen

soi is offline Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    39

Actieve recensies
    0

Slechte ervaring gehad. Meisje opgepikt 21 jaar van het strand. Naar een short time hotel gegaan en daar een maal binnen op de kamer had de betrefende dame geen condooms. Ze zegt geen punt ik ben oke stop hem er maar in Nou goed stom als ik ben toch zc erin gedaan. Na een aantal stoten gestopt om even verder te vriemelen met haar, zie ik witte kloders aan mijn leuter. Wat is dit vroeg ik aan haar? Sorry that is from man before i think i clean good but me don't no sorry. No problem i oke darling.
    Ik ben direckt onder de douce gesprongen heb haar 200 bath gegeven en ben weg gegaan. Gelijk naar het Pattaya memorial voor een ontsmetings kuur en een spuit gekregen in mijn bil. Was niks aan de hand maar ik ben nu heel bang dat ik iets opgelopen heb en dat het een deze dagen te voorschijn komt. Wat een rare meid. Dacht dat thaise zo schoon waren DEZE niet dus. De klodders van voorganger aan mijn leuter lekker smerig. Hoe kan zo een kind nou zeggen dat ze clean is. Strand meiden voor mij niet meer. bah

Actieve recensies
    0

Zooo,

Nou ben de lul......Heb een of ander griepje opgelopen.
    Kop helemaal dicht, snotteren, koorts.....baaahhhh! GVD.
    Gisteravond was er nog niks aan de hand. Maar vanmorgen was
    het zover.
    Gisteravond ben ik eerst wat muay thai boxen wezen kijken op
    walking street (weet niet meer hoe die tent heet). Na een paar
    biertjes omstreeks 23:00 uur naar Lucifer disco gegaan. Wat
    rondgekeken maar vind het erg donker daar dus wellicht denk je
    een schoonheid aan de haak te slaan....kom je buiten blijkt het
    een kruising te zijn tussen ET en Viola holt haha. Dus daar maar niks
    opgepikt. In het voorste gedeelte is het wat beter daar spellt een life
    band en is het ietsje rustiger. Daar sprak Pin mij aan. Niet echt mooi
    maar lekkere tieten en een heerlijk kont....niet te schraal allemaal daar
    hou ik niet van. Na wat gebruikelijk gebabbel vroeg ze of ik mee naar
    haar kamer wilde voor 1000 baht ST. Vroeg haar waar....My Room zei ze.
    OK meid: Lets Do it!! Ze had me al behoorlijk op zitten geilen.
    Kamer was klein maar OK in straatje schuin tegenover Lucifer...lekker
    vlakbij..! Nou...samen uit de kleren, douchen en aan de gang maar....ze was
    haar 1000 baht meer dan waard. PZC/NMC alle standen...etc. Ze wilde
    dat ik over haar borsten klaarkwam....geen pprobleem lekker ding...en zo geschiedde na anderhalfuurtje plezier.
    Daarna terug gegaan naar mijn kamer in de Villa.
    Nu dus zo ziek als een hond.....kan niks eten er blijft niks binnen. Zojuist even naar dokter gegaan en medicijn gekregen....take two of this, go sleep and tomorrow you OK, zei hij.....nou dat moet dan maar.
    We zullen zien.....lets hope so.
    Zo ja over twee dagen verdere belevenissen anders over drie dagen haha!
    (ben bang dat ik de meeting in Poppy's moet missen, snik , snik !!!
    Maar ja morgen weer fit zijn vind ik belangrijker.....volgende keer dan maar.
    Maar misschien als ik me toch beter voel dat ik me toch naar beach road sleep....ik zie wel...!
    Tot later,

Pusyybeast

Keep the pussy's wet!!

Actieve recensies
    0

Standaard Pattaya Adventures

pattaya Adventures

Ik volg dit forum sinds enig tijdje en blijft gewoon interessant om de belevenissen en ervaringen van anderen te lezen, zeker omdat ik veel dingen in herken omdat ik zelf ook al paar jaar
    naar Thailand ga.
    Daarom leek het me leuk om mijn ervaringen ook hier te plaatsen.
    Iedere keer dat ik weer naar Thailand ga (meestal 2 a 3 keer per jaar) verblijf ik tijdens mijn vakantie ook altijd standaard paar dagen in Jomtien.
    Gewoon omdat het een fijn plaatsje is, niet te druk maar genoeg op gebied van entertainment en girls haha
    De allereerste keer dat ik samen met een goede vriend van me in Jomtien was zal ik nooit vergeten.

De tweede avond gingen we naar Pattaya maar we wisten en kenden nog niks daar, de avond daarvoor hadden we wel twee girls uit een bar in Pattaya meegenomen (zie topic Jomtien)
    maar verder hadden we niet echt veel gezien van het centrum, Walking Street etc.
    Toen we in Pattaya waren aangekomen vroegen we aan die cabdriver of hij nog een leuke discotheek wist ofzo met beetje nice music.
    Hij verstond volgens mij niet echt bepaald goed Engels maar hij begon te grijnzen en hij zei dat ie wel iets leuks wist.
    Dus we reden paar minuutjes verder en opeens reed die zo n afgelegen steegje in, we krijgen al beetje benauwd maar toen er waren stonden we voor één of andere nachtclub.
    Die taxi driver liep met ons mee en zei dat we ons geen zorgen hoefde te maken en dat hij wel wat mensen kende.
    Toen de portier ons binnen had gelaten kwam de manager van die club naar ons toe, hij groette ons zei iets tegen de taxi driver en we gingen zitten op één van de banken.
    Later bleek dat die taxidriver provisie had gekregen omdat hij ons hierheen had gebracht (damn de sneak haha maar zo zijn veel taxidrivers daar, kwam ik later achter)
    Hoe de boel was ingericht daar had veel weg van een dure luxe besloten prive club maar het bleek een karaoke bar te zijn.
    Op een gegeven moment zag ik allemaal meisjes in een line up staan achter de bar, dacht echt van 'wat zullen we nu beleven?' Toen kwam er een gastvrouw bij ons en vroeg ze aan ons van welke meisje we mooi vonden, we mochten er allebei eentje uitzoeken.
    En voor we echt antwoord konden geven maakte die vrouw een gebaar richting de bar en kwamen er drie girls bij ons op de bank zitten, begonnen ze beetje met ons te ouwe****en enzo, of we nog een liedje gingen zingen maar daar had ik niet echt trek in omdat ik eh niet echt het talent voor heb haha maar goed, we bleven gezellig zitten met paar drankjes erbij.
    Denk zo'n drie uur later vonden we het wel mooi geweest en wilden we terug naar het hotel, waren nog steeds beetje moe van de reis en wilden beetje 'op tijd' slapen.
    Dus we wilden afrekenen bij bar, damn de rekening was wel ietsjes duurder dan de vorige avond, werd gedwongen om met mijn creditcard te betalen want zoveel contant geld had ik niet eens meer bij me.
    Maar waarschijnlijk hadden ze de barfine ook mee gerekend.
    Nadat we hadden betaald, gingen die girls met ons mee en werden we via de achterkant uitgelaten.
    Toen we in de taxi zaten, zei ik tegen die vriend van me, zodadelijk ff bij de eerste beste supermarket stoppen, ff wat drinks enzo halen voor in de room.
    Dus ik zei tegen die driver dat hij ff bij de eerste supermarket moest stoppen dus hij stopte bij TOPS, een aardige grote supermarkt.
    We zeiden zo tegen die girls dat we alleen maar ff snel wat drinken wilden halen maar ze liepen al met ons mee...damn en het bleef niet bij eventjes twee flessen cola halen.
    Ze zochten stuff uit die ze zelf nodig hadden, opmaak spulletjes, wat food enzo, damn die kassaband stond aardig vol en uiteraard waren we zo aardig omdat ook voor onze rekening te nemen (mai pen arai khrap, haha!!)
    Eenmaal bij ons hotel aangekomen in Jomtien, gingen we beetje relaxt op het balkon zitten, ff wat chillen enzo.
    Toen zei één van die girls, ' i go take shower' .
    Toen ze klaar was riep ze me en ging de room weer in om te vragen wat er was... damn lag ze daar half naked op mijn bed haha, dus ik sprong ook als de speer onder de shower en daarna ging gelijk bij d'r liggen.
    Ze had best een mooi lichaam, ze begon me toen te pijpen, daarna ging ik bij haar naar binnen alleen vond het maar beetje tegenvallen, vond er niet echt wat aan deze keer.
    Ondertussen was die vriend ook binnen gekomen en lag hij met die andere girl op zijn bed te ballen.
    Volgende ochtend liet hij me weten dat hij t deze keer ook niet zo bijzonder vond, best wel een duur grapje dit.
    Toen we aangekleed waren enzo, besloten we ze terug op de taxi te zetten.
    We hebben sindsdien geen club ofzo genomen, we hebben het sindsdien bij barretjes gehouden.

Die club heette trouwens New U-Mae Karaoke, kent of heeft iemand ervaring met deze club? Of kennen jullie andere goede clubs in Pattaya? Misschien zit er dan nog wel wat leuks bij om
    te proberen volgende week, want ik ga as vrijdag weer voor 2 weken die kant op.
    Ja ja kan bijna niet meer wachten haha!!

..to be continued..

Actieve recensies
    0

Hehe, daar zijn we weer.
    Man man, wat klote is dat als je hier ziek bent.....mag eigenlijk heel het jaar ziek worden maar dan gebeurd het uitgerekend hier. Maar goed, de volgende dag (afgelopen woensdag) was ik 's ochtends wel wat beter maar nog niet 100%. Hele dag rustig gehouden. 's avonds ging het wel weer dus maar weer eens naar beach road getogen. Eingenlijk wilde ik Ann uit de Peppermint weer gaan barfinen want ik vind haar heel lekker en vooral ook heel mooi.
    Maar zover kwam ik niet. Op mijn wandelgang naar Walking Street werd ik aangesproken door Porn.....! Ze keek heel lief naar me anders was ik doorgelopen....hou niet zo van die agressieve benadering. Even praatje gemaakt en wat gaan drinken bij een barretje ergens op de hoek van een Soi
    vlakbij Walking Street (ben naam ff kwijt) Al pratende en drinkende werd het steeds gezelliger met deze PORN...! Ze zei dat ze 28 was en uit de Isaan kwam (wat een verassing!!) en dat ze af en toe met mannen meeging om wat bij te verdienen. (jaja) Uiteindelijk wilde ik haar wel meenemen....haar blik die eerst heel lief was begon nu toch ook wel behoorlijke geilheid uit te stralen.
    ST prijs 750 baht...nou das te doen dacht ik....haar meegenomen naar mijn kamer. No Shy?? vroeg ik...No Shy zei ze en kleedde zich zonder pardon uit tot ze in haar kleine stringetje voor me stond. Hmmm zag er goed uit....geen spoor te bekennen van zwangerschapsstrepen...! Lekkere kont en mooi B cupje dacht ik zo te zien. Was benieuwd of ze ook haar doosje geschoren had want Pussybeast houdt daar erg van. Samen douchen vroeg ze?? Ja hoor meid is prima.....! Ik mijn kleren uit en de geile donder zei...trek jij mijn string maar uit..! OK kon ik gelijk ff checken of ze begroeid was daar beneden.
    OEhhhh gelukkig helemaal geen haartje te bekennen....heerlijk.
    Samen gedoucht en op bed beland waar de pret begon....haar eerst eens lekker verwend....met een kaal poesje weet Pussybeast wel raad haha.
    Ze kon het zeker waarderen aan haar gekreun te horen. Toen lekker pijpbeurtje gehad en haar in twee standjes behoorlijk fel genomen.
    Weer ff gedoucht samen en Goodbye PORN.
    Heb haar 1000 baht gegeven...ze was het waard.
    lekker gaan slapen....!

Gisteren naar Walking Street gegaan....! Paar Go-Go's bezocht.. o.a. Boesche, Honey, en nog een waar ik de naam van kwijt ben. Alleen Boesche vond ik wel wat. Leuke meiden. Maar toch daarna naar Peppermint gegaan. Daar vind ik de meiden het mooiste....Aaaaah daar was Ann alweer.....dag meid...leuk je weer te zien. Ze wilde wel weer met me mee....! Nou meisje eerst even verder kijken...(wilde haar ook wel maar dat niet meteen laten blijken) Kwam aan de praat met nr. 14 (haha haar naam weet ik niet eens), mooi lijf en lekker koppie. Maar met een schuin oog hield ik Ann in de gaten.
    Nou is Ann een Hostess en loopt er dus wat "gewoner" bij dan de dancing ladies....! O je daar stond ze opeens te praten met een oudere kerel...type dikke pens, dikke nek en dito kop!!
    Dat was haar type helemaal niet dat wist ik inmiddels wel van haar. Zou ze het expres doen dat loeder hahaha. Op een gegeven moment heb ik nr. 14 afgewimpeld en ben even alleen blijven zitten. Nog geen 10 minuten later stond Ann weer bij me...die diknek keek me wel nijdig aan maar jammer dan zwijntje haha! Uiteindelijk Ann weer meegenomen. (600 barfine / 2000 LT)
    Wel prijzig maar ja....geil erg op haar en zij op mij (en mijn bahtjes natuurlijk).
    Heerlijke nacht gehad en de ochtend was navenant.
    Kortom Ann is nu nog bij me en zit hier naast me en heeft geen idee van wat ik schrijf hahaha. De lieverd vroeg of ik haar vanavond weer wilde barfinen.....ik hoefde dan haar niet te betalen....ze wilde mijn laatste nacht in Thailand bij mij zijn.. Wel OKEEEEE meid geen probleem haha. Ga vandaag dus nog maar even wat met haar shoppen.....wil het tenslotte niet helemaal voor niks.
    Morgen is het weer afgelopen helaas.
    Vlieg dan terug naar HongKong waar het werk alweer op me wacht.
    Jammer dat die dag/avond ziek zijn er tussen gekomen is. Maar ja twas ff niet anders.

Groetjes,

Pussybeast

Keep the pussy's wet!!

soi is offline Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    39

Actieve recensies
    0

Gister zat ik aan de beach met een land genoot te praten komen er ineens twee dames naast ons zitten. Word er een aan mij aangeboden, ze is een dag in Pattaya mag ze met jou mee. Haar vriendin wilde haar koppelen aan mij of mijn maat. Nou eh nee dat willen we niet. Ach waarom niet ze doet alles voor je ze is nooit met farang mee geweest goed meisje enz enz. Mijn maat zegt oke ze gaat wel met hem mee hoe veel wil ze hebben? Haar vriendin zegt little monney oke. Oke zegt mijn maat 2000 bath voor een week. No zegt de vriendin 3000 one week ok. Uiteindelijk wilde het meisje mee voor 2500 bath voor een week. Koopje zou ik zeggen. Toch niet gedaan. Later die avond loop ik aleen over de boulevard zegt een meid tegen mij i wanna go with you ik loop rustig door hoor ik ineens Free for you. Ik kijk om wat een mooie griet zeg ze zal wel een grapje maken. Even naast haar gaan zitten en even dollen met haar. Maar ze meende het echt Free for you becouse you sexy man Ben zo lelijk als de nacht maar goed. Ik ben op het aanbod ingegaan en we zijn naar mijn hotel gegaan. Wat een wereldwijf zeg en N.e.u.k.e.n dat die kon mijn god. Later nog even naar 7 eleven gegaan samen maar zij betaalde alle boodschapen Ik moch niet betalen. Free for you i love you Toen ze afrekende zag ik toch een partij geld in haar knip daar zeg je u tegen. Wat is dat voor een vrouw dacht ik. Ze vroeg of ze weg moest na de daad of dat ze mocht blijven slapen. Oke blijf maar zeg ik. De volgende ochtend samen ontbeten en ze is weggegaan en zei dat ze vanavond weer terug wilde komen bij me. Ilove you and for you free darling. Het is echt een plaatje van een vrouw 27 jaar en barst van het geld. Ik denk dat ik er nog een dag van gebruik maak maar dan toch stilletjes probeer te zeggen dat ik het niet meer wil. Ik wil wel maar ik vertrouw het niet zo. Ze doet alles voor mij. Ze wil vanavond de was gaan doen voor mij. Ze zegt dat ze overdag mannen mee neemt short time en savonds bij mij wil zijn. Haar vriendin ging gisteravond ook Free met een man mee dat heb ik ook zelf gezien. Volgens haar gaat ze soms met mannen gratis mee als ze genoeg verdient hebben. Maar met mij wilde ze wel samen wonen in de toekomst. Ze heeft een dochtertje en ze wil dat we volgende week samen naar haar dochter gaan. Dochter is 4 jaar en woont in Chonburi met mama. Er is ook een frans man die haar maandelijks flink sponsert en niet weet dat ze werkt aldus de dame zelf.

Actieve recensies
    0

Ergens tijdens de songkran nog wat wezen wandelen en 's nachts terecht gekomen in de Amazing Thailand bar in soi 7, een vrij nieuwe en heel grote bar waar de meiskes voor de bar staan de dansen (tegenover de happiness star bar zo'n beetje)

Een klein, fragiel opdondertje trok meteen mn aandacht, ze bleek Wew te heten en afkomstig uit, hoe kan het ook anders, de Isaan (vergeten waar), 28 jaren jong met 1 kindje.

Ze kwam al snel op mn schoot zitten, face to face, heftig tongend en liet me haar prachtige lichaam betasten terwijl zij mn jonge heer al uit mn broek had gehaald en daar mee aan de slag was gegaan. (leve de broeken met elastiche boord ! )

De dame gebarfined en meegenomen naar de kamer waar we echt ontzettend lekkere sex hebben gehad, lekker kluiven kon ze ook,die meid is echt een aanrader, maarrrr......na lang sexen en vele standjes was ik zo'n beetje aan de laatste stootjes toe, toen ze over geld begon, darling you give me 2000 baht?
    Nou ff niet schat, we praten later, eerst ff afmaken. Darling, you give me 2000 baht please............hou es ff je kop en laat me fatsoenlijk komen bitch.......darling.......
    ik was dr zo flauw van dat ik nog wel klaar kwam , maar het was me bijna over. Zonde na zo'n goeie start, op het einde alsnog verpest.

Uiteindelijk de dame met de gebruikelijke 1000 baht voor longtime weggestuurd hoewel ze maar 4 uurtje bij me was geweest, maar dat was ze wel waard voordat ze begon te zeuren. Van tip geen sprake dus. Jammer maar helaas. Geen herhalings gevaar bij deze dame en dat is best spijtig gezien haar goede performance en prachtige body.

groet 535diesel

De enige constante in het universum is de verandering.....

Actieve recensies
    1

Eindelijk ben ik terug in Pattaya
    Ik lees sinds jaren het forum en kwam eerlijk gezegd al even lang en regelmatig deze kant uit, maar had om (begrijpelijke) redenen eens in Pattaya nooit veel zin om een bijdrage te leveren (te druk met andere zaken).
    Gaan we dus nu verandering in proberen te brengen.
    Ik ben hier nu een week of twee, en stuur nog wel wat ervaringen van deze periode door, maar eerst wat nog het friste in men geheugen zit, de voorbije paar uurtjes .

Het begon stilaan te schemeren toen ik van men hotelletje in Soi Buokoaw richting Second Road wandelde door Soi Diana. Een meisje haalt me met rasse schreden in (wat gaan we nog meemaken in Pataya). Terwijl ze me zo voorbijraced zeg ik "faster, faster", waarop ze gelijk inhoud en naast me blijft stappen. Wat een leuk koppie heeft dit schatje. Wat een kleine tietjes priemen daar onder dat gele t-shirtje. Ik vraag haar waar ze zo dringend heen gaat. Your room is het verrassende antwoord
    Ik hou de boot nog even af maar nog voor we aan de Pappagayo zijn hebben we beiden rechtsomkeer gemaakt en wandelen goedgemutst terug richting Buokoaw. Het lieve kind had haar id niet bij, maar mocht toch mee naar boven. Douchen wil ze best samen doen, dus dat is al een mooie start.
    Van borstjes is bij deze 20-jarige nauwelijks sprake. Ze heeft een klein bosje schaamhaar, allemaal uiterst schattig en de sfeer wordt al snel heel zwoel. Mai is haar naam, en kussen wil ze niet, dat is het enige minpuntje bij haar. Voor het pijpen zou ik haar een 7,5/10 geven. Waar ze wel uiterst bedreven in was, was het berijden van ondergetekende. Ze had er geen bezwaar tegen dat ik lekker lui onderin ging liggen, terwijl zij met haar 39 kg uitgebreid en steeds wilder op en neer begon te wippen. Wat een geile blikken kan dit Thaitje trekken .
    IK vraag haar op tijd het tempo een beetje te temperen, leg haar op haar zij en ga lekker dicht achter haar liggen om het even wat rustig en tegelijk heel aangenaam aan te doen. We sluiten af met haar op haar knietjes (hoewel ze daar al snel doorzakte).
    Hele leuke bedpartner voor een short-timepje.
    Het leukste volgde echter na de climax. Mai had geen bezwaar dat ik enkel fotootjes van haar maakte en begon al snel echt te poseren. Leuk voor de collectie (maar waar ga ik die cd weer branden ??).
    Na de fotoshoot nemen we samen opnieuw een douche.
    Ik ben al een tijdje uit de douche, maar Mai lijkt wel eeuwig in de badkamer te blijven. De deur staat op een kier en ik kan het niet laten even binnen te gluren. Staat ze daar uitgebreid tandpasta in haar poes te smeren .
    Zal ongetwijfled lekker fris rieken voor de volgende die van haar pruimpje gaat proeven, maar ze schaamde zich toch een beetje toen ze me zag. Er geen woorden aan vuil gemaakt, haar netjes betaald, extraatje voor de foto's, en alsnog een lekkere tongzoen gekregen.

Actieve recensies
    0

Bamboo bar south Pattaya zeer gezelige bar- disco en daar kan je echt nog meiden versieren. 95 procent commercieel dat wel maar je hoeft daar dus geen bar fine te betalen. Rijen dames die een praatje met je willen maken echt oog contact met iedereen. Je voeld je net een superstar. In deze bar komen ook veel dames die een normale job hebben zoals hotel recepsoniste of 7-11. Je hebt zeer grote kans om daar een leuke scharrel op te pikken voor wienig, dit omdat ze het zelf ook willen. De profs haal je er zo tussen uit. Dit is echt een bar om lekker te genieten en zonder dat gezeur van: you pay bar for me... Er zit van alles en wat mij opviel is dat er veel vrouwen zijn met nogal grote tieten Echt de moeite waard om eens heen te gaan. Mijn laatste ervaring was met een vrouw die in een hotel werkte en eens per maand uit gaat. Dan gaat ze naar de Bamboo toe omdat ze zich daar op haar gemak voeld en de muziek gemixt is tussen westers en thais. Ook van de week een meid meegenomen die wat bij wilde verdienen, up to you was de prijs. heb 700 bath gegeven en dat vondt ze meer als genoeg dit was wederom geen prof. Na 23.00 wordt het pas druk daarvoor is er weinig te beleven. Niet te vergelijken met disco's zoals Tonny of Lucifer. Zou zeggen take a look.

Gegroet Elt

Discussie gesloten
Pagina 5 van 13 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten