De dag dat ik naar Phetchabun vertrok smorgens eerst May afgeleverd bij haar bar en vervolgens nog wat gedronken daar. Ook collega wandelaar Diesel zat daar toen aan de bar en samen nog wat bij gepraat. Tot onze grote verbazing was May binnen mum van tijd al met een andere man aan de borrel en liet ons mooi alleen achter. Diesel rekende gelijk zijn dranjes af en vertrok. Vervolgens dee ik dat ook, maar ik barfinde dan toch nog even huisgenoot Pa. En je kon zien dat May dat hellemaal niet leuk vond. Maar ja zij was immers al bezig met een Canadees. Toen ik bij een eet tentje eerst wat ging eten vroeg Pa of ik vandaag naar Phetchabun ging en ik zeg tegen haar misschien. Als jij lief voor mij ben ga ik denk ik niet okeDe koffie was nog onderweg en mijn telefoon ging alweer... May, ze was jaloers en dat was nou net de bedoeling. Betekent toch dat ze iets voor mij voelt. Maar goed ik heb Pa toch even naar mijn kamer meegenomen en haar daar May laten bellen en wat denk je ??? May had haar eigen bar fine betaald de man in de bar afgewimpeld en zat nu huilend in har kamertje want haar dag was verpest. komt dat nou door mij
Goed dat ik ben Pa terug gestuurd naar de bar en ben verder alleen gebleven en heb mij voorbereid op mijn trip naar Phetchabun. Wordt ik deze verdere dag constand gebeld door deze May en nadat ik boos de telefoon heb neergelegt en heb vermeld dat het over is was ik nog niet van haar af. Ze stond ineens voor mijn deur en wilde boom boom als afscheid. Oke....Weer een wereld wip van haar gekregen pfffff wat een lekkere thai is zij toch. Na de daad mijn tas gepakt en naar de bus vertroken en May vondt het helemaal niet leuk. Maar ik vindt het ook niet leuk dat zij een doedelzakspeler als vriend heeft, die haar bergen goud beloofd maar nog geen dubbeltje heeft betaald aan haar. Een profiteur die alleen aan zich zelf denkt en 2 x 2 weken per JAAR bij haar is. O wat houd hij van haar. Je krijgt dat niet aan haar verstand maar dan moet ze verder ook niet meer bij mij zeuren snap je. Ik wil dat zij een goed en gelukkig leven krijgt en met hem is dat zeker niet maar wie ben om daar over te beslissen.We houden het maar zakelijk en dan is het altijd goed en misschien zelfs beter voor ons beiden. Toen ik in de bus zat op weg naar Phetchabun natuurlijk weer tig keren gebeld door May en een laatste telefoontje deze avond was dat ze nu op weg was naar Diesel omdat hij haar had gebeld. Ik heb haar sucses gewenst en ik hoop dat hij net zo een fijne nacht met haar had als ik die midag en de nacht ervoor. Maar daar twijfel ik verder niet aan. Jammer dat ik niet bij de hookers party kan zijn maar zonder mij is het vast ook heel gezelig. Fijne avond mannen.
Gegroet Elt

De koffie was nog onderweg en mijn telefoon ging alweer... May, ze was jaloers en dat was nou net de bedoeling. Betekent toch dat ze iets voor mij voelt. Maar goed ik heb Pa toch even naar mijn kamer meegenomen en haar daar May laten bellen en wat denk je ??? May had haar eigen bar fine betaald de man in de bar afgewimpeld en zat nu huilend in har kamertje want haar dag was verpest. komt dat nou door mij
Goed dat ik ben Pa terug gestuurd naar de bar en ben verder alleen gebleven en heb mij voorbereid op mijn trip naar Phetchabun. Wordt ik deze verdere dag constand gebeld door deze May en nadat ik boos de telefoon heb neergelegt en heb vermeld dat het over is was ik nog niet van haar af. Ze stond ineens voor mijn deur en wilde boom boom als afscheid. Oke....Weer een wereld wip van haar gekregen pfffff wat een lekkere thai is zij toch. Na de daad mijn tas gepakt en naar de bus vertroken en May vondt het helemaal niet leuk. Maar ik vindt het ook niet leuk dat zij een doedelzakspeler als vriend heeft, die haar bergen goud beloofd maar nog geen dubbeltje heeft betaald aan haar. Een profiteur die alleen aan zich zelf denkt en 2 x 2 weken per JAAR bij haar is. O wat houd hij van haar. Je krijgt dat niet aan haar verstand maar dan moet ze verder ook niet meer bij mij zeuren snap je. Ik wil dat zij een goed en gelukkig leven krijgt en met hem is dat zeker niet maar wie ben om daar over te beslissen.We houden het maar zakelijk en dan is het altijd goed en misschien zelfs beter voor ons beiden. Toen ik in de bus zat op weg naar Phetchabun natuurlijk weer tig keren gebeld door May en een laatste telefoontje deze avond was dat ze nu op weg was naar Diesel omdat hij haar had gebeld. Ik heb haar sucses gewenst en ik hoop dat hij net zo een fijne nacht met haar had als ik die midag en de nacht ervoor. Maar daar twijfel ik verder niet aan. Jammer dat ik niet bij de hookers party kan zijn maar zonder mij is het vast ook heel gezelig. Fijne avond mannen.
. Dus maar eens kijken of er betere zijn dit keer. Ga denk ik nog eens een gogo-tocht onder nemen met enkele forum leden. Ik bel jullie nog jongens.

o jee word routine. Denk dat ik vanavond nog eens terug ga maar dan haar vriendin meeneem want ik heb hele mooie en sexy foto's van haar gezien op het mobieltje van Moi
.
Nou goed stom als ik ben toch zc erin gedaan. Na een aantal stoten gestopt om even verder te vriemelen met haar, zie ik witte kloders aan mijn leuter. Wat is dit vroeg ik aan haar? Sorry that is from man before i think i clean good but me don't no sorry. No problem i oke darling.